Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 23. jan, 2013 23:38

ThunderZtorm skrev:
AndreasN skrev:Bolddrengen skynder sig på ingen tænkelig måde, og når man har in mente, at bolddrengen før kampen har proklameret, at han vil trække tiden, gør bare, at jeg absolut ingen medlidenhed har med ham.
.. Han har jo ret beset slet ikke tid til at trække tiden i den situation der? Han får lige præcis 5 sekunder før Hazard overfalder ham - jeg kan slet, slet ikke se hvordan det på nogen måde kan undskylde Hazards opførsel hvad knægten har sagt på Twitter eller hvad ved jeg.
Det bør heller ikke tage 5 sekunder at gå nå en bold, der er 1½ meter fra dig. Som bolddreng til så vigtige kampe har man et ansvar, og den knægt lever tydeligvis ikke op til det, da han åbenlyst trækker tiden med fuldt overlæg og endda har proklameret, at han vil gøre det. Hazard går for hårdt til ham ja, men folk får det til at lyde som om, at bolddrengen skal prise sig lykkelig for, at han ikke har brækket noget.

Jeg gætter på, at han sidder og storgriner lige nu.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 23. jan, 2013 23:40

Rammer han bolden her? Jeg kan kun se en støvle der går direkte i ribbenene..

http://images.4chan.org/sp/src/1358976405765.gif

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 23. jan, 2013 23:43

Sky Sports News‏@SkySportsNews

South Wales Police are investigating an incident involving Eden Hazard and ball boy following complaints #SSN

Det tog godt nok hurtigt overhånd.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » onsdag, 23. jan, 2013 23:45

ThunderZtorm skrev:Rammer han bolden her? Jeg kan kun se en støvle der går direkte i ribbenene..

http://images.4chan.org/sp/src/1358976405765.gif
Hvordan ender bolden så på den anden side før bolddrengen ruller rundt? Det er jo fysisk umuligt.

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hald » onsdag, 23. jan, 2013 23:45

ThunderZtorm skrev:Rammer han bolden her? Jeg kan kun se en støvle der går direkte i ribbenene..

http://images.4chan.org/sp/src/1358976405765.gif
Så prøv at se den her på Ekstrabladet efter ca 40 sekunder:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 904896.ece

Bolden ryger altså ud under drengen, da Hazard sparker, og det kan den vel ikke, hvis han sparker ham direkte i ribbenene?

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 23. jan, 2013 23:57

Alonso skrev: Hvordan ender bolden så på den anden side før bolddrengen ruller rundt? Det er jo fysisk umuligt.
Hald skrev: Så prøv at se den her på Ekstrabladet efter ca 40 sekunder:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 904896.ece

Bolden ryger altså ud under drengen, da Hazard sparker, og det kan den vel ikke, hvis han sparker ham direkte i ribbenene?

Prøv selv. Jeg har prøvet noget lignende før, ligger du ovenpå en bold skal der meget lidt til før den der runde ting flyver af helvede til. Et spark i ribbenene på den ene side er rigeligt til at rykke balancen og flytte en bold, uden tvivl, det er på ingen måde "fysisk umuligt". Bolden er jo også lige bag ved ribbenene.

http://i.minus.com/iCSwHE65FPwjz.gif

Jeg forholder mig til at Hazard trækker knægten ned over bolden og sparker ham i maven. For mig at se er det 100% en voldsdom - og det er i øvrigt også blevet meldt til politiet allerede kan jeg læse mig til.



I øvrigt finder jeg det fuldstændig forkasteligt at folk kan forsvare Hazard med at bolddrengen trak tiden når det er TYDELIGT på TV-billederne at vi snakker MAX 2-3 sekunder han kunne have sparet ved at løbe de par skridt hen til bolden. Men okay, næste gang en fodboldspiller trækker tiden, så er det vel ensbetydende med at vi må sparke dem i maven til de tager sig sammen? Nej vel, der er ALDRIG nogen undskyldning for vold, og da SLET ikke overfor en mindreårig.

Kan slet, slet, slet ikke forholde mig til at folk kan forsvare Hazards handling ved at snakke om at bolddrengen havde "fortjent" det. I skal endelig holde jer langt væk fra jobs som politimand, soldat, dommer eller lignende jobs hvor i har andre menneskers velfærd i jeres magt..

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 24. jan, 2013 00:00

Kan virkelig ikke forstå nogen kan forsvarer Hazard. Ligemeget hvad må han ALDRIG reagere på den måde, om "drengen" malker den eller ej, så må han ikke lade sige rive med.

Helt korrekt han får rødt og han fortjener en straf.
Billede

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 24. jan, 2013 00:04

I øvrigt - hvad i alverden skal Hazard nogensinde med den bold? Det er målmandens bold, ikke Chelseas.

Under alle omstændigheder, uanset HVAD den bolddreng gør og hvor langsomt han gør det, giver det ALDRIG nogensinde, i NOGEN verden, Hazard ret til at overfalde knægten og sparke ham. Hazard kunne klage til dommeren eller linjevogteren, men et fysisk overfald er fuldstændig ude af proportioner og helt til grin.

.. Især taget i betragtning at Hazard selv lå og tudede i +30 sekunder i 1. halvleg.. Det er åbenbart okay når han selv gør det?

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » torsdag, 24. jan, 2013 00:09

Han reagerer jo bare instinktivt og tænker jeg skal have bolden. Ja, han taber hovedet, da han aldrig skal sparke ud efter bolden i den situation, men han er altså kun en ung mand der lige er fyldt 22. I den alder er dømmekraften ikke altid på sit højeste plan, ligesom adrenalinet pumper i kroppen i og med han kun tænker på at vinde fodboldkampen, så Chelsea kan komme videre i turneringen.

Hvor mange er det også lige der tager Hazard i forsvar? De fleste er da enige om at det var i orden at han fik et rødt kort?

@Thunderztorm
Du har ikke solgt noget til mig med den forklaring.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » torsdag, 24. jan, 2013 00:16

IanRush skrev:3 spilledage til Hazard og en ny bolddreng til Swansea. Så er den prut vist slået
This.

Alonso har talt sagen fint.

Brugeravatar
McHelmer
Indlæg: 384
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 19:42
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 62

Re: Dagens Kampe

Indlæg af McHelmer » torsdag, 24. jan, 2013 00:21

Aarde skrev:
IanRush skrev:3 spilledage til Hazard og en ny bolddreng til Swansea. Så er den prut vist slået
This.

Alonso har talt sagen fint.

Enig :!:

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » torsdag, 24. jan, 2013 00:22

Utroligt som folk kan blæse det op, Hazard sparker helt sikkert efter bolden under ham, IKKE drengen.

Jeg havde sku gjort det samme i kampens hede, love me or hate me for it. :hello1:
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7397
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 24. jan, 2013 00:23

Lidt målnæse har Giroud trods alt, men han burde have meget mere, med det snudeskaft, han render rundt med.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » torsdag, 24. jan, 2013 00:32

"I didn't see the incident from the bench, but afterwards the boy came in to talk to Hazard, and both apologised to each other. The boy knows he was wasting time, Hazard was frustrated because he wanted to get the ball back. They apologised, they made a mistake, and that's it. We're disappointed because we lost a player but the best thing is to move forward."

Rafa's got it.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 24. jan, 2013 00:32

Alonso skrev:Han reagerer jo bare instinktivt og tænker jeg skal have bolden. Ja, han taber hovedet, da han aldrig skal sparke ud efter bolden i den situation, men han er altså kun en ung mand der lige er fyldt 22. I den alder er dømmekraften ikke altid på sit højeste plan, ligesom adrenalinet pumper i kroppen i og med han kun tænker på at vinde fodboldkampen, så Chelsea kan komme videre i turneringen.

Hvor mange er det også lige der tager Hazard i forsvar? De fleste er da enige om at det var i orden at han fik et rødt kort?

@Thunderztorm
Du har ikke solgt noget til mig med den forklaring.

Jamen, det er jo ikke Hazard eller Chelseas bold. Hazard har da ingen ret til at blande sig på nogen måde uanset hvad han tænker?

Og hvis Hazard ikke som 22-årig har lært at man ikke sparker et liggende barn i maven, ja, så lærer han det fandme aldrig. Den slags basal moral skal sgu være inde i hovedet længe inden teenagetiden.

Den der undskyldning med at han sparker efter bolden kan jeg ikke se forsvarer Hazards handling på nogen måde. Det kan godt være han gør det, men han rammer altså knægten i maven i stedet for.
Er jeg også fuldstændig uskyldig hvis jeg en dag på jagt skyder en gut i hovedet og så bare siger "jamen jeg skød efter den der fugl der sad på hans næse, jeg sværger!" Nej vel? Det er et spørgsmål om at magte at vurdere risiko fremfor gevinst - og det har Hazard tydeligvis ikke nok kontrol over sig selv til at kunne.

Lang, lang karantæne til Hazard. Han er i forvejen pisseheldig at bolddrengen har valgt ikke at lægge sag an for vold. Det er jo ret beset ikke kun sparket, men også det at Hazard faktisk selv skubber knægten ned over bolden og derved klart selv eskalerer situationen. Spillet ville være gået i gang langt, langt hurtigere hvis Hazard havde gjort det eneste rigtige og holdt sig langt væk fra både bold og bolddreng.

Igen:
1. Det er IKKE Chelseas bold - det er Swanseas bold.
2. Bolddrengens opgave er at aflevere bolden til Tremmel, Swansea-keeperen. Den opgave får han ikke lov til at udføre pga Hazard.
3. Hazard overfalder bolddrengen INDEN bolddrengen overhovedet har kontrol over bolden - hvorfor Hazard gør det er, ja, uforklarligt. Hazard har INTET at gøre der.
4. Hazard trækker så hårdt i bolddrengen at han vælter i samme retning som bolden triller og vælter ned over bolden.
5. Tre sekunder senere sparker Hazard knægten i maven. Han sparker ikke til bolden, han rammer ikke bolden. Han sparker en mindreårig bolddreng i maven/ribbenene. Samtlige GIFs, videoer og slow-mos jeg har set indtil videre har vist det samme. Så kan det godt være at han sigtede efter bolden, men det er faktisk ret ligegyldigt i den her situation.


Som jeg ser det er det klart vold mod en mindreårig - og så er det sgu hamrende ligegyldigt hvad knægten har skrevet på Twitter inden kampen. INTET kan undskylde det Hazard laver.

Besvar