Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 13. dec, 2015 15:28

For søren da, Arsenal ser gode ud. Vi skal stramme ballerne, hvis vi skal holde bare nogenlunde trit med dem... :o
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 13. dec, 2015 15:46

Johnny Football skrev:For søren da, Arsenal ser gode ud. Vi skal stramme ballerne, hvis vi skal holde bare nogenlunde trit med dem... :o
Det er da ikke den her kamp, der bidrager til det indtryk. De spiller mod det med længder dårligste hold i ligaen, og har ikke formået at skabe det store ud over deres to mål. Villa har tværtimod været ret fint med.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 13. dec, 2015 15:53

Aarde skrev:
Johnny Football skrev:For søren da, Arsenal ser gode ud. Vi skal stramme ballerne, hvis vi skal holde bare nogenlunde trit med dem... :o
Det er da ikke den her kamp, der bidrager til det indtryk. De spiller mod det med længder dårligste hold i ligaen, og har ikke formået at skabe det store ud over deres to mål. Villa har tværtimod været ret fint med.
Ja og nej. Det er jo lige præcis den slags kampe, som de bedste hold vinder uden de store dikkedarer, men som vi desværre ofte har det så uendelig svært med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » mandag, 14. dec, 2015 13:01

Som opvarmning til kampen i aften mellem Leicester og Chelsea kiggede jeg lidt nærmere på Leicesters juleprogram. De ser ud til at gå ind i en rigtig svær periode, og det er nu de skal holde fast i formen, hvis de virkelig vil være med i toppen sæsonen ud. Programmet er:

14/12 Chelsea (H)
19/12 Everton (A)
26/12 Liverpool (A)
29/12 Manchester City (H)
2/1 Bournemouth (H)

Og anden PL kamp i januar bliver så: 13/1 Tottenham (A), hvorefter de går et mere svingende program i møde. Det bliver spændende at se, hvordan de håndterer de kampe, og om de kan gå nogen lunde konsistent igennem. Det tror jeg såmænd godt der kunne være en chance for, når man tænker på hvor ustabile de fleste tophold har været i denne sæson.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 14. dec, 2015 13:36

Jeg sidder og tænker over lodtrækningen for UEFA og CL.
Alle italienske hold skal helst tabe og alle engelske hold skal vinde.

Jeg hører til dem, der håber på at engelske (inkl. United) kommer længst i de europæiske turneringer for at skaffe flest k.point som muligt.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 14. dec, 2015 16:19

Surf skrev:Som opvarmning til kampen i aften mellem Leicester og Chelsea kiggede jeg lidt nærmere på Leicesters juleprogram. De ser ud til at gå ind i en rigtig svær periode, og det er nu de skal holde fast i formen, hvis de virkelig vil være med i toppen sæsonen ud. Programmet er:

14/12 Chelsea (H)
19/12 Everton (A)
26/12 Liverpool (A)
29/12 Manchester City (H)
2/1 Bournemouth (H)

Og anden PL kamp i januar bliver så: 13/1 Tottenham (A), hvorefter de går et mere svingende program i møde. Det bliver spændende at se, hvordan de håndterer de kampe, og om de kan gå nogen lunde konsistent igennem. Det tror jeg såmænd godt der kunne være en chance for, når man tænker på hvor ustabile de fleste tophold har været i denne sæson.
Men de starter ret blødt, Chelsea hjemme er en overkommelig modstander.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » mandag, 14. dec, 2015 20:08

Mads Junker synes jeg også er god at høre på. Nu har jeg ikke selv 6´eren længere men under slutrunden forrige sommer var han ret god på DR1 og når han deltager i diverse podcast synes jeg niveauet også er rigtig højt. Og er ganske god til at analysere på og udenfor banen.

"Jeg kunne egentlig ikke li´ at spille fodbold, jeg vil meget hellere se det på tv" (citeret frit fra hukommelsen).

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 14. dec, 2015 20:26

Callesen skrev:Mads Junker synes jeg også er god at høre på. Nu har jeg ikke selv 6´eren længere men under slutrunden forrige sommer var han ret god på DR1 og når han deltager i diverse podcast synes jeg niveauet også er rigtig højt. Og er ganske god til at analysere på og udenfor banen.

"Jeg kunne egentlig ikke li´ at spille fodbold, jeg vil meget hellere se det på tv" (citeret frit fra hukommelsen).
sjovt, jeg syntes så han er den klart ringeste på 6'erens hold, med et niveau der ville passe bedre hos viasat.. syntes han er for subjektiv i sin tilgang. Det er for tydeligt at høre hvilke spillere han har set sig sur på hos der forskellige hold.

men det er nok meget naturligt at der er mange forskellige holdninger til dette emne :)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 14. dec, 2015 21:47

Leicester skal tages seriøst i forhold til top 4.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 14. dec, 2015 21:50

Deres træner formår hvert fald at have en tilgang til spillet, der tillader ændringer ift. modstanderens taktik.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » mandag, 14. dec, 2015 21:57

Hvad mon odds ville være på at Vardy scorer flere Premier League mål i sæsonen 15/16 end han gør I resten af sin karriere til sammen?
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » mandag, 14. dec, 2015 22:09

sjampen skrev:Hvad mon odds ville være på at Vardy scorer flere Premier League mål i sæsonen 15/16 end han gør I resten af sin karriere til sammen?
Ingen ide, men det vil da være træls at vente 5-10 år på at indløse en kupon ;)

Lækkert af Mahrez btw
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 14. dec, 2015 22:14

De spiller okay, men i dag er det jo på billig baggrund. ;)

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » mandag, 14. dec, 2015 22:17

RedRedRed skrev:De spiller okay, men i dag er det jo på billig baggrund. ;)
Haha ja.
Ved ikke hvad der er det mærkeligste ved denne sæson. At Leicester spiller så godt, eller at Chelsea spiller så dårligt. De 2 har vel nærmest byttet plads i tabellen fra sidste år.
Justice for the 96! <3

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 14. dec, 2015 22:58

hvad er odds på leicester i CL ?

og hvor diskuteres Euro league lodtrækningen ?

Besvar