Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)

Forumregler

HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.

Side 5 af 10 [ 138 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Næste

Vil Shaqiri være en god signing?
Ja 74%  74%  [ 37 ]
Nej 26%  26%  [ 13 ]
Afgivne stemmer : 50

Forfatter besked

Geografisk sted: Viborg

Alder: 49
Thommo skrev:
Emmy skrev:
Luddoven og langsom. Det er han simpelthen bare ikke. Jeg ser ham gerne i truppen. Han vil få masser af spilletid på kanterne, både som reserve og starter.

Nej det er mildt sagt heller ikke den etiket jeg ville smide på ham. Jeg gætter på flere ville have ham hvis han måtte købes fri for eks. 30-40 mill £ :dontknow: For det ville han da have kostet for 12 mdr. siden, gætter jeg på. Bring him :dance:

Jeg har set ham tre gange live. Han er hverken luddoven eller langsom. Han er en fantastisk god fodboldspiller med en helt kanon teknik og godt overblik. Han er ikke bange for at udfordre eller at skyde. Klopp vil lære ham at arbejde defensivt. Han bliver god for Liverpool.

Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Alder: 23
Shaqiri er ingen kvalitets spiller og kan ikke erstatte Mané eller Salahs plads på wingpositionen.
Tvivler på manden vil være en skygge og en reserve hos LFC, når alt kommer til alt.

Julian Brandt er OGSÅ blevet nævnt efter Shaqiri, og det er jeg fortaler for. Han er Tysklands nye magiker ifølge flere eksperter (!)

LFC skal signe spillere, der KAN gå i en direkte holdopstilling og det kan Shaqiri IKKE. Så tvivler på rygterne til Liverpool vil hente ham da der er bedre spillere:
DYBALA
BRANDT
Asensio
Osv.

Det kan Keita 100% og måske Fabinho? :army7:

Geografisk sted: Hillerød

Alder: 31
DAGGER! skrev:
Shaqiri er ingen kvalitets spiller og kan ikke erstatte Mané eller Salahs plads på wingpositionen.
Tvivler på manden vil være en skygge og en reserve hos LFC, når alt kommer til alt.

Julian Brandt er OGSÅ blevet nævnt efter Shaqiri, og det er jeg fortaler for. Han er Tysklands nye magiker ifølge flere eksperter (!)

LFC skal signe spillere, der KAN gå i en direkte holdopstilling og det kan Shaqiri IKKE. Så tvivler på rygterne til Liverpool vil hente ham da der er bedre spillere:
DYBALA
BRANDT
Asensio
Osv.

Det kan Keita 100% og måske Fabinho? :army7:

Men hvis vi køber Shaqiri er det vel heller ikke fordi han skal være mere end en reservespiller.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 22
Sjovt at nævne at Shaqiri ikke kan gå ind i startopstillingen, for så at nævne Julian Brandt som heller ikke kan.

YNWA! skrev:
Sjovt at nævne at Shaqiri ikke kan gå ind i startopstillingen, for så at nævne Julian Brandt som heller ikke kan.

Det er vel inder hele taget svært at forestille sig en realistisk signing der kan gå ind og snuppe pladsen fra Mané eller Salah og især fra dag et.

Dybala... tvivler stærkt på st vi kan lokke ham væk fra Torino og selv hvis vi gjorde så skal vi ændre vores måde ar spille på for at få plads til ham.

Brandt ville være en god signing, men han vil ligesom Shaqiri have udgangspunkt på bænken. Og det har Shaqiri måske nemmere ved at tilpasse sig til og håndtere mentalt.

Geografisk sted: Viborg

Alder: 49
Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:

Det er vel inder hele taget svært at forestille sig en realistisk signing der kan gå ind og snuppe pladsen fra Mané eller Salah og især fra dag et.

Dybala... tvivler stærkt på st vi kan lokke ham væk fra Torino og selv hvis vi gjorde så skal vi ændre vores måde ar spille på for at få plads til ham.

Brandt ville være en god signing, men han vil ligesom Shaqiri have udgangspunkt på bænken. Og det har Shaqiri måske nemmere ved at tilpasse sig til og håndtere mentalt.

Længden på bænken afgør mesterskabet over en lang sæson. Der skal sidde høj kvalitet på bænken. Så både Shaqiri og Julian vil komme til at være afgørende. Og de vil komme til at spille. Hvad nu hvis Salah og Mane begge er skadet ?.

Kelly skrev:
Filos of Isk skrev:
YNWA! skrev:

Længden på bænken afgør mesterskabet over en lang sæson. Der skal sidde høj kvalitet på bænken. Så både Shaqiri og Julian vil komme til at være afgørende. Og de vil komme til at spille. Hvad nu hvis Salah og Mane begge er skadet ?.

Det er helt rigtigt og problemet er også stort når de ikke er skadede, jeg er også fortaler for at netop dette er vores helt store svage punkt.
Men min pointe er at den lidt mindre sexede signing Shaqiri måske bedre vil kunne håndtere at sidde på bænken og dermed vil være en bedre spiller at få ind når/hvis Mané/Salah er skadet. Hvor den unge Brandt måske lettere bliver frustreret og utålmodig.

det er bestemt ikke fordi jeg er afvisende overfor at vi skulle hente en Brandt, jeg ville bare nævne at især når nu der er tale om en spiller der som udgangspunkt ikke spiller fra start i de vigtigste kampe, så er der nogle mentale attributter som der også skal tages hensyn til.

Klopp er god til at holde en bred trup aktiveret og holde de unge spillere travlt beskæftiget på træningsbanen, hvis de ikke spiller så meget, så derfor er jeg også mest interesseret i Brandt, Pulisic, Bailey eller lign. til kanten, men jeg anerkender alligevel at Shaqiri også har sine fordele, som f.eks. kunne være at han ville give plads i budgettet til en ny keeper, hvis det skulle have en interesse.

Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland

Alder: 43
Spillemæssigt ville Shaqiri formodentlig være en hæderlig backup, men jeg bryder mig ikke om hans attitude og karakter.

Fx har han undskyldt sin egen manglende 'impact' hos Stoke med at holdet er af så ringe kvalitet at ikke engang Ronaldinho ville kunne gøre en forskel:

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... nho-could/

Han har givetvis ret, men den slags skal man holde for sig selv. Disrespekten for klubben og hans holdkammerater er usympatisk.

Herfra er det et nej tak.

Mysjkin skrev:
Spillemæssigt ville Shaqiri formodentlig være en hæderlig backup, men jeg bryder mig ikke om hans attitude og karakter.

Fx har han undskyldt sin egen manglende 'impact' hos Stoke med at holdet er af så ringe kvalitet at ikke engang Ronaldinho ville kunne gøre en forskel:

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... nho-could/

Han har givetvis ret, men den slags skal man holde for sig selv. Disrespekten for klubben og hans holdkammerater er usympatisk.

Herfra er det et nej tak.

Ja det er også noget der bekymrer mig omkring Shaqiri, men har ikke dykket ned i udtagelserne(kontekst og om det tilfældigvis var en unævnelig ... avis.. der havde bragt historien eller andet) og derfor har jeg ikke forholdt mig til det mere konkret. Jeg er dog åben for referater hvis der er nogen der har helt styr på hvad Shaqiri har sagt og i forbindelse med hvad.

Jeg er rimelig sikker på at Klopp er opmærksom på at han skal gøre det helt klart for Shaqiri at han ikke skal forvente at vælte sig i chancer. og jeg er rimelig sikker på at Shaqiri ved at hans mulighed for succes afhænger af hans evne til at være tålmodig og arbejde hårdt på trænings banen og være en positiv faktor i omklædningsrummet.

Geografisk sted: Midtjylland

Alder: 39
Han fravalgte os tidligere hvor han hellere ville til Inter. (eller husker jg forkert?)

Geografisk sted: Aalborg
ilusio skrev:
Han fravalgte os tidligere hvor han hellere ville til Inter. (eller husker jg forkert?)

Og? Vi var vel også i en anden situation på daværende tidspunkt

Brugeravatar

Geografisk sted: Nørrebro

Alder: 34
ilusio skrev:

Jeg mener faktisk vi var interessede i ham før han røg til Inter, men der ville Bayern ikke lade ham gå. Ved ikke om vi også var interesseret da han endte i Inter.

Mads T. skrev:
ilusio skrev:

Jeg mener faktisk vi var interessede i ham før han røg til Inter, men der ville Bayern ikke lade ham gå. Ved ikke om vi også var interesseret da han endte i Inter.

Ja han var vel en af de der 100 spillere vi troede vi kunne hente efter Suarez salget, som så ikke blev til noget alligevel. Hvilket resulterede i Balotelli, som vi ellers slet ikke var interesserede i da vinduet åbnede.
Ak vand under broen.

Jeg tænker også vi gerne ville have ham da han tog til Bayern.

Geografisk sted: København

Alder: 43

Så plejer det at ske...

Geografisk sted: Aalborg
texy skrev:

Så plejer det at ske...

Rigtig fint

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 5 af 10 [ 138 indlæg ] Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Næste

Boardindeks » Fodbold » Transfer nyt (LFC)