Sommerønsker 2020

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Sommerønsker 2020

Indlæg af Niels K » onsdag, 22. apr, 2020 11:32

Vi behøver ikke Kai Havertz, hvis vi kan få meget mere af dette fra Naby lad:

(Video) Naby Keita’s best bits from 2019/20 remind us of his serious talent

https://www.empireofthekop.com/2020/04/ ... us-talent/

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 22. apr, 2020 18:45

Niels K skrev:
onsdag, 22. apr, 2020 11:32
Vi behøver ikke Kai Havertz, hvis vi kan få meget mere af dette fra Naby lad:

(Video) Naby Keita’s best bits from 2019/20 remind us of his serious talent

https://www.empireofthekop.com/2020/04/ ... us-talent/
Hvis han ikke altid fik alle de skader, ville han være en fantastisk spiller.

pow9199

Indlæg af pow9199 » torsdag, 23. apr, 2020 16:57

Willian rygtet til. Jeg er fan af tanken. Han er et godt eksempel på den type købmandsskab jeg forventer vi søger i nuværende position, frem for at hente fra nedrykkere (dermed ikke sagt at spillere der rykker ned ikke stadig har relevans for os)

https://www.thisisanfield.com/2020/04/l ... o-willian/

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 24. apr, 2020 08:56

Jeg vil nu mene, at rygtet om Willian mest er et godt eksempel på endnu en omgang nonsens fra et spansk medie.

Klopp kommer jo ikke til at signe en lige om lidt 32-årig spiller, der har de bedste år bag sig.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 24. apr, 2020 10:23

AJJ skrev:
fredag, 24. apr, 2020 08:56
Jeg vil nu mene, at rygtet om Willian mest er et godt eksempel på endnu en omgang nonsens fra et spansk medie.

Klopp kommer jo ikke til at signe en lige om lidt 32-årig spiller, der har de bedste år bag sig.
Når han nu vil være gratis, så kunne det godt give mening, med mindre han så kræver en afsindig løn.
Men han ville aldrig blive andet en en bredde-spiller, hvilket også kunne være fint nok.

pow9199

Indlæg af pow9199 » fredag, 24. apr, 2020 11:31

Mugge skrev:
fredag, 24. apr, 2020 10:23
AJJ skrev:
fredag, 24. apr, 2020 08:56

Når han nu vil være gratis, så kunne det godt give mening, med mindre han så kræver en afsindig løn.
Men han ville aldrig blive andet en en bredde-spiller, hvilket også kunne være fint nok.
Præcis det her, og særligt i lyset af, at 2021 lige nu ser ud til at få en historisk komprimeret og presset kalender. Jeg ved endnu ikke om AFCON er flyttet, men jeg mener ikke det er tilstrækkeligt at vi blot erstatter de spillere vi evt må skille os af med, vi er nødt til at have en trup der kan klare at både Mane og Salah er væk i to måneder.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Kolding
Alder: 30

Indlæg af zalcos » fredag, 24. apr, 2020 13:19

100% ind med Willian. Afcon kommer og niveauet under front-trioen er simpelthen ikke godt nok - City kan shuffle deres kort i andet end FA cup kampe - og det bør vi også kunne.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

AJJ

Indlæg af AJJ » fredag, 24. apr, 2020 14:59

Nu hedder vores træner jo Klopp og ikke Mourinho. Det kommer ikke til at ske. Det ved I også godt. Klopp har hverken i sin tid i Dortmund eller i Liverpool lavet den slag signings (Mener ikke, han har signet en markspiller over 30 år overhovedet). Hvorfor skulle han begynde på det nu?

EDIT:

pow9199

Indlæg af pow9199 » lørdag, 25. apr, 2020 10:13

AJJ skrev:
fredag, 24. apr, 2020 14:59
Nu hedder vores træner jo Klopp og ikke Mourinho. Det kommer ikke til at ske. Det ved I også godt. Klopp har hverken i sin tid i Dortmund eller i Liverpool lavet den slag signings (Mener ikke, han har signet en markspiller over 30 år overhovedet). Hvorfor skulle han begynde på det nu?
Hvorfor skulle han begynde på det nu? Jeg beklager hvis jeg virker nedladende nu, men det spørgsmål virker så misinformeret at jeg ikke helt ved hvad jeg skal svare til det. Der er intet der udelukker at hente en spiller over 30, særligt ikke med udsigt til et usikkert transfervindue.

Det er muligt det blot er en and, men af de årsager du bringer op, er ingen af dem reelle årsager for hvorfor det ikke er en mulighed. Det er derimod ganske reelt at Willian eftersigende er på jagt efter en 3-årig kontrakt, at han forventer en gigantisk hyre og at rygtet stammer fra Spanien.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 25. apr, 2020 11:12

pow9199 skrev:
lørdag, 25. apr, 2020 10:13
AJJ skrev:
Hvorfor skulle han begynde på det nu? Jeg beklager hvis jeg virker nedladende nu, men det spørgsmål virker så misinformeret at jeg ikke helt ved hvad jeg skal svare til det. Der er intet der udelukker at hente en spiller over 30, særligt ikke med udsigt til et usikkert transfervindue.

Det er muligt det blot er en and, men af de årsager du bringer op, er ingen af dem reelle årsager for hvorfor det ikke er en mulighed. Det er derimod ganske reelt at Willian eftersigende er på jagt efter en 3-årig kontrakt, at han forventer en gigantisk hyre og at rygtet stammer fra Spanien.
Det er vel lidt det samme, som når vi forlænger med Milner, når Klopp tilsyneladende gerne vil forlænge med Lallana, og Gini forlænger forhåbentlig også snart sin sidste, store kontrakt. ?

Willian kommer bare udefra, men han vil bibringe enorm rutine fra PL og internationalt samt klasse af øverste skuffe. Så har vi 3 brassere i truppen, hvilket også kan betyde noget ? Det kolliderer nok omvendt med en signing af Timo Werner, da han skal slås med alle de 3 forreste for spilletid, og Willian vil være endnu en super spiller, der skal kæmpes imod, så selvom jeg gerne vil have Willian, så må det ikke ødelægge muligheden for at skrive med Timo.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 25. apr, 2020 12:17

Niels K skrev:
lørdag, 25. apr, 2020 11:12
pow9199 skrev:
AJJ skrev:

Det er vel lidt det samme, som når vi forlænger med Milner, når Klopp tilsyneladende gerne vil forlænge med Lallana, og Gini forlænger forhåbentlig også snart sin sidste, store kontrakt. ?

Willian kommer bare udefra, men han vil bibringe enorm rutine fra PL og internationalt samt klasse af øverste skuffe. Så har vi 3 brassere i truppen, hvilket også kan betyde noget ? Det kolliderer nok omvendt med en signing af Timo Werner, da han skal slås med alle de 3 forreste for spilletid, og Willian vil være endnu en super spiller, der skal kæmpes imod, så selvom jeg gerne vil have Willian, så må det ikke ødelægge muligheden for at skrive med Timo.
Er Willian overhovedet interesseret i at komme til Liverpool?

Samt håber jeg ikke vi forlænger med Lallana. Der skal nyt ind til hans plads.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » lørdag, 25. apr, 2020 22:21

AJJ skrev:
Frit fra hukommelsen:

Ragnar Klavan
Alex Manninger

Og det var i en tid uden Corona.

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 25. apr, 2020 23:07

pow9199 skrev:
AJJ skrev:

Ja, det er fint. For de fleste vil det, at en manager ikke har signet en 30+ årig spiller i (i hvert fald) de seneste 12 år indikere lidt om præferencer og sandsynlighed ift. kommende transfers. Men fortsæt endelig med dit ungdommelige sofisteri. Hvad er det, man siger på engelsk - knock your self out?

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 36

Indlæg af Mads T. » søndag, 26. apr, 2020 00:56

AJJ skrev:
lørdag, 25. apr, 2020 23:07
Ja, det er fint. For de fleste vil det, at en manager ikke har signet en 30+ årig spiller i (i hvert fald) de seneste 12 år indikere lidt om præferencer og sandsynlighed ift. kommende transfers. Men fortsæt endelig med dit ungdommelige sofisteri. Hvad er det, man siger på engelsk - knock your self out?
Han har signet to spillere over 30 i sin tid i Liverpool...

pow9199

Indlæg af pow9199 » mandag, 27. apr, 2020 13:46

AJJ skrev:
lørdag, 25. apr, 2020 23:07
Hvad er det der holder dig fra at svare på en respektfuld vis? Og hvilken del af mit argument er sofisteri? Hvis der er noget jeg skriver som ikke virker respektfuldt så beklager jeg, jeg mener jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at fremhæve at dit argument ikke holdt og på samme tid understrege, at jeg ikke var interesseret i at fornærme dig. Så synes jeg ikke du behøver være nedladende.

At det så er ukorrekt at han ikke har signet spillere over 30 de seneste 12 år er en ting. Derfra at slutte at de seneste 12 år er indikative for hvordan præferencer og ageren vil være i et transfervindue som med al sandsynlighed bliver betragteligt anderledes end alle forrige er usagligt. Det er relativt veldokumenteret at modne og kontraktfri spillere er i ekstra høj kurs lige nu, hvis du har et argument for hvorfor det ikke gør sig gældende for Liverpool eller andre, så vil jeg meget gerne læse det. Jeg mener selv at have argumenteret for hvorfor det ikke er gældende for lige Willian, men en kategorisk afvisning af det, endda på et falsk grundlag, det kan vi ikke bruge til noget.
Mads T. skrev:
søndag, 26. apr, 2020 00:56
Han har signet to spillere over 30 i sin tid i Liverpool...
Tak! Men er Klavan ikke den eneste markspiller so far? Adrian, Lonergan og Maninger var alle over 30 da de blev signet. Hvem er de to du har i tankerne?

edit: beklager, overså du selv havde skrevet Manninger og Klavan.

Besvar