Boardindeks » Fodbold » Generel fodbold diskussion

Side 2 af 3 [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Forfatter besked
 Titel: Re: Officielle transfers i PL
Brugeravatar

Geografisk sted: danemark
jørgen lk skrev:
Hvem spørger du Liverdreng?

'Ham med den ultra hurtige hovedregning ;) '

Brugeravatar

Emmy skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Det sidste jeg læste var, at Platinis 'financial fair-play plan' bliver gennemført med virkning fra 2012. Håber virkelig at det giver City problemer - det kunne være god komik hvis de i næste sæson kvalificerede sig til CL, og så blev suspenderet pga. dårlig økonomi. Hvis Yaya får 2 millioner om ugen, så siger lidt hurtig hovedregning at han får 112 millioner om året. Tevez og Abadeyor fås vist lige så meget. Kunne også godt forestille mig at Silva har fået en pæn løn, så det er over 400 millioner årligt for 4 spillere. Det virker helt sort. Håber ikke de har en snedig måde at komme uden om problemerne på...

Hvilken kalender kører du efter?

Du glemmer at tage højde for bonus - 52*2=104+8 mio. i bonus, svarende til fire ugers løn :D

Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
Kolarov til City. Kunne det tyde på at de vil af med Bridge? Det åbner måske op for et muligt skifte til os.

Brugeravatar

Jeg er egentlig overrasket over, at Spurs ikke har været mere aktive indtil videre. Spurs plejer at spendere godt på nye spillere hver sommer, og Redknapp har også et ry for at bruge store summer.

De har købt Sandro efter længere tids forhandlinger. Kjær ville hellere til Wolfsburg, Cavani ville hellere til Napoli, Cole og Wilson ville hellere til LFC.

De har vist fået et bud på Scott Parker afvist. Bellamy har de ikke hentet endnu, og Bellamys gamle City-manager har nu meldt sig på banen. De er heller ikke lykkedes med at få fat i Connor Wickham.

Wickham, Hleb, Taiwo og Remy skulle de angiveligt kæmpe om med bl.a. LFC.

Brugeravatar

Enig med Fribytter omkring de "manglende" handler på White Hart Lane. De skal ud og spille sjove europæiske kampe, havde en knaldgo' sæson sidst og gamle Harry er kendt for mange handler hvor der falder lidt af hist og pist... Hvad er årsagen til at det står næsten stille? De folk der nævnes at have sagt nej til Spurs er jo trods alt rimeligt ombejlede spillere. Men Kjær vil gerne til England blot skal det være til en storklub. Cole, ja han sagde jo selv at det var en no-brainer da han joinede os. Måske tvivler spillerne i virkeligheden lidt på, om Spurs nu også er den storklub de gerne vil sige at de er, i hvert fald for nuværende. Blot fordi man bryder ind i det fine selskab, så skal der jo også være nogle fremtidsudsigter længere fremme og dem har folkene på WHL nok ikke helt.

Jeg tror dog Harry Redknapp får lavet nogle handler i løbet af august måned, men efter min mening skal de vigtige handler være på plads nu, således de nye spillere er med i pre-season.

City har som sædvanligt handlet og nu skal der sælges ud af ellers habile spillere - Spurs tager nok lidt af left-overs, tror jeg.

Brugeravatar

Geografisk sted: Herlev
Ja, da vi går ind i transfervinduets sidste måned om nogle minutter, kan man da godt lave en lille foreløbig opsummering.

Chelsea, er de fleste enige om, har en utrolig solid trup. Dertil knyttes der dog et 'men'. Til den centrale midtbane har de mistet Belletti og Ballack og ingen nye er hentet ind. Skal Malouda virkelig permanent gå over til at spille med på den tremandsmidtbane, der fungerede så flot for den i slutningen af sidste sæson? Eller henter de en ny? Jeg tror faktisk de 'nøjes' med Essien, Mikel, Lampard, Malouda, Deco og serberen Nemanja Matic.

Man Utd har hentet talenterne Smalling (midterforsvar) og Hernandez (angriber). Jeg tror faktisk ikke vi vil se meget mere aktivitet hos dem.

Arsenal har lavet en lille omvæltning i midterforsvaret. Ud er gået Gallas, Silvestre, Senderos (Fulham) og Campbell (Newcastle), mens Laurent Koscielny er kommet til fra Lorient. Wenger siger de vil hente én mere. I angrebet byttes Eduardo (Shakhtar) ud med Marouane Chamakh (Bordeaux).

Tottenham har som nævnt været temmelig passive, men de har altså også et hav af spillere. De er den trup i ligaen, der har flest købte spillere i truppen. Sandro skulle være en interessant midtbane, der netop er udtaget til Brasiliens trup under den nye træner.

Man City har igen været offensive og hentet Jerome Boateng, Kolarov, Yaya Touré og David Silva. Ud er gået diverse fyldspillere. Mon de bliver ved? De har i hvert fald for mange spillere (32 dvs. syv for mange) over 21 år i truppen lige nu.

Everton har hentet slovakken Jan Mucha, der nok bliver reservekeeper og Jermaine Beckford som nogle nok kender fra Leeds. Derudover nogle spillere jeg ikke kender noget til ved navn Magaye Gueye og Joao silva. Donovan fik ikke forlænget sit lån.

Birmingham har hentet Ben Foster, Nikola Zigic og Enric Valles (som jeg ikke kender). Zigic bliver spændende at følge i PL.

Sunderland har solgt anfører Lorik Cana til Galatasaray efter kun en sæson. Jeg kunne forestille mig, at paraguayaneren Riveros er udset til at afløse ham. Derudover har de hentet backen Angeleri, der har været udtaget til Argentinas landshold (hvem har ikke det?). Bramble er også ny mand, sammen med nogle ukendte spillere.

Bolton har hentet en Marcos Alonso i Real Madrid, Martin Petrov i Man City, og Robbie Blake i Burnley, sidstnævnte nok kun pga. manager Owen Coyle.

Wigan har bl.a. hentet en anden paraguayaner, nemlig Antolin Alcaraz (ikke Alcatraz), der er midterforsvarer og interessante Ronnie Stam fra Twente, der en offensiv højre back. Deres profil N'Zogbia skulle angiveligt have fået lov til at skifte klub. Den tidligere anfører Melchiot er skiftet til Mellemøsten. Bramble er i Sunderland nu.

Wolves har fornuftigt hentet Jelle Van Damme, Steven Mouyokolo, Stephen Hunt og Steven Fletcher. Med disse indkøb skulle de have gode genoverlevelsesmuligheder.

West Ham har satset på Hitzlsperger, Piquionne og Paulo Barrera, der spillede wing ved VM for Mexico.

Newcastle har lavet nogle få indkøb, men for en gangs skyld fornuftige, ikke overmodige vanvidssats.

West Brom har skrevet med forsvareren Gabriel Tamas permanent, målmanden Boaz Myhill, og også hentet den tidligere spanske landsholdsspiller Pablo Ibañez.

Kom endelig med tilføjelser til dér hvor jeg har glemt noget.

Så er Kenwyne Jones solgt til Stoke. Jeg anser det som et super køb for Stoke, en spiller der passer perfekt ind i Tony Pulis's system.

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland
bongfong skrev:
Så er Kenwyne Jones solgt til Stoke. Jeg anser det som et super køb for Stoke, en spiller der passer perfekt ind i Tony Pulis's system.

God handel, så slipper vi for ham.

Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg
Carvalho til Real Madrid.

Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 47,00.html
:shock: :o

£7.4 mil. for en spiller der for 5 uger siden spillede i den portugisiske 3. division.

pimpefar skrev:
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6307047,00.html

£7.4 mil. for en spiller der for 5 uger siden spillede i den portugisiske 3. division.

Håber ikke han bliver et scoop som Hernandez...

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
bongfong skrev:
pimpefar skrev:

Er hernandez et scoop allerede inden sin 1. PL kamp? Aaaaarh rolig nu ;)

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland
Thommo skrev:
bongfong skrev:
pimpefar skrev:

Er hernandez et scoop allerede inden sin 1. PL kamp? Aaaaarh rolig nu ;)

Jo jo, han har lavet verdens fedeste mål. Han er verdens bedste og en ny superstar. Rid nu med på bølgen....

Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Emmy skrev:
Jo jo, han har lavet verdens fedeste mål. Han er verdens bedste og en ny superstar. Rid nu med på bølgen....

Jeg havde redet med på bølgen, når du siger det, hvis altså ikke det var fordi han er scum.

Brugeravatar

pimpefar skrev:

Viser jo igen at Man Utd har det så hårdt. Ferguson har ingen penge til transfers og klubben er på randen af konkurs... NOT!

Det er ufatteligt at man har råd til at betale den slags penge for sådan en gut. Eller eksempler som Smalling og Tosic. I Bebes tilfælde virker forarbejdet lige så godt, som da Brøndby i sin tid hentede haitianske Jean-Philippe Peguero. Han blev aldrig en succes. Det var godt nok også svært, da han fik en karriereendende skade da han scorede sit første (mener jeg det var) mål.

Hvad angår Hernandez, så ved vi alle at han bliver bedre end Fernando Torres nogensinde har været. Ja, han bliver vel allerede topscorer i år.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  

Side 2 af 3 [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Boardindeks » Fodbold » Generel fodbold diskussion