Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. jun, 2010 14:23

Mikkel skrev:
Brando skrev:Spaniens andet mål:
http://www.youtube.com/watch?v=cPNjELcdyUw

Av, av, av...
Brilliant! Det er som at se Liverpool! På en god dag.
Eller som dengang Liverpool fik besøg af Valencia med Aimar som arkitekten.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Rasmus » onsdag, 09. jun, 2010 15:22

Ja, rigtigt, Hekkem. Hvad blev der egentlig af ham den lille sjove fyr, de havde som træner? Det besnærende pasningsspil gad jeg altså godt se praktiseret i Liverpool!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » onsdag, 09. jun, 2010 21:56

Rasmus skrev:Ja, rigtigt, Hekkem. Hvad blev der egentlig af ham den lille sjove fyr, de havde som træner? Det besnærende pasningsspil gad jeg altså godt se praktiseret i Liverpool!
Pablo Aimar var en drømmesigning i mange år. Træneren i Valencia var god til at bruge denne spiller, han lavede dog vores egen Gerrard om til en hængende angriber a la Aimar.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. jun, 2010 23:04

Som en kedelig kuriositet kan det nævnes at Valencia spillerne aldrig nåede det niveau de havde under Rafa. Hmmm, sætter tanker igang...
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 09. jun, 2010 23:13

Hr. Drejer skrev:Som en kedelig kuriositet kan det nævnes at Valencia spillerne aldrig nåede det niveau de havde under Rafa. Hmmm, sætter tanker igang...
Og i LFC fik han spillerne op på Valencia niveauet, i sølle 4-5 måneder i streg, i løbet af en 6 års periode, det er mere tankevækkende, idet jeg egentlig er fløjtende ligeglad med hans bedrifter før og efter LFC tiden.....
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. jun, 2010 23:39

Thommo skrev:
Hr. Drejer skrev:Som en kedelig kuriositet kan det nævnes at Valencia spillerne aldrig nåede det niveau de havde under Rafa. Hmmm, sætter tanker igang...
Og i LFC fik han spillerne op på Valencia niveauet, i sølle 4-5 måneder i streg, i løbet af en 6 års periode, det er mere tankevækkende, idet jeg egentlig er fløjtende ligeglad med hans bedrifter før og efter LFC tiden.....
På det punkt synes jeg du generaliserer. Under Rafa solgte vi mange spillere til mere end vi gav for dem. Bellamy, Sissoko, Carson, Leto, Crouch bare for at nævne nogen som ikke spillede i klubben i de 6 måneder. Konklusionen må da være at Rafa har fået dem til at spille bedre end de gjorde før. Eller du har måske en helt anden rationel forklaring? Jeg kan næsten ikke vente!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 10. jun, 2010 00:00

Tjah synes nu ofte storklubber sælger spillere af samme kvalitet, lidt dyrere end mindre klubber.Derudover var det jo talenter der blev købt, og de stiger ofte i pris når de bliver lidt ældre, og er ved og være færdigt udviklede. Og så tror jeg egentlig også Rafa generelt var en fin købmand, i modsætning til hans evner på træner bænken i LFC.

Har valgt at undlade din nedladende slutbemærkning, og udråbstegn :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hald » torsdag, 10. jun, 2010 00:27

Nu også i 'Dagens Kampe'??

Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. jun, 2010 08:50

Thommo skrev:Tjah synes nu ofte storklubber sælger spillere af samme kvalitet, lidt dyrere end mindre klubber.Derudover var det jo talenter der blev købt, og de stiger ofte i pris når de bliver lidt ældre, og er ved og være færdigt udviklede. Og så tror jeg egentlig også Rafa generelt var en fin købmand, i modsætning til hans evner på træner bænken i LFC.

Har valgt at undlade din nedladende slutbemærkning, og udråbstegn :roll:
Jeg blev bare meget overrasket over den bemærkning. For det er min klare fornemmelse, at hvis man kigger tilbage til Souness/Evans årene og frem til Rafa's periode, så synes jeg netop at det er en af punkterne hvor vi har forbedret os mest. Før Rafa så synes jeg at vi næsten altid solgte billigere end vi købte for.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 10. jun, 2010 14:57

@Hald lige en afsluttende bemærkning og så er det slut ;)
@Drejer jeg har altså før rost Rafa for, og være en udmærket købmand, så på det område er vi enige. Med før menes, et par gange i år, selv om jeg jo altså ikke er/har været fan af Rafa i 3-4 år
Verden er smask fuld af hyklere....

Johnson
Indlæg: 523
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:04
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Johnson » fredag, 11. jun, 2010 07:09

Thommo skrev: Har valgt at undlade din nedladende slutbemærkning, og udråbstegn :roll:
For til gengæld at sætte en nedladende smiley ind - du er i sandhed stor!
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » fredag, 11. jun, 2010 14:42

Johnson skrev:
Thommo skrev: Har valgt at undlade din nedladende slutbemærkning, og udråbstegn :roll:
For til gengæld at sætte en nedladende smiley ind - du er i sandhed stor!
Det har jeg intet sagt om jeg er, eller ikke er. og med den afsluttende bemærkning , var de rullende øjn "nødvendig", jeg ignorerer ikke når man er nedladende over for mig, sådan er det bare.
Og mon ikke det egentlig er Drejers(eller Mugge) job, og kommentere det hvis det er, det skulle jeg mene?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » onsdag, 28. jul, 2010 20:04

Har lige pint mig igennem en langgaber i form af FCK på udebane mod (hmm - øh!!) et eller andet østhold - Nåh ja: BATE Borisov!

Mest underholdende moment var næsten FCKs liderligt-pinke udebanetrøjer.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Liverdrengen » onsdag, 28. jul, 2010 21:06

Johnson, cut it out.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » søndag, 01. aug, 2010 17:51

Typisk Silkeborg... :wall:

Besvar