Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
PFN

Re: Dagens Kampe

Indlæg af PFN » søndag, 05. apr, 2009 18:56

for fanden da noget lort.......... hader dem virkelig

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 05. apr, 2009 18:57

Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Det samme kan man roligt sige om Riley, det er fandeme grotesk at han stadig får lov at dømme de kampe.
Senest rettet af Nicoen søndag, 05. apr, 2009 18:57, rettet i alt 1 gang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. apr, 2009 18:57

Desværre. Det er lige nøjagtig det som kendetegner et klassemandskab; at score til sidst i kampen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Stephenson » søndag, 05. apr, 2009 18:57

Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Gud er Liverpool fan, man tror han er på Påskeferie...

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Balthazar » søndag, 05. apr, 2009 18:58

Fuck hvor latterligt.. man kan slet ikke beskrive sine følelser med ord lige nu :( :(
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jæger » søndag, 05. apr, 2009 18:58

Vi scorer i overtiden igår og de scorer i overtiden idag. Men Aston Villa (og specielt Friedel) havde fandme fortjent et point fra kampen. Tror lige jeg må ud og få noget luft...!!!

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » søndag, 05. apr, 2009 18:59

Stephenson skrev:
Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Gud er Liverpool fan
I så fald gør han virkelig et ringe stykke arbejde!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 05. apr, 2009 19:00

Lige så fedt det er at vindepå den måde, ligeså surt er det når det sker for scum. Fra at være et hold i stor krise, får de desværre masser af tro på det nu, og jeg tror desværre det er afgjort nu,

FUCK jeg var sgu begyndt at tro på det, men kun en smule da det næsten var for godt til at være sandt :(
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 05. apr, 2009 19:02

Hvad kunne man også forvente af Aston Villa, der taber 5-0 til os, og to gange fører over United: Et hold uden moral, en træner med mindre-værds komplekser og storhedsvanvid på en gang. Champions League til Villa? De skal være glade for, at selvom Everton skulle gå forbi dem, så er alle 4 hold i F.A.-cup semi-finalerne højere rangeret dem, så de sikkert på det grundlag for bevilget en ekstra europa-cup plads - elendige klude-pi...ke

PFN

Re: Dagens Kampe

Indlæg af PFN » søndag, 05. apr, 2009 19:03

de smider desværre ikke to kampe efter i dag... :( :( :gunfire:

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 05. apr, 2009 19:03

Nicoen skrev:
Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Det samme kan man roligt sige om Riley, det er fandeme grotesk at han stadig får lov at dømme de kampe.
Jeg synes ikke det er fair at være efter Riley idag. Det var sgu ikke ham der vandt kampen for dem. Det var derimod en 17 årig italiensk troldmand, som totalt forandrede kampen, da han kom ind og kronede sin indsats med en perle af en kasse, som ledte tankerne hen mod Torres drømmemål mod Arsenal sidste år. Respekt for Macheda.

Jeg går ud og vasker min beskidte mund med vand og sæbe...
Senest rettet af Aarde søndag, 05. apr, 2009 19:05, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RobertS » søndag, 05. apr, 2009 19:05

Nicoen skrev:
Janse skrev:Herren er så afgjort fan af scum...
Det samme kan man roligt sige om Riley, det er fandeme grotesk at han stadig får lov at dømme de kampe.
Jeg ville hellere sige at det definitivt beviser at der ingen gud findes!
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverdrengen » søndag, 05. apr, 2009 19:07

Der røg en stor mulighed for vejen til nr. 19.. og 900 kr til mig! Men jeg havde det på anelsen eftersom lorte villa regner med at de kan stå og forsvare den hjem i en fucking halv time.. afgjort det dummeste du overhovedet kan gøre på ot.. noget der gør mig endnu mere sur, er de to friløbere der var onside som blev fløjtet på, og at carew kunne ha lagt den perfekt i dybden til young til sidst hvis bare han havde været mere fokuseret.. LORT!!! :gunfire:
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 05. apr, 2009 19:17

Forskellen på vores sejr igår og deres sejr idag var, at Aston Villa rent faktisk fortjente point. De var det bedste hold i 1. halvleg og det var 50/50 indtil 2-2-scoringen, hvor Aston Villa bryder mentalt sammen og man bare venter på at målet kommer. De glemte at spille fodbold de sidste 10 minutter og derfor taber de kampen.

Det var nok altafgørende at de fik endnu et mentalt gok i nøden idag, før vi kunne drømme videre om mesterskab. Især er det tragisk, at de vinder på den måde. Men deres indsats idag var alligevel så forkrampet, at jeg ikke vil afvise det stadig kan sidde i dem. Vi ser. Vi må bare, ligesom det var tilfældet inden igår, gøre vores for at det er muligt.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » søndag, 05. apr, 2009 19:17

Er det dobbelt moralsk at hade scum for deres lorte held........
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Besvar