Sommerønsker 2020

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 33

Re: Sommerønsker 2020

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 28. apr, 2020 10:49

Nu tænker jeg også at debatten skal handle lidt om hvad vi syntes klubben bør gøre på transfermarkedet, og ikke så meget forsøge at forudsige hvad den gør.

Jeg er ikke så meget for at hente Willian, under antagelse af at han skal have meget i løn og at han ikke er god nok til for alvor at udfordre de forreste tre.
Eneste aber dabei er jo AFCON pausen, men er det ikke under WIllians værdighed at signe for at spille i op til to måneder?

Men det handler jo meget om lønnen, min antagelse er at Willian leder efter en stor kontrakt. Hvis han derimod bare syntes at det fedeste i verden ville være at spiller for Liverpool og derfor være villig til en løn der ikke er højere end vores bedst betalte squadspillere(det er jo nok MIllie :dontknow: ); så ville jeg være glad for at se Willian i rødt.
Det tænker jeg egentlig også er det der afgør om Klopp vil have ham eller ej, nemlig Willians motivation for at spille i rødt og lønkrav og ikke hans alder.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » mandag, 11. maj, 2020 13:45

Jeg ønsker, at sæsonen 2019/20 bliver færdigspillet

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 45
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 12. jul, 2020 15:49

Mugge skrev:
onsdag, 15. apr, 2020 12:40
Mine sommerønsker
Når vi har stærkeste opstilling, og spillet flyder, så er der ikke nogen, der når os til sokkeholderne. Men jeg har hele sæsonen igennem set med bekymring på den skrøbelighed vores trup har. Vi har heldigvis været forskånet for alvorlige skader til nøglespillere, men det kunne i princippet have været anderledes.
Som sagt er vores førsteellever voldsom stærk, men jeg mener ikke bredden er stærk nok. Det er også derfor vi har måttet smide begge hjemlige cup-turneringer, hvilket smerter mig, da jeg bl.a. gerne vil vinde FA Cuppen igen. Den har vi efter min mening voldsomt nedprioriteret i år – hvilket bl.a. skyldes manglende bredde i truppen.
Hvad ville JEG så gøre…?

Målmand:
Vi har en af de tre bedste målmænd i verden – ingen tvivl om det. Vi har i Adrian en andenkeeper, som overall har gjort det ok, men har dog fejlet på et par kritiske tidspunkter. Jeg vil ikke give ham skylden for vores CL-exit, da vores fronttrio havde rigelig med chancer for at afgøre det i ordinær tid! Summa summarum er, at jeg ikke har noget imod at beholde Adrian. Vi har en Kelleher og en Grabara på de næste pladser. Jeg ser dem ikke nok til at vurdere, om de kan blive gode nok på sigt.

Højreback:

Jeg savnede egentlig en back-up til TAA, men vi har set meget lovende takter fra Williams. Så mon ikke den plads er dækket godt nok ind. Jeg er egentlig ærgerlig over, at Clyne ryger ud, for ham gad jeg egentlig godt beholde, men tror Klopp har et issue med ham, så det kommer selvfølgelig ikke til at ske.

Midterforsvar:
Gomez og van Dijk i topform, og så er der sgutte meget at komme efter der. Vores back-up spillere, Lovren og Matip har jeg ikke så meget fidus til længere. Mest fordi de simpelthen er for meget skadet, og man derfor ikke kan regne med dem længere, men de har også begge for lavt et bundniveau. Så jeg ville sige farvel og tak til begge til sommer! Jeg er ikke sikker på, om Sepp van den Berg er ”voksen” nok til at kunne blive back-up endnu. Faktisk ville jeg sende ham på et låneophold i den næstbedste række, så han kan blive modnet. Jeg ville derfor købe 1-2 nye mand til midterforsvaret. Jeg har for lidt styr på andre holds spillere, til jeg kan komme med et kvalificeret bud på hjem man skulle købe, men vi er da blevet sat i forbindelse med en hel del på den position.

Venstre back:
Det er tydeligt her, at vi ikke pt. har en ordentlig back-up spiller til Robertson, så der skal købes en ASAP. Vi er blevet sat i forbindelse med Coventry Citys Sam McCallum, og kan han købes for en ok pris, så fint med mig.

Midtbane:
Jeg synes det er for ofte, at man sidder med en følelse af, at vores midtbane ikke er i balance. Selvom Lallana har haft nogle gode indhop, så er han på vej ud. Jeg kan også være i tvivl om hvorfor Klopp købte Shaqiri i sin tid, men jeg mener ikke han nogensinde har passet ind i vores spillekoncept, så ham ville jeg også sige farvel til, til sommer. Vi har nogle spændende unge spillere i Curtis Jones og Harvey Elliott. Jeg ville overveje kraftigt, hvis jeg var Klopp, at sende dem begge ud på lån. Som med van den Berg, så for at få noget hår på brystet med fast ugentlig spilletid. At være en del af spillertruppen til førsteholdet tror jeg er for lidt i forhold til deres udvikling. Der bliver også en beslutning der skal tages omkring Ben Woodburn. Hans udvikling er gået lidt i stå, så hvad skal der ske her? Marko Grujic løber rundt i det tyske, og lad ham endelig blive ved med det. Han kommer aldrig til at blive en del af vores hold, så sælg ham bare. Jeg tror heller ikke på, at der bliver plads til Harry Wilson. Han er for gammel til at slå igennem nu - ligesom Grujic.
Jeg kunne godt tænke mig en kreativ spiller til midtbanen, så jeg ville ikke sige nej til Kai Havertz. Hvis vi sender Jones og Elliott på udlån, så kan det være nødvendigt med endnu en midtbane spiller. Om det skal være en lidt mindre profileret spillere a la Todd Cantwell fra Norwich, det skal jeg ikke kunne sige.

Angrebet:
Ingen tvivl om, at vi i Salah, Mane og Firmino har en potent fronttrio, men er for ofte lidt for uskarpe. Divock Origi har opnået legende status, men i den her sæson har han generelt spillet fornærmende ringe. Hans bundniveau er simpelthen alt alt for lavt. Jeg ville sælge ham til sommer. Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg ville købe Timo Werner. Der er dem der siger, at vi ikke kan have fire spillere til de tre pladser, men der er jeg ikke enige. Det ses tydeligt, at de tre ikke kan spille samtlige kampe, så derfor er det bydende nødvendigt, at der kommer en kvalitetsspiller mere ind i fronttrioen. Så er vi også dækket ind i forhold til skader, African Cup osv. Vi har en Rhian Brewster, som også til den kommende sæson skal til at bevise, at han er værd at satse på. Så den kommende fronttrio skal bestå af Salah, Mane, Firmino, Werner og Brewster. Går det helt galt, så har vi Ox’en og Minamino, som burde kunne vikariere deroppe, men ellers hører til på midtbanen.

Så ud med:
Lovren, Matip, Lallana, Shaqiri og Origi. Dertil kommer alle de andre marginalspillere, såsom Clyne, Wilson, Grujic mm.

Ind med:
1-2 midterforsvarer, 1 venstreback, 1-2 midtbanespillere og 1 angriber.

Er jeg helt ved siden af??
Siden jeg skrev det oprindeligt indlæg, så blev vi ramt af virkeligheden fra Corona'en. Vi har som sådan ingen penge at handle for.
Jeg mener stadig vi er for skrøbelig på visse pladser. I gårsdagens optakt til LFC-Burnley, der var Kuhn og Kjær inde på lidt af det samme.
Jeg er bevidst om, at Klopp nok ikke ønsker en alt for bred trup, men det gør så også, at vi bl.a. har sagt farvel til begge hjemlige cup-turneringer på den bekostning. Var truppen bedre sat sammen, så burde vi nu kunne kæmpe med om det hele!

Målmand: De ville gerne hive Reina ind i stedet for Adrian. Den er jeg sådan set med på, men jeg kan godt leve med at beholde Adrian.

Venstre back: De mente også, at der skal en back-up til Robertson, og det higer jeg også efter! De nævnte Jamal Lewis fra Norwich. Med deres nedrykning in mente, så kunne han måske købes for et ok beløb.

Angreb: De mente også angrebet er for tyndt - ment i forhold til at der er for stor afstand kvalitetsmæssigt fra vores tre i front, til nummer fire (Origi). Jeg er meget bange for, at fravalget af Timo Werner kan ende med, at blive for dyrt for os. Løber vi ind i skaber mm, så står vi med et problem, og derfor ser jeg også gerne, at vi finder et kvalificeret fjerdevalg! Jeg har absolut intet imod, at Origi bliver solgt.

Midterforsvar: I mit oprindelige oplæg ville jeg skille mig af med både Lovren og Matip. Jeg har ikke ændret holdning. Lovren ligner en spiller, der er fuldstændig malplaceret, når han kommer ind. Og Matip er løbet ind i endnu en af sine utallige skader, hvorfor jeg ikke længere vil satse på ham!

Midtbane: Vi kommer til at sige farvel til Lallana. Derudover muligvis Shaqiri + plus formentlig Wilson og Grujic. Jeg tænker ikke vi behøver at købe ind til midtbanen, da vi har Jones og Elliott, der banker på til førsteholdet, plus Minamino, der endnu ikke rigtig har vist sit værd.

Økonomi: Penge har vi så nok ikke for mange af - i hvert fald ikke til at købe en Timo Werner for. Men mon ikke Klopp kan få lov til at bruge de penge han får ind fra spillersalg, så vi trods alt kan få handlet lidt ind?

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 13. jul, 2020 10:22

Man bliver i hvert fald skuffet, hvis man regner med dyre spillerkøb denne sommer, så vi skal jo handle smart, og det har vi vist, at vi kan, og mon ikke også vi kan sælge smart, så køb og salg kan gå nogenlunde lige op ?

Jeg er enig med dig i dine prioriteringer, Mugge. Udover Jamal Lewis til VB, så er der stadig også Lloyd Kelly. De spiller begge i nedrykningstruede klubber, dvs. Norwich er vist allerede rykket ned, så der kan gøres en god handel. Vi har vel heller ikke afskrevet vores egne Lewis og Larouci endnu ? Kelly kan også spille den venstre i det centrale forsvar i en nødsituation, hvis VvD skal have en puster.

Der må stadig være tro på 20 årige Adam Lewis:

Enda en scouser har signert ny langtidskontrakt med Liverpool

Den allsidige 20-åringen følger i fotsporene til Curtis Jones.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/7 ... liverpool/

I det centrale forsvar vil jeg meget gerne beholde Matip, selvom han løber ind i skader. Den sidste her kunne han vel ikke gøre for, når han trædes over storetåen ? Ellers er min favorit af de unge Ki-Jana, som jeg gerne vil have op på den 4. plads, og vi har også set, at Nat Phillips kan gøre et godt job. Sepp har jeg ikke stor fidus til på senior niveau i PL endnu og en udlejning til en Championship-klub vil nok være en rigtig god idé.

Jeg ser for mig, at planen er, at Jones - Brewster - Elliott er de fremtidige afløsere på de 3 forreste, selvom 8'eren også er god til Jones, og her mener jeg, at et smart "køb" kunne være Willian, hvis vi kan enes om en fornuftig løn. Hvis Klopp mener, at vi kan få det samme ud af Taki, så er vi jo allerede rimeligt dækket ind. Origi og Shaq må gerne sendes videre for min skyld også.

Vi er umiddelbart godt klædt på på de centrale pladser, men vi skal også tænke på et generationsskifte, og vi har ikke ubetinget løst opgaven med at bryde de lavtstående forsvar ned.

Ift. generationsskiftet så læste jeg et rygte om, at vi er meget interesserede i Weston McKennie fra Schalke, og han er vel den fødte Klopp-spiller ?

https://www.transfermarkt.com/weston-mc ... ews/365122

https://www.bundesliga.com/en/bundeslig ... tgen-10628

Thiago kunne være et rigtig godt tilbud på en spiller, der kunne løfte vores spil på midten her og nu, så vi faktisk byder ind med en endnu stærkere trup til næste sæson, og han vil give noget ny inspiration til træning. Det kræver givetvis, at Gini ikke vil forlænge, før vi skriver med Thiago.

Priserne for de 3 spillere lyder til at være 20 + 20 + 30 mio. pund, og jeg har lige lagt en liste ind i "ud"-tråden, hvor vi med sænkede priser og klausuler potentielt burde kunne sælge for 100 mio. pund, hvis der da er købende klubber derude pt. ?

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. sep, 2020 09:36

Hvis posen skal rystes lidt her til den nye sæson, og det kræver en afgang af en profil, før vi kan hente Thiago, der sikkert også har en stor forventning om en del spilletid, ville I så være ok med, at Gini drog til Barca ?

Jeg er og har altid været stor fan af Gini, og han har været fast inventar i start 11 og en stor del af vores fremgang under Klopp.

Omvendt nærmer han sig de 30 år, og hvis der er en position på vores midtbane, som man oftest sidder tilbage med en følelse af, at der kunne der altså godt ske lidt mere fremad banen, så er det jo på Gini's plads.

Kunne man ikke forestille sig, at Thiago både kunne levere det, Gini gør så godt: fastholdelse af bolden, god distribution, godt presspil, godt blik for spillet og hvor, man skal placere sig ift. bold samt mod- og medspillere og samtidig være bedre til at sætte en mand, så vi kommer i overtal, bedre til at lægge den afgørende aflevering, spille igennem kæderne osv ?

Jeg synes, at vi vinder ved det bytte, og vi har stadig Keita, Taki og Curtis, der også gerne vil spille dén plads:

Spansk avis hevder Gini har takket ja til Barcelona

Georginio Wijnaldum er blitt enig med Barcelona om en treårskontrakt, og Barca og Liverpool er kommet langt i forhandlingene om en overgangssum. Partene ser ut til å bli enige om et beløp i regionen 15-20 millioner euro for nederlenderen.

Wijnaldum kom til Liverpool fra Newcastle for 24 millioner pund i 2016, og har hjulpet Anfield-klubben til å vinne Premier League, Champions League, UEFA Super Cup og klubb-VM.

Når Liverpool nå selger Wijnaldum, kan det bety at de vil intensivere forsøket på å sikre seg Thiago Alcantara fra Bayern München.

Diario Sport

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 02. sep, 2020 10:36

Med det begrænsede budget denne sommer håber jeg som minimum på følgende:

1) Midtstopper - VVD, Gomez og Matip er én for lidt. Vi mangler et fjerde valg, helst så jeg en der faktisk blev starter og vi dermed forbedrede forsvaret. Dog virker det ikke realistisk medmindre vi snakker en ung forsvarer der i løbet af 1-2 år kan tage pladsen ved siden af VVD.

2) Backup til de tre forreste - Werner var den ideel, men vi mistede ham. Sarr ville være spænende, men virker ikke realistisk med budgettet. Måske en spænende spiller på lån?

3) Thiago så helst det ikke blev på bekostning af Gini, men det virker ikke realistisk. Jeg ser dog Thiago som en opgradering, eneste anke jeg har er Gini er ALDRIG skadet, og Thiago har en skades historisk der gør det er tvivlsomt han kan være til rådighed i samme omfang som Gini har været.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. sep, 2020 10:58

Ift. nr. 1, så er jeg altså meget glad for Gomez, som er en meget ung centerforsvarer, og som kan blive uhyggelig god med årene. Forstår ikke rigtigt, at folk ikke vil have, at han skal lære af den bedste ? Matip er virkelig dygtig, men han døjer lidt med skaderne. Får vi Thiago, så gør det mig intet, at Fabinho får lidt kampe dernede, hvis det er nødvendigt, som vi så mod Salzburg, da vi ville spille mere offensivt ved indskiftningerne af Keita og Taki og gik over til 4-2-3-1.

Offensiven, der må vi se, hvad det ender med, men Brewster kan sikkert godt blive 4. valget, indtil vinduet slutter om ikke andet, og det vil jeg have det rigtig godt med.

Omkring nr. 3, så er der ingen tvivl om, at Gini er driftssikker, men hvis modstanderne lukker mere ned for vores backs, så skal midtbanen jo kunne udnytte den ekstra plads, og hvis Gini ikke kan mere offensivt, end vi har set, så er det vel der, der skal ske noget i en del kampe, da selv Arsenal pakker sig, når de møder os. Det har scum også gjort længe.

Hvis du ser på de skader, Thiago har haft de seneste par år, så var det bøvl med lysken sidste sæson, som endte med en operation, som tilsyneladende gik godt, da han var med i juli/august til at vinde det hele, og forrige sæson var det anklen. Lyske og ankler er jo noget nærmest alle spillere kommer ud for, så jeg tænker ikke, at det står så skidt til. Et par dage med tåen og 4 dage med muskelbøvl, det er jo ikke alarmerende.
Skulle han rende ind i noget, så har vi Keita, Oxlade, Curtis og Taki som også gerne vil spille lidt og Milner for den sags skyld, så det er jo ikke fordi, vi mangler folk på midtbanen, selv hvis Gini vil prøve noget andet.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 02. sep, 2020 11:38

Niels K skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 10:58
Ift. nr. 1, så er jeg altså meget glad for Gomez, som er en meget ung centerforsvarer, og som kan blive uhyggelig god med årene.

Offensiven, der må vi se, hvad det ender med, men Brewster kan sikkert godt blive 4. valget, indtil vinduet slutter om ikke andet, og det vil jeg have det rigtig godt med.
Jeg er ambivalent omkring Gomez - før hans skade så han fantastisk ud, men han har endnu ikke ramt samme niveau, og det er snart over et år siden. Han så også uheldig ud i flere kampe imod slutningen synes jeg. Jeg kunne godt frygte lidt at han ligesom de fleste andre bare ser godt ud ved siden af VVD fordi VVD er så god til at komanderer og i værste tilfælde dække dem.

Jeg ser ikke Brewster have niveauet til LIverpool - jeg håber jeg tager fejl, men jeg ser ham ikke som en topspiller. Måske en top 7-14 klub, men ikke en top 6 klub.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. sep, 2020 12:12

TG12 skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 11:38
Niels K skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 10:58
Ift. nr. 1, så er jeg altså meget glad for Gomez, som er en meget ung centerforsvarer, og som kan blive uhyggelig god med årene.

Jeg er ambivalent omkring Gomez - før hans skade så han fantastisk ud, men han har endnu ikke ramt samme niveau, og det er snart over et år siden. Han så også uheldig ud i flere kampe imod slutningen synes jeg. Jeg kunne godt frygte lidt at han ligesom de fleste andre bare ser godt ud ved siden af VVD fordi VVD er så god til at komanderer og i værste tilfælde dække dem.

Jeg ser ikke Brewster have niveauet til LIverpool - jeg håber jeg tager fejl, men jeg ser ham ikke som en topspiller. Måske en top 7-14 klub, men ikke en top 6 klub.
Man kan i hvert fald sige, at du er hurtig til at dømme unge spillere ude. 23 år er ingen alder for en midterforsvarer, og han tager altså pladsen fra 2 rimeligt solide spillere i Matip og Lovren, så han må kunne et eller andet. Meget vigtigt er dog hans hurtighed, når vi står så højt, som vi gør, og så er han bomstærk. Han kan naturligvis lægge mere på sit spil, og det skal vi da gerne se sæson efter sæson, men jeg tror nu, at det gør ham uvuderligt godt at spille ved siden af Big V.

Hans tal ser i øvrigt også rigtig gode ud med Matip og Lovren som makker.

Omkring Brewster ser vi på ham fuldstændigt forskelligt, så vi må se, hvem der får ret...

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 02. sep, 2020 17:00

Niels K skrev:
onsdag, 02. sep, 2020 12:12

Omkring Brewster ser vi på ham fuldstændigt forskelligt, så vi må se, hvem der får ret...
MIn primære reservation ifht. Brewster er at ligner en angriber af den gamle skole, dvs. god i boksen og go til at score fra boksen.

Jeg har ikke (endnu) set han kan mere end det! Selvom mål er en meget vigtig kvalitet i fodbold, så er tendensen i de fleste topklubber at angriberen biddrager med mere end blot mål, f.eks. kreativitet, og (eller) tager del i presspillet og deres rolle foregår også mere uden for feltet end den gjorde tidligere.

Derfor er jeg lidt bange for Brewster måske er kommet 10-15 år for sent, da flere dengang brugte en reel box angriber der egentligt kun var der for at score mål og presspil og kreativitet var andres opgaver. Tilbage dengang ville jeg ikke have nogen tivl om Brewster kunne blive et hit, men som spillet har udviklet sig og med det jeg har set af ham, tvivler jeg helt ærligt på hans type passer til tiden.

Det sagt vil jeg da blive lykkelig for at han modbeviser min tvivl og bliver en Anfield Legende.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » torsdag, 03. sep, 2020 14:07

Jeg giver dig ret et langt stykke henad vejen ift. Brewster. Men først og fremmest, så er jeg begejstret for hans attitude, hans konsekvente afslutninger med alle dele af kroppen og hans placeringsevne. En rigtig goal getter, og det er et rigtig godt udgangspunkt.'
Dernæst har Klopp jo netop udtalt, at der er masser at arbejde med og bl.a. alt det, Firmino laver, som han studerer ivrigt, men som naturligvis tager tid at lære, og det kræver spilletid.
Jeg mener blot, at han har usædvanligt stærkt fundament at bygge videre på, og jeg vil hellere sætte Brewster på banen i jagten efter en scoring eller 2 ift. Origi.

TG12

Indlæg af TG12 » torsdag, 03. sep, 2020 14:23

Niels K skrev:
torsdag, 03. sep, 2020 14:07
Jeg giver dig ret et langt stykke henad vejen ift. Brewster. Men først og fremmest, så er jeg begejstret for hans attitude, hans konsekvente afslutninger med alle dele af kroppen og hans placeringsevne. En rigtig goal getter, og det er et rigtig godt udgangspunkt.'
Dernæst har Klopp jo netop udtalt, at der er masser at arbejde med og bl.a. alt det, Firmino laver, som han studerer ivrigt, men som naturligvis tager tid at lære, og det kræver spilletid.
Jeg mener blot, at han har usædvanligt stærkt fundament at bygge videre på, og jeg vil hellere sætte Brewster på banen i jagten efter en scoring eller 2 ift. Origi.
Selvom Firmino på sin helt egen måde er fabelagitigt ville jeg håbe Brewster studerede mere en som Benzema.

Men han bliver spændende at følge, og håber du får ret!

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 04. sep, 2020 11:04

TG12 skrev:
torsdag, 03. sep, 2020 14:23
Niels K skrev:
Selvom Firmino på sin helt egen måde er fabelagitigt ville jeg håbe Brewster studerede mere en som Benzema.

Det er jo nok Klopp, der fortæller, hvad han skal arbejde med og hvem, det er en god idé at lure, da han jo skal spille for Liverpool og agere som en Klopp-angriber.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 04. sep, 2020 11:32

Niels K skrev:
fredag, 04. sep, 2020 11:04
TG12 skrev:
torsdag, 03. sep, 2020 14:23
Niels K skrev:

Det er jo nok Klopp, der fortæller, hvad han skal arbejde med og hvem, det er en god idé at lure, da han jo skal spille for Liverpool og agere som en Klopp-angriber.
Ha ha - ja det giver virkelig god mening at udvikle sig til en angribertype, som ens manager gerne vil bruge.

Personligt kan Brewster kun overraske mig positivt. Jeg nærer ingen tro på, at han blive en fast del af 1. holdet - ikke en gang som en god indskiftningsmulighed. Håbet er der selvfølgelig - men jeg kan bare ikke se det ske.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » tirsdag, 15. sep, 2020 20:03

Vi må jo nok erkende at vores nye signings bliver brewster, Jones, og en opgraderet udgave af keita og minamino.

Håber dog til det sidste på thiago 🤞

Besvar