Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » onsdag, 11. maj, 2011 07:42

Nicoen skrev:Tottenham er godt nok ringe
ftfy

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Dagens Kampe

Indlæg af dphreak » onsdag, 11. maj, 2011 07:59

Gad vide om egentlig Tottenham kan stille hold på søndag?

http://www.physioroom.com/news/english_ ... _table.php

11 Skadede hvoraf kun 2 har en reel chance for at være klar til på søndag...

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jan » onsdag, 11. maj, 2011 20:19

'arry sagde vist noget med, at Gomes var en million procent skadet til spørgsmålet om han var sat af... Spurs brugte vist alt krudtet i efterårets CL, hvor de også spillede en god gang fodbold synes jeg. Men de har ikke klassen til at holde ved en hel sæson. Lidt ligesom os. Før næste sæson...
Up The RedMen... we go again!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » onsdag, 11. maj, 2011 20:46

Alex Brockins skrev:Jeg elsker, når Spurs taber. De er så latterligt overhypede.
Fuldkommen enig.

Selv i efteråret hvor de blev rost til skyerne, var det ikke engang med rette. De blev udråbt til at være et hold der lavede masser af mål, men kiggede man på tabellen så man, at de ikke havde lavet mange flere end os, der endda havde den slemme, defensive Roy som træner.

De har virkelig en alt for dårlig målmand, og et alt for dårligt angreb. Da Real Madrid blev spanske mestre i 2007 sagde man, at det udelukkende skyldtes Casillas i den ene ende og Van Nistelrooy i den anden. Tottenham mangler en Casillas og en Van Nistelrooy.

Deres midtbane er dog værd at anderkende: Lennon-Huddlestone-Van der Vaart-Modric-Bale. Det er stærkt.

IanRush
Indlæg: 593
Tilmeldt: lørdag, 15. aug, 2009 19:06

Re: Dagens Kampe

Indlæg af IanRush » torsdag, 12. maj, 2011 16:24

Emmy skrev:
NotArrogantJustinBieber skrev:Kan godt være, at jeg bare taler for mig selv, men mit forhold til Liverpool som United-fan er et rent love-hate relationsship. 08/09-sæsonen var en af de fedeste at vinde, netop fordi Liverpool gav os så meget modstand, og at det ikke var Chelsea, der, efter min mening, langt fra er en klub med samme historie og med samme passion som Liverpool, United og til dels også Arsenal.
Derfor bander jeg også pengenes indtog i fodboldverdenen, så vi nu også skal døjes med City. Nuvel, det gør det bare sjovere at vinde kampene mod dem, men de er hvor de er i dag alene pga. af penge og ingen af deres spillere er nogle der udviser klubfølelse.

Men bottomline er; jeg foretrækker by far Liverpool og Arsenal som de største konkurrenter pga. historien mellem de to klubber, og fordi de ikke er blevet hjulpet på vej til tops pga. en saltvandsindindsprøjtning fra varmere himmelstrøg. Det er to klubber med meget mere klasse og klubånd og de bevarer stadig de gamle dyder der plejede at kendetegne engelsk fodbold.

Men det var så også nok rosende ord til jer Scousebastards :twisted:
Er du stolt af det her så?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... bsite.html?
Emmy: er du stolt over det her:
http://www.youtube.com/watch?v=ohZB6Fa3 ... re=related

99% af Uniteds fans er ok, ligesom 99% af vores er. Men der er jo altid idioter.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af sjampen » torsdag, 12. maj, 2011 17:45

Nu er jeg ikke klar over hvad den webshop er men jeg ser 2 problemer med sammenligningen.

For det første skriver artiklen at LFC fans fordømmer trøjen fordi at den tjener penge på at gøre grin med en katastrofe. Dem der står og råber Munich er bare uintelligente.

Igen, jeg er ikke klar over sammenhængen mellem webshoppen & Manchester United som klub er, men i en eller anden grad er det forbudt at tjene penge på at sælge produkter bærende en virksomheds navn uden tilladelse, hvorfor at Scum som klub tilkendegiver at de mener det er OK at sælge disse t-shirts og derved tjene penge på Heysel. Det nærmeste LFC som klub kommer på at godkende at deres opførslen fra de idioter som råber Munich er at de har købt billet.

Jeg er enig i din pointe, men jeg har nu ikke set en liverpoolfan gå rundt i en trøje fra en fanshop, som viser et brændende fly og et kækt ordspil. I den situation ville de klæde LFC at udvise foragt for den handling, ligesom scum burde med en trøje der hylder en katastrofe.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » torsdag, 12. maj, 2011 17:58

Så er det så småt slut for det danske U17 landshold.
Først et frispark der bliver rettet af, som tyskerne scorer på. Og nu har de så scoret igen, denne gang med hånden.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. maj, 2011 20:22

IanRush skrev:
Emmy skrev:
NotArrogantJustinBieber skrev:Kan godt være, at jeg bare taler for mig selv, men mit forhold til Liverpool som United-fan er et rent love-hate relationsship. 08/09-sæsonen var en af de fedeste at vinde, netop fordi Liverpool gav os så meget modstand, og at det ikke var Chelsea, der, efter min mening, langt fra er en klub med samme historie og med samme passion som Liverpool, United og til dels også Arsenal.
Derfor bander jeg også pengenes indtog i fodboldverdenen, så vi nu også skal døjes med City. Nuvel, det gør det bare sjovere at vinde kampene mod dem, men de er hvor de er i dag alene pga. af penge og ingen af deres spillere er nogle der udviser klubfølelse.

Men bottomline er; jeg foretrækker by far Liverpool og Arsenal som de største konkurrenter pga. historien mellem de to klubber, og fordi de ikke er blevet hjulpet på vej til tops pga. en saltvandsindindsprøjtning fra varmere himmelstrøg. Det er to klubber med meget mere klasse og klubånd og de bevarer stadig de gamle dyder der plejede at kendetegne engelsk fodbold.

Men det var så også nok rosende ord til jer Scousebastards :twisted:
Er du stolt af det her så?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... bsite.html?
Emmy: er du stolt over det her:
http://www.youtube.com/watch?v=ohZB6Fa3 ... re=related

99% af Uniteds fans er ok, ligesom 99% af vores er. Men der er jo altid idioter.
Absolut ikke.

Dine procentsatser er helt forkerte. Jeg har endnu til gode at møde en eneste scum fan som inderst inde ikke er en kæmpe idiot.
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » torsdag, 12. maj, 2011 20:43

Emmy skrev:
IanRush skrev:
Emmy skrev:
NotArrogantJustinBieber skrev:Kan godt være, at jeg bare taler for mig selv, men mit forhold til Liverpool som United-fan er et rent love-hate relationsship. 08/09-sæsonen var en af de fedeste at vinde, netop fordi Liverpool gav os så meget modstand, og at det ikke var Chelsea, der, efter min mening, langt fra er en klub med samme historie og med samme passion som Liverpool, United og til dels også Arsenal.
Derfor bander jeg også pengenes indtog i fodboldverdenen, så vi nu også skal døjes med City. Nuvel, det gør det bare sjovere at vinde kampene mod dem, men de er hvor de er i dag alene pga. af penge og ingen af deres spillere er nogle der udviser klubfølelse.

Men bottomline er; jeg foretrækker by far Liverpool og Arsenal som de største konkurrenter pga. historien mellem de to klubber, og fordi de ikke er blevet hjulpet på vej til tops pga. en saltvandsindindsprøjtning fra varmere himmelstrøg. Det er to klubber med meget mere klasse og klubånd og de bevarer stadig de gamle dyder der plejede at kendetegne engelsk fodbold.

Men det var så også nok rosende ord til jer Scousebastards :twisted:
Er du stolt af det her så?

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... bsite.html?
Emmy: er du stolt over det her:
http://www.youtube.com/watch?v=ohZB6Fa3 ... re=related

99% af Uniteds fans er ok, ligesom 99% af vores er. Men der er jo altid idioter.
Absolut ikke.

Dine procentsatser er helt forkerte. Jeg har endnu til gode at møde en eneste scum fan som inderst inde ikke er en kæmpe idiot.
Min bedste kammerat er MU(h) fan. Han er fantastisk på alle områder pånær 1 - det er selfølgelig, at han holder med MU(h). Vores respektive tilhørsforhold har selvsagt givet en del diskutioner - men når lokummet brænder, så er han der.

Der er altså nogle MU(h) fans, som er værd at respektere på trods af deres ene brist.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Nicoen » torsdag, 12. maj, 2011 20:44

Emmy skrev: Absolut ikke.

Dine procentsatser er helt forkerte. Jeg har endnu til gode at møde en eneste scum fan som inderst inde ikke er en kæmpe idiot.
Arh er det ikke lige at stramme den? Jeg kender i hvert fald én som er en helt fin fyr, trods hans tilhørelsesforhold.

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af veffe69 » torsdag, 12. maj, 2011 22:54

Callesen skrev:Så er det så småt slut for det danske U17 landshold.
Først et frispark der bliver rettet af, som tyskerne scorer på. Og nu har de så scoret igen, denne gang med hånden.
Og som om det ikke var nok, blev danskerne kort ind i 2 halveg snydt for et klokkeklart straffespark.
Synes dog det er en skam at vores unge skal læne sig så meget op af det kedelige system som MO har fremavlet.
Har set flere af disse U17 spillere i deres respektive klubber, hvor de sprudler og får lov til at være dem selv, men på landsholdet spiller de dødkedeligt.
Den eneste der idag virker som en der kan gøre en forskel er deres venstre back, som bliver en stjerne hvis hans knæ holder og han fortsætter sin udvikling.
Spillere som Zohore (hvem sagde dovne Bendtner klon), Awankwa og Holst brænder helt igennem.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 14. maj, 2011 15:09

4-3 til Blackpool. Vild kamp!
You'r Never Walk Alone. ///

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. maj, 2011 15:27

Gad vide om Rooney overhovedet er fysisk i stand til at smile..? Mage til ubehagelig og fjendtlig spradebasseattitude skal man fandme lede længe efter.

Hvor jeg dog hader, at de tager det mesterskab.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. maj, 2011 15:35

Billede

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. maj, 2011 15:41

Nå han er i stand til at smile - det var da godt at se. Men hold da op for en sær, fesen og uværdig afslutning på kampen...

Og seriøst: DON'T FEED THE TROLL.
Senest rettet af Aarde lørdag, 14. maj, 2011 15:42, rettet i alt 1 gang.

Besvar