Vil du tage Coutinho tilbage til den rette pris?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!

Vil du have Coutinho tilbage

Ja
14
25%
Nej
25
45%
Til 85m max
16
29%
Til 100m max
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 55

Scherwin

Vil du tage Coutinho tilbage til den rette pris?

Indlæg af Scherwin » fredag, 21. jun, 2019 20:29

Som topic siger, hvis Barca vil af med Coutinho, vil du tage ham tilbage?
Daggeren: "For a Dane, it's about having respect for the club you play at. I am proud to be able to pull on my Liverpool jersey and will never go to another club in England.

liverpoolfc86

Re: Vil du tage Coutinho tilbage til den rette pri

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 21. jun, 2019 20:51

Wormie skrev:Som topic siger, hvis Barca vil af med Coutinho, vil du tage ham tilbage?
Ja. Også for 700 - 800 mio

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 21. jun, 2019 23:16

For den rette pris ja. Ikke for enhver pris.

Sent from my iPhone using Tapatalk

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 21. jun, 2019 23:29

Filos of Isk skrev:For den rette pris ja. Ikke for enhver pris.

KØB ! :) også for 900 mio

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 44

Indlæg af Thommo » fredag, 21. jun, 2019 23:50

Hvis det er mesterskabet vi går efter skal der meget kvalitet til, da city er fænemonale, 1 point og bedre score end os helt præcist, så lad os hente Cou som vel er god for 7-10 point. Jeg ser det som en no brainer. Hvis et køb denne sæson, kan gøre mig glad og sikker på trofæet, så er det Coutinho. Og hvis der skal"icing on the cake" Durmisi som back up på Robbo pladsen 8-) men så beder jeg heller ikke om mere, og absolut heller ikke ligt, som 5. valg til monster hyre ;)
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 22. jun, 2019 07:34

Tror ikke han vil kunne komme tilbage og gøre det godt. Hans måde at forlade klubben på tror jeg vil hænge som en sky over ham. Nogle fans vil tilgive, andre vil ikke. Men jeg tror hans egen psyke vil være det største problem. Coutinho virker ikke som psykisk stærk spiller. Vi har oplevet hvor usynlig han kan være, når det ikke kører for ham. Jeg tror det vil være den Coutinho, vi får tilbage.
Han skulle være blevet og gennemgået den forvandling vi har set, sammen med holdet - så havde han været en liverpool legende idag. Tror og håber ikke på et comeback.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jun, 2019 08:56

mortenbak skrev:Tror ikke han vil kunne komme tilbage og gøre det godt. Hans måde at forlade klubben på tror jeg vil hænge som en sky over ham. Nogle fans vil tilgive, andre vil ikke. Men jeg tror hans egen psyke vil være det største problem. Coutinho virker ikke som psykisk stærk spiller. Vi har oplevet hvor usynlig han kan være, når det ikke kører for ham. Jeg tror det vil være den Coutinho, vi får tilbage.
Han skulle være blevet og gennemgået den forvandling vi har set, sammen med holdet - så havde han været en liverpool legende idag. Tror og håber ikke på et comeback.
Præcis, man kan sagtens se alle de gode ting, vi kunne få med ham, men man kan også se den opgivende attitude, de sammenpressede læber og ingen kommunikation med de andre spillere.

Dén udgave af Coutinho er ingenting værd. Den koster nærmest på banen, da han ingenting bidrager med og endnu værre, så mister han bolden konstant i det humør, og lader holdkammeraterne om at få fat i den igen.

Det er jo, når det ikke kører for ham, eller han bliver fornærmet over, at nogle holdkammerater har en dårlig dag, eller hvis vi skulle komme bagud med et par mål.

Men en helt normal Coutinho er det ikke sikkert passer super godt ind på vores hold, da jeg har svært ved at se, at en spiller ikke skal kunne forsvare på vores hold, og det kan Coutinho ikke. Passer hans personlighed ind på vores hold, hvor vi løber for hinanden, hvor vi stort set hver gang indhenter det, når vi kommer bagud, hvor vi er blevet super taktisk disciplinerede. Jeg ved det ikke, men hvis han rigtig gerne vil tilbage, så skal han da ikke koste mere end 60-65 mio. pund.

Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 22. jun, 2019 09:47

Klopp var jo begyndt at spille Coutinho lidt ind på 3-mandsmidtbanen og det gik vel fint imod de mindre hold, men der var også Sevilla 3-3 kampen hvor vores venstre side kollapsede totalt omkring halvlegen, men både Mané og Coutinho havde døjet med skader og var muligvis ikke i ret god form, så det var måske bare derfor.

Jeg tænkte også vi skulle finde den rette pris omkring 70 millioner. Nu jeg ikke helt klar over hvad den egentlige overgangssum var, da en del af ekstra beløbene givetvis aldrig er blevet aktiveret.

Men vi er flyttet os som hold det seneste halvandet år og det skal ham være indstillet på; det betyder at han ikke længere er den ubestridte stjerne og der er ikke længere garantier for spilletid i samme omfang. Så han skal altså i arbejdstøjet.

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 22. jun, 2019 15:04

Næ.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 42

Indlæg af Emmy » lørdag, 22. jun, 2019 15:31

Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal bruge ham til. Og finder han nogensinde sit topniveau igen efter den kæmpe fiasko i Barcelona
"We're not racist, we only hate the mancs"

liverpoolfc86

Indlæg af liverpoolfc86 » lørdag, 22. jun, 2019 18:04

Emmy skrev:Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal bruge ham til. Og finder han nogensinde sit topniveau igen efter den kæmpe fiasko i Barcelona
Så er ham heller ikke dårligere. Ro på kritikken. Han spiller trods alt stadig i Barca og rygtes til et hav af stor klubber. Det er der en grund til.

Hvad vi skal bruge ham til. Tror det giver sig selv. ''Alle'' offensive pladser.

Hvis vi er så heldige han kommer retur skal han nok genfinde top formen. Det er jeg sikker på. Det er anderledes at spille for os en Barca.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 22. jun, 2019 21:25

Emmy skrev:Jeg kan ikke rigtig se hvad vi skal bruge ham til. Og finder han nogensinde sit topniveau igen efter den kæmpe fiasko i Barcelona
Det er sjovt som om at tidligere spillere altid nedrangeres og når de spiller hos os tales op.
Han er en superstjerne med halvanden dårlig sæson med enkelte højdepunkter. Hos Brasilien, eks i den her skrivende stund, er han er absolut stjerne. Så om vi kan bruge ham? Selvfølgelig kan vi det!

Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jun, 2019 21:54

Jesper skrev:
Det er sjovt som om at tidligere spillere altid nedrangeres og når de spiller hos os tales op.
Han er en superstjerne med halvanden dårlig sæson med enkelte højdepunkter. Hos Brasilien, eks i den her skrivende stund, er han er absolut stjerne. Så om vi kan bruge ham? Selvfølgelig kan vi det!

Totalt enig, et er at man er mod at hente ham pga hans exit, men at sige han ikke kan bruges er godt nok langt ude. Da han skiftede til barca, var han vel i top 5 , ubetinget i top 10 i verden, han var top 1 i min verden,men fred være med det. Naturligvis vil han uden skyggen af tvivl forstærke LFC, og ville stryge lige lukt ind i 11´eren, er jeg overbevist om.
Jeg spiser mindst 12 kilo kød fra de mest forurenende og truede dyr der er på kloden, og flyver jorden rundt i verdens mest forurenende lorte flyver på daglig basis...Og har ikke dårlig samvittighed.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » lørdag, 22. jun, 2019 23:39

Jesper skrev: Det er sjovt som om at tidligere spillere altid nedrangeres og når de spiller hos os tales op.

Jeg er sådan set enig. Og i tilfældet Coutinho mente jeg, at han var vores ubestridt bedste spiller, da vi solgte ham. Uanset, at Salah havde gang i noget vildt.

Naturligvis er der et par skræmmeeksempler i form af Owen og Torres, som aldrig fandt den samme melodi, efter de forlod os. Men listen over spillere, som vi sikkert havde fået stor glæde af at hente hjem efter halvandet år er nok en del længere. Tænker umiddelbart på Suarez, Sterling, Mascherano og Alonso. Man kan så sige om dem, at de fortsatte deres sportslige succes uden at opleve det nedtur, som i hvert fald Torres og Coutinho rendte ind i umiddelbart efter deres skifte. Jeg kan dog huske helt tilbage til Rush, der tog til Juve uden at opleve den store succes, men med gigantisk succes blev hentet hjem igen.

Jeg tror sagtens at Coutinho kunne blomstre op hos os igen. Især, hvis han fik fan-basens opbakning. Men han får ikke min. Jeg er måske smålig. Men ikke mere smålig end en velbetalt spiller, der opfinder alle mulige hykleriske undskyldninger for at svigte sine holdkammerater, sit hold og sine fans i håbet om på den måde at tvinge sin vilje om et skifte igennem. Liverpool var så forfærdelig en klub og et sted at være, at han fandt det rimeligt at opføre sig på den måde for at nå græsset på den anden side. Jeg kan ikke se, hvordan han skulle kunne ønske sig tilbage til det sted. Og jeg kan slet ikke se, hvordan vi skal kunne ønske os, at han kommer tilbage.

Nej tak.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » søndag, 23. jun, 2019 00:12

texy skrev: Og jeg kan slet ikke se, hvordan vi skal kunne ønske os, at han kommer tilbage.
Fordi han ville forstærke 11´eren, kort sagt. Og forstår reelt ikke denne modvilje, da jeg i sin tid var en af 0-2 andre på forum, der ville have Suarez ud af klubben, pga opførslen. Jeg husker Suarez som langt mere "far out" end Cou, men er med på jeg hurtigt glemmer, og egentligt også hurtigt tilgiver nu jeg er lidt ældre, jeg tog gerne Suarez tilbage idag hvis han forstærkede os mærkbart, men det gør han ikke. Så hvad er forskellen på Suarez som ingen ville sælge, og Cou som ingen vil have tilbage? Dobbeltmoral eller hva´?

Men hvis bare vi forstærker os mærkbart, med et offensivt klassekøb i Cou kategorien, og der er vel knap en håndfuld at vælge imellem, så er jeg tilfreds. Jeg ved reelt ikke hvem der er den håndfuld jeg nævner, men Klopp kan nok finde ham. Ellers indstiller jeg mig på 2. pladsen, men har dog tro på forstærkning, og Werner kunne være realistisk, selvom Yussuf har været noget bedre denne sæson, men satser på det er den usikre fremtid, der har fucket lidt med ham. Men der er godt nok umiddelbart mange klasser mellem Timo og Cou, men mon ikke han ville blomstre blandt bedre spillere.

Nå det blev måske lidt off topic :dontknow:

Besvar