Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jensen » lørdag, 19. sep, 2015 19:18

Hvad er det lige der er sket med Westham?


Først, Arsenal, så os, og nu city??

Alle 3 på udebane.

Edit: De bruyne ville det så anderledes ;)

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Larry Dillman » lørdag, 19. sep, 2015 19:49

Hold nu kegle, hvor er der mere kul på denne kamp, end dem vi pt selv spiller :silenced:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 19. sep, 2015 20:06

DAGGER! skrev:Costa slap billigt for hans nu 44. kamp for Chelsea hvor han kun har fået 10 gule kort, og intet rødt.
Costa har fået et de facto rødt kort udstedt af FA, for hans stempling på Emre Can i Capital One Cup. Det gav 3 spilledages karantæne.
http://www.bold.dk/nyt/diego-costa-faar ... karantaene

Så FA har kig på Mr. Porcus
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » lørdag, 19. sep, 2015 20:44

Det må da også give et par dage i skyggen, efter den opførsel han havde i dag.. Godt nok usympatisk. Man sidder jo helt og krummer tæer ved tanken om at han kunne være havnet i den røde trøje.. :?
YNWA..!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Dagens Kampe

Indlæg af YNWA! » lørdag, 19. sep, 2015 20:49

Godt nok utroligt at City ikke vandt den kamp, sikke et pres hele anden halvleg!

Winston Reid var godt nok stabil!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 19. sep, 2015 20:55

AndreasN skrev:
Aarde skrev:
AndreasN skrev:Jeg tror sgu, forklaringen skal findes et helt andet sted end dårlige dommere. Så dårlige er de trods alt heller ikke.
Hvor er det helt præcis, du mener den skal findes? Hvem skulle have en interesse i at holde hånden over Diego Costa? Eller bare Chelsea for den sags skyld.
Det ved jeg da ikke, men lad os bare konstatere, at det er mistænkeligt, at manden aldrig nogensinde får et rødt kort, når han laver forseelser nok til det mere eller mindre hver kamp. Det tror jeg altså bare ikke på er tilfældigt - den med, at han spiller til grænsen er jo ganske enkelt forkert. Du spiller til grænsen, hvis du læner dig opad en advarsel eller udvisning - Costa laver flere klokkeklare røde kort alene i dag.

Linjevogteren kunne pudsigt nok godt se Gabriels "spark", men ikke Costas utallige slag efter modspilleren. Nogle deciderede slag i ansigtet på modspilleren.
Jeg har bare svært ved at se, at nogen skulle være i stand til at sørge for, at han gennem mere end 6 sæsoner kun har fået to røde kort. Vel at mærke både i Spanien, England og i internationale turneringer.

Det er godt nok en omfattende konspiration, der skal være foregået.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » søndag, 20. sep, 2015 14:28

Dieks skrev:Det må da også give et par dage i skyggen, efter den opførsel han havde i dag.. Godt nok usympatisk. Man sidder jo helt og krummer tæer ved tanken om at han kunne være havnet i den røde trøje.. :?
Ja, det kan man godt tænke, omvendt ville det være rart med en spiller de andre hader at spille imod og en spiller der også laver mål. Selvom han ikke er særlig sympatisk på banen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ma Captain » mandag, 21. sep, 2015 10:53

Forstår ikke alt den hate på Costa. Manden spiller spillet, han modtager fandme lige så meget som han gir. Jeg er kæmpe Costa fan og jeg ville elske at have en type som ham på vores hold, i stedet for alle de pretty boys der løber rundt og leger Fætter BR's små barbie dukker.
Usympatisk eller ej han ville klæde vores hold på banen. Præcis som Suarez gjorde, og sympatisk kan man ikke kalde manden.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 21. sep, 2015 12:21

Ma Captain skrev:Forstår ikke alt den hate på Costa. Manden spiller spillet, han modtager fandme lige så meget som han gir. Jeg er kæmpe Costa fan og jeg ville elske at have en type som ham på vores hold, i stedet for alle de pretty boys der løber rundt og leger Fætter BR's små barbie dukker.
Usympatisk eller ej han ville klæde vores hold på banen. Præcis som Suarez gjorde, og sympatisk kan man ikke kalde manden.
Han er den klammeste og mest usympatiske fodboldspiller set i umindelige tider. Hans attitude og væremåde er afskyelig. Han tåler ingen sammenligning med Suarez overhovedet.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ma Captain » mandag, 21. sep, 2015 13:02

Emmy skrev:
Ma Captain skrev:Forstår ikke alt den hate på Costa. Manden spiller spillet, han modtager fandme lige så meget som han gir. Jeg er kæmpe Costa fan og jeg ville elske at have en type som ham på vores hold, i stedet for alle de pretty boys der løber rundt og leger Fætter BR's små barbie dukker.
Usympatisk eller ej han ville klæde vores hold på banen. Præcis som Suarez gjorde, og sympatisk kan man ikke kalde manden.
Han er den klammeste og mest usympatiske fodboldspiller set i umindelige tider. Hans attitude og væremåde er afskyelig. Han tåler ingen sammenligning med Suarez overhovedet.
Han er sådan en type alle elsker at hade, specielt når man spiller på modstanderens hold. Hader ham også i de kampe han møder os, men i alle andre kampe synes jeg simpelthen han er genial. Han har en vinder mentalitet, som vores hold i den grad har brug for, i stedet for de små nikkedukker der render rundt. Nuvel vi får ham ikke så den diskussion kan være fuldkommen ligegyldigt, vi har dog stadig brug for vindertyper der enten vil dræbe eller blive dræbt på en fodboldbane.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 21. sep, 2015 14:48

Costa vil da ikke blive dræbt på en fodboldbane. Han er tværtimod verdens største kujon med hans klamme angreb og evige provokationer, fordi han ved, at alle hold bruger tid på at diskutere, hvordan de skal holde hovedet koldt i forhold til ham. Jeg ser ham aldrig modtage en hård tackling eller andet, fordi man få alt i verden ikke må lade sig gå på af ham.

Hans stil hører absolut ingen steder hjemme, og det er absurd, at han ikke straffes mere. Tag bare Arsenal-kampen, hvor der nemt kan findes 3-4 situationer, hvor han kan få karantæne på efterbevilling.

Det er simpelthen hamrende misforstået at kalde hans absurde opførsel for vindermentalitet. Det har intet med det at gøre. Og hvis man synes, han er "genial", så skal man altså revurdere sine holdninger her i livet.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ma Captain » mandag, 21. sep, 2015 15:43

At du siger du aldrig har set Costa modtage en hård tackling eller andet, så er du godt naiv eller aldrig set Chelsea eller Atl. Madrid spille.
Manden får i den grad hårde behandlinger og hårde ord på vejen, han er bare god til at give igen. Han holder hovedet koldt, som er en del af fodbolden, ift. andre. Han går mange gange over til stregen, men hvor mange gange har han fået rødt for sine forseelser? Går den så går den. Han er et svin på banen, og det elsker jeg ved hans spil. Nu sidder hverken jeg eller nogen af jer andre i FA der skal give ham karantæne, dem der sidder derinde gør det nok af en årsag, og alle os andre bag en skærm!!
Så alle dine holdninger til livet, er præcis de samme som på en fodboldbane? Så hvis du er en knoldesparker inde på banen, og kan lide knoldesparkere, så vil du i livet tages seriøs som en knold? Sådan jeg skal forstå dit udsagn?
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » mandag, 21. sep, 2015 16:24

Ja, selvfølgelig er det det, jeg mener...

Jeg gider faktisk slet ikke diskutere Diego Costa, fordi jeg finder det umådelig svært at acceptere positive ord omkring ham. Jeg væmmes ved at se ham spille. Jeg væmmes ved, at han slipper afsted med at slå, sparke, trampe, spytte, skubbe, kradse sin modstander eller hvad fanden han ikke kan finde på. Når jeg går på en fodboldbane, så ændrer jeg da også identitet, men derfor kan jeg forhelvede da godt finde ud af atopføre mig som et anstændigt menneske.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Ma Captain » mandag, 21. sep, 2015 17:05

Sådan er vi forskellige. Jeg nyder også at se typer som Hendo og Coutinho spille, men Costa har bare noget særligt over sig. Om det fordi han ligner en 45 årig narko baron skal være usagt, han har bare en fed attitude, og når man ikke bliver straffet så det vel fair at fortsætte på samme måde.

Anstændigt menneske eller ej, så tjener manden flere millioner om mdr. for at være "uanstændig eller usympatisk" ingen herinde skal fortælle at hvis de kunne få lige så mange penge som ham for at spille på præcis samme måde som ham, så havde alle gjort det uden et blink.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » mandag, 21. sep, 2015 17:16

Ma Captain skrev:Sådan er vi forskellige. Jeg nyder også at se typer som Hendo og Coutinho spille, men Costa har bare noget særligt over sig. Om det fordi han ligner en 45 årig narko baron skal være usagt, han har bare en fed attitude, og når man ikke bliver straffet så det vel fair at fortsætte på samme måde.

Anstændigt menneske eller ej, så tjener manden flere millioner om mdr. for at være "uanstændig eller usympatisk" ingen herinde skal fortælle at hvis de kunne få lige så mange penge som ham for at spille på præcis samme måde som ham, så havde alle gjort det uden et blink.
Nu er det ikke fordi jeg på nogen måde skal pudse glorien.. Men havde jeg muligheden for at tjene det samme som ham, ved at spille som ham, så havde jeg takket pænt nej. Vil gerne kunne se mig selv i spejlet og vide at jeg ikke er et usympatisk svin. Hvis han var i klubben ville jeg sidde og krumme tæer kamp efter kamp, hvor han var i angrebet.. Selvom man ikke bliver dømt for tingene gør det det ikke mere acceptabelt.. Så er det måske også utroligt fedt/smukt/seværdigt osv. At fx. Hazzard filmer hver gang han får chancen? :wall:
YNWA..!

Besvar