Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » søndag, 08. jun, 2014 12:20

Tror netop, at den manglende europæiske deltagelse kan gavne dem, ligesom den tilsyneladende gjorde for os. Men lad os håbe, at vi har grund til at være ligeså morsomme om et års tid :)

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 08. jun, 2014 12:51

AJ skrev:Tror netop, at den manglende europæiske deltagelse kan gavne dem, ligesom den tilsyneladende gjorde for os. Men lad os håbe, at vi har grund til at være ligeså morsomme om et års tid :)
Jeg er bange for at du får ret, men så er det også med at udnytte tiden, mens man kan :-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 08. jun, 2014 13:25

AJ skrev:Tror netop, at den manglende europæiske deltagelse kan gavne dem, ligesom den tilsyneladende gjorde for os. Men lad os håbe, at vi har grund til at være ligeså morsomme om et års tid :)
Ja. Desværre. Det var den største mulighed for at vinde mesterskabet. Og jeg tror også det vil gavne Man U at 'de ikke er i Europa' næste sæson. Spørgsmålet er om de kan tiltrække de spillere de gerne vil have. Det problem havde vi som bekendt sidste sommer.

Jeg håber selvfølgelig at Man U bliver lige så sjove at følge næste sæson :mrgreen:

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 14. jun, 2014 13:00

Miraklet fra Istanbul vises lige pt. på TV 3 Sport 1.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 14. jun, 2014 13:02

Robbie_God_Fowler skrev:Miraklet fra Istanbul vises lige pt. på TV 3 Sport 1.
Kunne de ikke bare spole frem til 2. halvleg? :D

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 14. jun, 2014 13:29

Skal da nydes, den kamp giver gåsehud! :oops:

Siger tak og kan ses herinde - https://www.google.dk/?gws_rd=cr&ei=DDK ... %2Fsite%2F det første link -> tv3sport 1 :)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC-Aaby
Alder: 31

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 14. jun, 2014 14:05

Åhhhh. Tændte lige da Gerrard scorede. Det er stadig for vildt!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 14. jun, 2014 14:12

Jeg har den sygeste hjertebanken lige nu! For fanden en kamp!

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 14. jun, 2014 14:13

Alonsooooooo. Jaaaaaaaa
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » søndag, 27. jul, 2014 19:05

Må næsten være den største afbrænder fra hans side.
https://vine.co/v/M0tEJVTBr0B

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » onsdag, 30. jul, 2014 20:24

Fy for helvede en tackling af Witsel. Håber godt nok, at han får en lang karantæne.
https://www.youtube.com/watch?v=cI8GbunX50o

Gary

Indlæg af Gary » onsdag, 30. jul, 2014 21:03

Pakken skrev:Fy for helvede en tackling af Witsel. Håber godt nok, at han får en lang karantæne.
https://www.youtube.com/watch?v=cI8GbunX50o
Det gjorde han også. Det er et gammelt klip: http://youtu.be/_NuERX-5kc0
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
DAGGER!
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 30. jul, 2014 21:15

AaB er ganske giftige mod Dinamo Zagreb og spiller frisk til, men de mangler bare mål i kassen.
Tværtimod F.C.....K De har da et OK resultat mod Dnipro, men så det heller ikke bedre! Udebane- mål tæller jo dobbelt.... ;) Men så længe de er med (0-0 i den første kamp) så skal der ud og laves kasser inden Konoplyanka ikke sender dem på plads i Parken.... :violin:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby

Indlæg af AndreasN » torsdag, 31. jul, 2014 22:04

Det kunne være, at brøndby lige skulle få skrevet "Kurs ud af Europa" på deres trøjer i stedet. :D
Liverpool Football Klopp

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 31. jul, 2014 22:30

AndreasN skrev:Det kunne være, at brøndby lige skulle få skrevet "Kurs ud af Europa" på deres trøjer i stedet. :D
Sådan som både Dnipro og FCK spillede igår, er det mig en gåde at Brügge er på vej i EL, mens at de 2 andre har mulighed for CL. Brügge har været langt bedre. Brøndby har spillet en lorte kamp, vi stiler totalt underligt op og uheldige med at Szymanowski og Elmander er ude, men jeg sidder med fornemmelsen af at det er totalt ligegyldigt, for Brügge er klart overlegne. Jeg havde forventet en svær kamp fra den værst mulige lodtrækning, men hvor vi i hvert fald havde muligheden, det har ikke været tilfældet og vi har været KLART underlegne da Brügge efter 15 minutter var varmet op.

Når det så er sagt, så forstår jeg ikke Thomas Franks dispositioner. Jeg kan godt se hvad han vil, det giver bare ingen mening. Almebäck har været jævnt ringe i hele hans periode i Brøndby og han var da ganske rigtig en katastrofe idag. Frederik Holst er allerede nu langt bedre i alle spillets facetter.
Thygesen er simpelthen ikke kantspiller og så ikke ud til at ligge derude for at hjælpe til defensivt, også bærer han godt nok præg af både hans skade og hans alder, for han er ikke den samme spiller som i FCM og første sæson i BIF.
Ørnskov er stadig en middelmådig superligaspiller, men har den unode at han i hver kamp laver nogle totale hjerneblødninger. Idag koster han mål fordi han ikke følger med sin spiller i et dybdeløb, og efterfølgende kigger fodbold imens en angriber bevæger sig ind i hans rum.
Jeg ved ikke hvad der sker ved det første mål, men det lugter af at Albrechtsen totalt mister sin mand. Det ville lune med Agger til at få styr på det forsvar efter Khalid Boulahrouz er væk.
Imod moderne fodbold.

Besvar