Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 21. okt, 2015 22:01

CSKA Moskva kører Man Utd over... 1-0 og Man C skuffer nok mod Sevilla pt 1-1... de vinder nok hellere ikke... Der er vel kun Arsenal og Chelsea som KAN spille op mod de store kanoner i Europa pt.

Edit.... Og så kom Martial og gjorde det onde i kolde Rusland efter midtnats tid. Suk - I'm not rasite , I only hate SCUM UNITED !
Senest rettet af DAGGER! onsdag, 21. okt, 2015 22:10, rettet i alt 1 gang.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. okt, 2015 22:10

DAGGER! skrev:CSKA Moskva kører Man Utd over... 1-0 og Man C skuffer nok mod Sevilla pt 1-1... de vinder nok hellere ikke... Der er vel kun Arsenal og Chelsea som KAN spille op mod de store kanoner i Europa pt.
Kører over? Find lige noget andet at jinxe
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 21. okt, 2015 22:11

Hehe Emmy, Bare rolig der over en halv time endnu .. :silenced:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14398
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » onsdag, 21. okt, 2015 22:16

Ja de skal såmænd nok nå at vinde
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nikand » fredag, 23. okt, 2015 14:44

texy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hold nu kæft Kroos er god! En nydelse at følge ham og Veratti.
Veratti er en drømmespiller for mig. Og i øvrigt en type, som må passe perfekt ind i den måde Klopp gerne vil spille bold på, da han er uhyre aggressiv og løbestærk.

Desværre er han uden for vores rækkevidde.
Veratti er for vild. En ualmindelig god boldbehandling kombineret med en ro på bolden og aggressivitet når bolden skal erobres. En sjælden type jeg desværre ikke ser så tit på han spiller i ligue 1.
We need a new Fowler...

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 24. okt, 2015 16:21

De der West Ham er vist kommet for at blive...er i hvert fald startet godt mod Chelsea og ser ud til at fortsætte deres fornemme sæson..indtil videre
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » lørdag, 24. okt, 2015 16:35

nrg skrev:De der West Ham er vist kommet for at blive...er i hvert fald startet godt mod Chelsea og ser ud til at fortsætte deres fornemme sæson..indtil videre
Rolig nu.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 24. okt, 2015 16:44

nrg skrev:De der West Ham er vist kommet for at blive...er i hvert fald startet godt mod Chelsea og ser ud til at fortsætte deres fornemme sæson..indtil videre
Roooolig nu.
West ham er gode ja, og de er altid svære at spille mod. Men det er ikke første gang at de smp klubber starter vildt godt ud, falder i niveau midtvejs og så kæmper som vilde til slutspurten - det er faktisk mere reglen end undtagelsen. Eksempelvis kan man tage West hans sæson sidste år, der altså lå til Championsleague ved januar men dernæst faldt til en 12 plads .
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 24. okt, 2015 17:02

Jeg synes ellers også jeg tog alle mulige forbehold, så bliver jeg mere rolig, falder jeg i søvn.

Dejligt at se, at Chelsea trods alt er i knæ.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 24. okt, 2015 17:22

Gad vide hvor lang tid Mourinho har igen? Taber de i dag, samtidig med at Mourinho har lavet stor, stor skandale, så tror jeg ikke han har lang snor.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 24. okt, 2015 17:41

Det passer mig fint at Chelsea har det tungt. Og jeg kan generelt godt lide at en traditionsklub som West Ham har succes
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nordjysk redman » lørdag, 24. okt, 2015 18:12

det er vildt at et hold med spillere som collins, jenkinson og tomkins kan ligge nummer 2 i pl på det her tidspunkt, det giver mig sgu noget håb om at vi nok skal komme der op.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 24. okt, 2015 18:35

Fodbold fans har simpelthen den korteste hukommelse af alle arter på planeten jorden :D

Så sent som sidste sæson lavede West ham samme nummer, der er altså intet vildt ved at nogle af de mindre klubber ligger højt og nogle af de større klubber ligger lavt i starten ad sæsonen, Leicester ligger altså 1 point efter West ham og Crystal Palace ligger på en 6 plads.

Det var overraskende sidste år at West Ham holdt helt til januar, (hvor folk også. Lod sig rive med og snakkede om Europæisk deltagelse og meget andet) hvor de så kollapsede fuldstændigt og endte på en 12 plads, men der er intet vildt og overraskende ved at nogle af se mindre klubber ligger overraskende højt i starten, det er kun logisk når man for 3 point for en sejr, uanset om sejren er over Top klubber som Liverpool eller mindre klubber som Everton/united ( ;) )
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af nrg » lørdag, 24. okt, 2015 18:53

Bellamy_fever skrev:Fodbold fans har simpelthen den korteste hukommelse af alle arter på planeten jorden :D

Så sent som sidste sæson lavede West ham samme nummer, der er altså intet vildt ved at nogle af de mindre klubber ligger højt og nogle af de større klubber ligger lavt i starten ad sæsonen, Leicester ligger altså 1 point efter West ham og Crystal Palace ligger på en 6 plads.

Det var overraskende sidste år at West Ham holdt helt til januar, (hvor folk også. Lod sig rive med og snakkede om Europæisk deltagelse og meget andet) hvor de så kollapsede fuldstændigt og endte på en 12 plads, men der er intet vildt og overraskende ved at nogle af se mindre klubber ligger overraskende højt i starten, det er kun logisk når man for 3 point for en sejr, uanset om sejren er over Top klubber som Liverpool eller mindre klubber som Everton/united ( ;) )
Nu har du så valgt at overfor(tolke) de sidste indlæg, som om vi går og tror at West Hams succes er vedvarende. Jeg er også ganske sikker på, at vi er klar over, at det ikke er første gang et af de "små" hold stikker næsen frem og nok heller ikke sidste, så inden du går i selvsving på den konto, så træk vejret roligt :D men uanset hvordan vi vender og drejer det, er det dog imponerende, at West Ham allerede i denne sæson har slået Arsenal, Liverpool, ManC og nu også Chelsea. Det er da i sig selv en imponerende bedrift.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 24. okt, 2015 19:05

nrg skrev:
Bellamy_fever skrev:Fodbold fans har simpelthen den korteste hukommelse af alle arter på planeten jorden :D

Så sent som sidste sæson lavede West ham samme nummer, der er altså intet vildt ved at nogle af de mindre klubber ligger højt og nogle af de større klubber ligger lavt i starten ad sæsonen, Leicester ligger altså 1 point efter West ham og Crystal Palace ligger på en 6 plads.

Det var overraskende sidste år at West Ham holdt helt til januar, (hvor folk også. Lod sig rive med og snakkede om Europæisk deltagelse og meget andet) hvor de så kollapsede fuldstændigt og endte på en 12 plads, men der er intet vildt og overraskende ved at nogle af se mindre klubber ligger overraskende højt i starten, det er kun logisk når man for 3 point for en sejr, uanset om sejren er over Top klubber som Liverpool eller mindre klubber som Everton/united ( ;) )
Nu har du så valgt at overfor(tolke) de sidste indlæg, som om vi går og tror at West Hams succes er vedvarende. Jeg er også ganske sikker på, at vi er klar over, at det ikke er første gang et af de "små" hold stikker næsen frem og nok heller ikke sidste, så inden du går i selvsving på den konto, så træk vejret roligt :D men uanset hvordan vi vender og drejer det, er det dog imponerende, at West Ham allerede i denne sæson har slået Arsenal, Liverpool, ManC og nu også Chelsea. Det er da i sig selv en imponerende bedrift.
Der er forskel på om det er imponerende , eller det ligefrem er vildt.

Hvis man er bevidst om at det ikke er første eller sidste gang, så giver det for mig ikke mening at lave er indlæg om at West Ham nu skulle være kommet for at blive , blive hvor ? Indenfor PrL det vil overraske mig om West han skulle rykke ned, det må blive Leicester, Watford og Bournemouth der er favoritter til det.

Jeg kan ikkebhelt se at jeg (over)fortolker på jeres indlæg, når jeg blot argumentere ud fra den retorik/ordvalg i selv tig i brug.
Havde i sagt, det er imponerende med West ham, så ja, kunne jeg følge jer , men det er altså ikke vildt. Havde man sagt at West ham er startet godt, så ja, det er de, men at de skulle være 'kommet for at blive' i sammenhæng toppen af PrL syntes jeg er at stramme den.
Isoleret set er det da imponerende at slå Arsenal, City, Chelsea og Liverpool. Men det er, igen, ikke første vi ser en mellem/bund klub drille de store, SLET ikke når både Liverpool, Chelsea ikke ligefrem er godt kørende, og mener også City havde lidt problemer den gang de blev slået.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Besvar