Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 31. jan, 2010 20:33

SaibotDK skrev:Nu resultatet i London ikke ser ud til at flaske sig, som man kunne håbe på, så kan man jo glæde sig over, at Hyppen lige har bragt Leverkusen på 3-0 inden halvleg!
Sami Hyypiä er et af årets profiler i Bundesligaen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Stephan C
Indlæg: 1579
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Stephan C » søndag, 31. jan, 2010 22:14

Hekkem skrev:
SaibotDK skrev:Nu resultatet i London ikke ser ud til at flaske sig, som man kunne håbe på, så kan man jo glæde sig over, at Hyppen lige har bragt Leverkusen på 3-0 inden halvleg!
Sami Hyypiä er et af årets profiler i Bundesligaen.
Tja og Rafa med hans formiddable mandskabspleje formåede ikke at holde på en sådan kvalitetsspiller.. :clap:

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » søndag, 31. jan, 2010 22:47

Man kan ikke pille ved en 3-1 sejr på udebane, men uha, hvor havde Arsenal dog mange åbne chancer. Arshavin har 3 alene. Gallas 1 stor, og en Fabregas også 1.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af kolind » mandag, 01. feb, 2010 18:43

Stephan C skrev:
Hekkem skrev:
SaibotDK skrev:Nu resultatet i London ikke ser ud til at flaske sig, som man kunne håbe på, så kan man jo glæde sig over, at Hyppen lige har bragt Leverkusen på 3-0 inden halvleg!
Sami Hyypiä er et af årets profiler i Bundesligaen.
Tja og Rafa med hans formiddable mandskabspleje formåede ikke at holde på en sådan kvalitetsspiller.. :clap:
det er jo altid let at være bagklog......
Sami var jo nede som 4. valg i midten og han mente stadig han havde topfodbold i sig. Synes egentlig det er super at han får chancen for fast spilletid og succes i en tysk topklub!

Men havde du set at vores forsvar skulle floppe i denne sæson, samtidig med at hyypen fik succes? For så er du da rimelig skarp..... :D

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » mandag, 01. feb, 2010 20:04

Både Hyppen og Riise har med al tydelighed haft godt af at komme til en anden klub. Jeg kan næsten ikke lade være med at håbe at de kommer tilbage til Liverpool. Især Riise ville i dag ikke have noget problem med at hoppe direkte ind i vores startopstilling. På den anden side kan han jo sagtens falde i niveau igen...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 01. feb, 2010 22:06

kolind skrev:
Stephan C skrev:
Hekkem skrev:
SaibotDK skrev:Nu resultatet i London ikke ser ud til at flaske sig, som man kunne håbe på, så kan man jo glæde sig over, at Hyppen lige har bragt Leverkusen på 3-0 inden halvleg!
Sami Hyypiä er et af årets profiler i Bundesligaen.
Tja og Rafa med hans formiddable mandskabspleje formåede ikke at holde på en sådan kvalitetsspiller.. :clap:
det er jo altid let at være bagklog......Sami var jo nede som 4. valg i midten og han mente stadig han havde topfodbold i sig. Synes egentlig det er super at han får chancen for fast spilletid og succes i en tysk topklub!

Men havde du set at vores forsvar skulle floppe i denne sæson, samtidig med at hyypen fik succes? For så er du da rimelig skarp..... :D
Det til dato dummeste indlæg jeg har læst.

Det er da snarere dig der er mere end almindeligt uskarp hvis du ikke kunne se det. Måske ikke at vores forsvar ville være SÅ dårligt, men at Hyypia ville få succes var da soleklart og sikkert som ammen i kirken. Det har INTET med bagklogskab at gøre.

Brugeravatar
kolind
Indlæg: 517
Tilmeldt: lørdag, 28. jul, 2007 11:42
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af kolind » mandag, 01. feb, 2010 23:17

AJ skrev:
kolind skrev:
Stephan C skrev:
Hekkem skrev:
SaibotDK skrev:Nu resultatet i London ikke ser ud til at flaske sig, som man kunne håbe på, så kan man jo glæde sig over, at Hyppen lige har bragt Leverkusen på 3-0 inden halvleg!
Sami Hyypiä er et af årets profiler i Bundesligaen.
Tja og Rafa med hans formiddable mandskabspleje formåede ikke at holde på en sådan kvalitetsspiller.. :clap:
det er jo altid let at være bagklog......Sami var jo nede som 4. valg i midten og han mente stadig han havde topfodbold i sig. Synes egentlig det er super at han får chancen for fast spilletid og succes i en tysk topklub!

Men havde du set at vores forsvar skulle floppe i denne sæson, samtidig med at hyypen fik succes? For så er du da rimelig skarp..... :D
Det til dato dummeste indlæg jeg har læst.

Det er da snarere dig der er mere end almindeligt uskarp hvis du ikke kunne se det. Måske ikke at vores forsvar ville være SÅ dårligt, men at Hyypia ville få succes var da soleklart og sikkert som ammen i kirken. Det har INTET med bagklogskab at gøre.
Mht til hyypias succes så formulerede jeg det måske forkert. For jeg troede da også på hans succes! Men jeg synes bare det er for billigt at give Rafa "skylden" for at han nu spiller godt i en anden klub end vores, samtidig med at vores forsvar svinger i niveau! Der er vel ingen der ville have forbudt trofaste hyypia at rejse når han nu var nede som 4. valg og ønskede at prøve noget nyt! Så at kalde det for "dårlig mandskabspleje" at lade ham rejse, forstod jeg bare ikke!

At det så er det dummeste indlæg du har læst, vil jeg næsten tage som en cadeau. For du må efterhånden have læst mange indlæg herinde! Med min lille intelligens gjorde jeg hvad jeg kunne...... ;) Måske lærer jeg det med tiden!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » tirsdag, 02. feb, 2010 08:09

Den med dårlig mandskabspleje er jeg også uenig i. Vi ved jo ret beset heller ikke i hvor høj grad, hvis overhovedet, Rafa har forsøgt at overtale Hyppen til at blive. Han havde heller ikke muligheden for at forbyde ham et skifte, da han som bekendt var transferfri.

Det var måske ikke det dummeste indlæg, men så den dårligste formulering i forhold til hvad du mente. :D

McRae

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McRae » tirsdag, 02. feb, 2010 23:42

Igen nogle lidt ambivalente følelser man sidder med, efter at Chelsea spillede uafgjort mod Hull. Jeg vælger dog at nyde deres pointtab, selvom det mere eller mindre - i denne sæson - betragtes som forræderi på dette forum :)

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 03. feb, 2010 01:16

McRae skrev:Igen nogle lidt ambivalente følelser man sidder med, efter at Chelsea spillede uafgjort mod Hull. Jeg vælger dog at nyde deres pointtab, selvom det mere eller mindre - i denne sæson - betragtes som forræderi på dette forum :)
Du har min fulde opbakning. Det er altid herligt at se Chelsea tabe point - uanset kontekst. Ja, der er få undtagelser (kampe mod cirkusset, shitty og scum), men udover det er et Chelsea-pointtab for mig altid en fryd for øjet.

Anders -
Indlæg: 480
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anders - » onsdag, 03. feb, 2010 22:09

Nogen som ser Leeds - Tottenham ?

Hvem styrer kampen, osv?

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 03. feb, 2010 22:14

Anders - skrev:Nogen som ser Leeds - Tottenham ?

Hvem styrer kampen, osv?
Leeds spillede en god første halvleg og fik et lidt heldigt, men egentlig nogenlunde velfortjent mål kort før pausen. Siden anden halvlegs start har Tottenham dog domineret totalt, og det kan kun være et spørgsmål om tid, før de får scoret til 2-1. Derfra bliver det spændende at se, om Spurs formår at holde Michael Dawson ( :wall: ) ude af problemer resten af kampen.

Anders -
Indlæg: 480
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Anders - » onsdag, 03. feb, 2010 22:19

Så kom målet, kan jeg se på bet365..

Mange tak for god gennemgang :)
Senest rettet af Anders - onsdag, 03. feb, 2010 22:19, rettet i alt 1 gang.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » onsdag, 03. feb, 2010 22:19

... og der kom Tottenham på 2-1. Defoe med endnu et mål assisteret af en yderst velspillende David Bentley.

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af SaibotDK » onsdag, 03. feb, 2010 22:30

Nå ja, det er vel også værd at bemærke, at Suarez lavede alle fire mål for Ajax i aftenens 4-0 sejr over Roda!!!

Besvar