Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
heskey

Re: Dagens Kampe

Indlæg af heskey » lørdag, 25. aug, 2012 19:23

Synes det er super at Chelsea vinder denne! I min optik er det Arsenal, Spurs, Newcastle og evt. Everton der skal kæmpes med omkring 4. pladsen, hvis vi bliver i stand til at hæve vores niveau. Er ikke i tvivl om, at scum, City & Chelsea tager sig af de 3 øverste pladser og mit eneste håb der, er at scum IKKE vinder.....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. aug, 2012 19:27

LFC_20 skrev:FCK var jo lige så heldige som Scum plejer at være :shock: :shhh: :lol:
Hvilket af det mener du er heldigt? Tværtimod får Randers foræret (har kun set den en gang, så måske lidt hård udmelding) et straffespark. Cornelius har et hovedstød på stolpen ved stillingen 2-1 og et par andre store chancer. Jeg kan rigtigt se, hvordan sejren kan være heldig. Fortjent? Måske ikke. Heldigt? Nej.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 25. aug, 2012 19:32

AndreasN skrev:
LFC_20 skrev:FCK var jo lige så heldige som Scum plejer at være :shock: :shhh: :lol:
Hvilket af det mener du er heldigt? Tværtimod får Randers foræret (har kun set den en gang, så måske lidt hård udmelding) et straffespark. Cornelius har et hovedstød på stolpen ved stillingen 2-1 og et par andre store chancer. Jeg kan rigtigt se, hvordan sejren kan være heldig. Fortjent? Måske ikke. Heldigt? Nej.
Michael Jakobsen, kan og skal smides ud, han slår jo bolden væk med hånden... Derudover, har Schwartz kampes største afbrænder, efter 46 min. Hvor han kan & skal bringe Randers foran... & ligesom Scum er de ikke heldige over en hel kamp, men de er altid svine heldige til sidst, lige meget hvor stor fan du er af dem, kan du ikke komme udenom at de er yderst sjældent et hold laver 2 basser dybt inde i overtiden. Så det er sådan set ikke sejren de er heldige med, mere måden de får sejren på, hvis du er med...

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 25. aug, 2012 19:35

Chris R. skrev:...
Der skal vel også tages højde for at Swansea har mødt QPR og West Ham, mens Newcastle har mødt Tottenham og Chelsea.

Chris R.

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Chris R. » lørdag, 25. aug, 2012 19:41

AJ skrev:
Chris R. skrev:...
Der skal vel også tages højde for at Swansea har mødt QPR og West Ham, mens Newcastle har mødt Tottenham og Chelsea.
Selvfølgelig er det også en faktor at de har haft et par svære startkampe, men havde stadig forventet noget bedre etableret angrebsspil fra deres side, specielt i den første kamp på hjemmebane mod Spurs hvor de imo var heldige med de 3 point. Men det er vel egentlig bare positivt at både Spurs og Newcastle bedømt på sæsonens to første kampe ikke ser voldsomt skræmmende ud, da man må formode at det er dem vi kommer til at kæmpe med i subtoppen, sandsynligvis sammen med Arse og Everton. Men der kan selvfølgelig stadig nå at ske meget (http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7b9i ... 2_1280.jpg), håber bare Newcastle fortsætter de dårlige takter.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 25. aug, 2012 19:42

Hold op hvor kan jeg bare ikke lide Chelsea. Manchester United og Chelsea... FØJ!
Mit håb er at Chelsea som sædvanligt dummer sig, evt med et rødt kort. TÆT på jeg hellere vil have United til at vinde PrL end Chelsea.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 25. aug, 2012 19:48

LFC_20 skrev:
AndreasN skrev:
LFC_20 skrev:FCK var jo lige så heldige som Scum plejer at være :shock: :shhh: :lol:
Hvilket af det mener du er heldigt? Tværtimod får Randers foræret (har kun set den en gang, så måske lidt hård udmelding) et straffespark. Cornelius har et hovedstød på stolpen ved stillingen 2-1 og et par andre store chancer. Jeg kan rigtigt se, hvordan sejren kan være heldig. Fortjent? Måske ikke. Heldigt? Nej.
Michael Jakobsen, kan og skal smides ud, han slår jo bolden væk med hånden... Derudover, har Schwartz kampes største afbrænder, efter 46 min. Hvor han kan & skal bringe Randers foran... & ligesom Scum er de ikke heldige over en hel kamp, men de er altid svine heldige til sidst, lige meget hvor stor fan du er af dem, kan du ikke komme udenom at de er yderst sjældent et hold laver 2 basser dybt inde i overtiden. Så det er sådan set ikke sejren de er heldige med, mere måden de får sejren på, hvis du er med...
Efter han har fået et skub i ryggen, ja. Og FCK brænder også en del chancer - gør det Randers heldige? Og ja, selvfølgelig er det usædvanligt at score to gange i overtiden, men vi snakker to gennemspillede angreb, hvor man har haft bolden i store perioder af kampen. Ikke tilfældigt opståede chancer.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 25. aug, 2012 19:51

LFC-Aaby skrev:Hold op hvor kan jeg bare ikke lide Chelsea. Manchester United og Chelsea... FØJ!
Mit håb er at Chelsea som sædvanligt dummer sig, evt med et rødt kort. TÆT på jeg hellere vil have United til at vinde PrL end Chelsea.
Det mener du ikke vel? United er vores ærkerivaler.. og de skal IKKE vinde mesterskabet. Chelsea har derimod et godt hold, som jeg synes er spændende, men og sige det er klamt - det forstår jeg ikke.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 25. aug, 2012 19:55

Soren123 skrev:
LFC-Aaby skrev:Hold op hvor kan jeg bare ikke lide Chelsea. Manchester United og Chelsea... FØJ!
Mit håb er at Chelsea som sædvanligt dummer sig, evt med et rødt kort. TÆT på jeg hellere vil have United til at vinde PrL end Chelsea.
Det mener du ikke vel? United er vores ærkerivaler.. og de skal IKKE vinde mesterskabet. Chelsea har derimod et godt hold, som jeg synes er spændende, men og sige det er klamt - det forstår jeg ikke.
Du forstår ikke meget af at jeg skriver TÆT på? Jeg synes da også Barcelona har et godt og spændende hold, men derfor kan jeg stadig ikke lide dem. Forstår ikke hvad du vil frem til?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » lørdag, 25. aug, 2012 19:58

Newcastle ser godt nok noget trætte ud. Også et hårdt program med Europa League i forgårs og så Chelsea i dag.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » lørdag, 25. aug, 2012 20:16

Surf skrev:Newcastle ser godt nok noget trætte ud. Også et hårdt program med Europa League i forgårs og så Chelsea i dag.
Kun Anita og Cissé er gengangere i start 11'eren, så de burde ikke være slidt som hold.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » lørdag, 25. aug, 2012 20:43

AJ skrev:
Surf skrev:Newcastle ser godt nok noget trætte ud. Også et hårdt program med Europa League i forgårs og så Chelsea i dag.
Kun Anita og Cissé er gengangere i start 11'eren, så de burde ikke være slidt som hold.
Jeg tænkte nok at jeg var for hurtig til at konkludere. Ikke desto mindre så de trætte ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 25. aug, 2012 21:44

AndreasN skrev:
LFC_20 skrev:FCK var jo lige så heldige som Scum plejer at være :shock: :shhh: :lol:
Hvilket af det mener du er heldigt? Tværtimod får Randers foræret (har kun set den en gang, så måske lidt hård udmelding) et straffespark. Cornelius har et hovedstød på stolpen ved stillingen 2-1 og et par andre store chancer. Jeg kan rigtigt se, hvordan sejren kan være heldig. Fortjent? Måske ikke. Heldigt? Nej.
Falder lige over denne under scanning af dagens resultater på bold.dk:
Carlisle 4-2 Portsmouth
13' Jake Jervis 1-0
40' 1-0 Jon Harley
45' 1-0 Kevin Long
48' Daniel Livesey 2-0
55' Liam Noble 2-0
60' Matty Robson 2-0
74' Jon-Paul McGovern 2-0
84' 2-0 Kevin Long
87' 2-0 Paul Connolly
90' 2-1 Ashley Harris
90' 2-2 Conor Clifford
90' James Berrett 3-2
90' Patrick Madden 4-2
4 mål i overtiden! Vildt :shock: Og noget af en rutschebanetur for go´e gamle Pompey...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak
Indlæg: 3117
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » lørdag, 25. aug, 2012 21:48

ScouserTommy skrev:
Aarde skrev:Billede

Otherwise, trist kamp.
Rooney ser godt ud i dag. Ikke nær så forstadsbleg og sammenbidt som han plejer. Håret sidder også bedre.

HAHAHAHA ROFLMAO

Bruce
Indlæg: 193
Tilmeldt: onsdag, 29. dec, 2010 13:14
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bruce » lørdag, 25. aug, 2012 22:26

Jeg har tidligere udtalt mig kritisk overfor Moussa Sow, men det er bestemt et supermål han netop har banket ind for Fenerbache.

Besvar