Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » onsdag, 26. sep, 2007 21:56

jørgen lk skrev:
Liverbird skrev:Scum er bagud 0-1 mod Coventry, der er spillet ca 44 min.
Michael Mifsud 27 - pause
Hvis united ryger ud (og jeg gentager hvis) - er det så godt eller skidt??
Bom bom.. det er vel... hmm godt li pt. hvis de får for mange skader har de ikke haft mange af deres urutinerede kræfter i spil på første holdet. og hvis de kommer langt så er der flere af de uprøvede kræfter der har spillet og derved kan komme lettere ind som backup.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jørgen lk » onsdag, 26. sep, 2007 22:09

Styf skrev:En sejr i Jylland. Godt nok kun over Silkeborg men vi spillede en god kamp og kom tilbage igen efter Silkeborgs udlingning hvilket helt sikkert godt kan bruges til noget på længere sigt. Jeg drømmer om ni point i de næste tre kampe hvor udebanekomplekset i SAS Ligaen forhåbentlig endelig kan bekæmpes. Randers (hjemme), Viborg (ude) og AGF (hjemme). Jeg er dog ikke alt for optimistisk for er godt nok blevet skuffet en del gange.
Nå, nå nå.... SIF næsten i oprykningszonen, og BIF i nedrykningszonen - der er vel heller ikke meget forskel på de 2 hold.
Det var ihvertfald lidt svært at se idag, men hvis kampen skulle have en vinder, var det vel heller ikke uretfærdigt, at det blev gæsterne. Mange BIF'ere på Silkeborg stadion, sådan er det jo oftest, men der er ved gud ikke imponerende forhold for udeholdets tilhængere. Tillykke med sejren.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » onsdag, 26. sep, 2007 22:14

jørgen lk skrev:
Styf skrev:En sejr i Jylland. Godt nok kun over Silkeborg men vi spillede en god kamp og kom tilbage igen efter Silkeborgs udlingning hvilket helt sikkert godt kan bruges til noget på længere sigt. Jeg drømmer om ni point i de næste tre kampe hvor udebanekomplekset i SAS Ligaen forhåbentlig endelig kan bekæmpes. Randers (hjemme), Viborg (ude) og AGF (hjemme). Jeg er dog ikke alt for optimistisk for er godt nok blevet skuffet en del gange.
Nå, nå nå.... SIF næsten i oprykningszonen, og BIF i nedrykningszonen - der er vel heller ikke meget forskel på de 2 hold.
Det var ihvertfald lidt svært at se idag, men hvis kampen skulle have en vinder, var det vel heller ikke uretfærdigt, at det blev gæsterne. Mange BIF'ere på Silkeborg stadion, sådan er det jo oftest, men der er ved gud ikke imponerende forhold for udeholdets tilhængere. Tillykke med sejren.
Der er aldrig imponerende forhold for udeholdets tilskuere i Silkeborg. Det er måske nogle af de dårligste forhold i dansk topfodbold for udeholdets tilskuere. Tribunen er ikke noget at prale hvis man da overhovedet kan kalde den det og ser er der lige et par flgstænger som yderligere skal genere udsynet.Grunden til at jeg skrev kun Silkeborg var blot at de lå i første divison.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » onsdag, 26. sep, 2007 22:29

Sider og ser Fiorentina mod AS Roma. En ganske udmærket kamp. Det står 2-2 her kort før tid. Der har været flere rigtig gode forsøg fra begge mandskaber, hvor begge keepere har været ude i nogle rigtig gode redninger. Begge hold går efter sejren her til sidst og de veksler rigtig meget frem og tilbage. Adrian Mutu bliver ved med at imponere mig for Fiorentina. Han er igen mand for at skaffe Fiorentina point med et mål. Denne gang på straffe efter Vieri blev nedlagt.

Skal lige nævnes at Totti ikke var med, da han er ude med en skade.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DaBonks » onsdag, 26. sep, 2007 22:43

Manden med navnet, Michael Mifsud, er på pletten igen.
0-2 til Coventry.

Andre spændende resultater:
Aston Villa 0 - 1 Leicester

Fulham 1 - 1 Bolton
57' 0 - 1 Guthrie
78' Healy 1 - 1
Rart at se Guthrie score.
Billede

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » onsdag, 26. sep, 2007 22:55

jørgen lk skrev:
Liverbird skrev:Scum er bagud 0-1 mod Coventry, der er spillet ca 44 min.
Michael Mifsud 27 - pause
Hvis united ryger ud (og jeg gentager hvis) - er det så godt eller skidt??
Det er jo et godt spørgsmål! På den lange bane kan det måske godt vise sig at være en fordel for dem, men lige nu er de vel temmelig utilfredse med det? Det betyder som en også skrev, at der bliver mindre mulighed for at prøve unge spillere af, hvilket fx Arsenal fik en del ud af sidste år... Som en skrev på BBC:
"It'll go down as a shock & I don't believe Fergie wanted to lose... but really. How much does it matter? Arsenal are the only Prem team good enough to win this with their kids."
Det endte ihvertfald med at de røg ud! Det kan selvfølgelig også være skidt, hvis de ryger tidligt ud af nogle af de andre cupper, så er der pludselig ikke mange kampe til de store trupper. Jeg ved sgu snart ikke...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » onsdag, 26. sep, 2007 23:07

jørgen lk skrev:
Liverbird skrev:Scum er bagud 0-1 mod Coventry, der er spillet ca 44 min.
Michael Mifsud 27 - pause
Hvis united ryger ud (og jeg gentager hvis) - er det så godt eller skidt??
Må sige jeg synes det er ren fryd, skal spille poker med en manu´er på fredag, og ved godt hvad jeg vil tale om. At de så skal spille flere kampe end os må vi tage som det kommer, gider ikke bruge Liga cuppen som undskyldning for "missere" i PL
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » onsdag, 26. sep, 2007 23:15

"Mifsud should have claimed a hat-trick but fired wide from the easiest of all his chances with Kuszczak left exposed after blocking a free kick but it mattered little to the joyous away fans, virtually the only supporters left in the ground at the final whistle."
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 27. sep, 2007 08:14

LarsU skrev:"Mifsud should have claimed a hat-trick but fired wide from the easiest of all his chances with Kuszczak left exposed after blocking a free kick but it mattered little to the joyous away fans, virtually the only supporters left in the ground at the final whistle."
Hvor har du det fra?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Asker Hedegaard Boye
Indlæg: 123
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Asker Hedegaard Boye » torsdag, 27. sep, 2007 13:46

Sider og ser Fiorentina mod AS Roma. En ganske udmærket kamp. Det står 2-2 her kort før tid. Der har været flere rigtig gode forsøg fra begge mandskaber, hvor begge keepere har været ude i nogle rigtig gode redninger. Begge hold går efter sejren her til sidst og de veksler rigtig meget frem og tilbage. Adrian Mutu bliver ved med at imponere mig for Fiorentina. Han er igen mand for at skaffe Fiorentina point med et mål. Denne gang på straffe efter Vieri blev nedlagt.
Det var en fremragende kamp. En af de bedste fodboldkampe, jeg har set i denne sæson. Overhovedet. Rig på store chancer, smarte detaljer, en meget stor målmandspræstation (Fiorentinas Sebastien Frey), et par smukke mål, god lyd på lægterne og stor intensitet. Kort og godt: angrebsraseri fra to af Europas mest offensivt indstillede mandskaber. Til dem af jer, som ikke så kampen, er hér tre minutters højdepunkter:

http://youtube.com/watch?v=ANBGRsXkwxY

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » torsdag, 27. sep, 2007 15:28

Hekkem skrev:
LarsU skrev:"Mifsud should have claimed a hat-trick but fired wide from the easiest of all his chances with Kuszczak left exposed after blocking a free kick but it mattered little to the joyous away fans, virtually the only supporters left in the ground at the final whistle."
Hvor har du det fra?

Kan jeg desværre ikke huske længere, men det var en af de første artikler (på NewsNow) i går aftes efter kampen. Har forsøgt at genfinde det, men uden held.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 27. sep, 2007 17:03

LarsU skrev:
Kan jeg desværre ikke huske længere, men det var en af de første artikler (på NewsNow) i går aftes efter kampen. Har forsøgt at genfinde det, men uden held.
Ok, bare iorden. Jeg har heller ikke kunnet finde det nogen steder.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Sinama P
Indlæg: 995
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:38
Geografisk sted: Odense

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sinama P » torsdag, 27. sep, 2007 17:24

DaBonks skrev:Manden med navnet, Michael Mifsud, er på pletten igen.
Jeg har en mistanke om at Michael Mifsud var offeret for Gravesens berygtede kvælertag tilbage i kvalifikationskampen mod Malta. Nogen, der kan be- eller afkræfte dette? Jeg har ikke lige selv kunnet søge mig frem til oplysninger omkring dette.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 27. sep, 2007 17:27

Asker Hedegaard Boye skrev: Det var en fremragende kamp. En af de bedste fodboldkampe, jeg har set i denne sæson. Overhovedet. Rig på store chancer, smarte detaljer, en meget stor målmandspræstation (Fiorentinas Sebastien Frey), et par smukke mål, god lyd på lægterne og stor intensitet. Kort og godt: angrebsraseri fra to af Europas mest offensivt indstillede mandskaber. Til dem af jer, som ikke så kampen, er hér tre minutters højdepunkter:

http://youtube.com/watch?v=ANBGRsXkwxY
Ja, det var en rigtig god kamp med stor underholdning hele vejen igennem. Det er det gode ved at se Italiens fodbold, ens præferencer til holdene er ikke nær så store som de er i Premier League eller i Primera Division. Jeg har størst sympati for Sampdoria, men det er vist mere at gammel kærlighed end det er godt spil de sidste 6-7 års tid.

Selvom Sebastien Frey stod rigtig godt, så er der konkurrence mellem ham og Campagnolo fra Reggina - der stor en helt super kamp, selvom hele 4 mål blev banket ind bag ham mod Juventus - om hvem der kommer på ugens hold.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pongolle » torsdag, 27. sep, 2007 18:01

Sinama P skrev:
DaBonks skrev:Manden med navnet, Michael Mifsud, er på pletten igen.
Jeg har en mistanke om at Michael Mifsud var offeret for Gravesens berygtede kvælertag tilbage i kvalifikationskampen mod Malta. Nogen, der kan be- eller afkræfte dette? Jeg har ikke lige selv kunnet søge mig frem til oplysninger omkring dette.
Joo tror det var ham, mener da også, han scorede mod Danmark
Billede

Besvar