Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Dieks
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Dieks » tirsdag, 15. dec, 2015 16:06

Hr. Drejer skrev:
Hjulmand.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... gt/5872822

Han er lige blevet ansat i FCN igen ;)
YNWA..!

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » tirsdag, 15. dec, 2015 17:39

Og i samme nyhed: FCN opkøbes af dem, der skulle have spyttet penge i Randers FC. Gad vide om Randers Freja står som storeper nu?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 15. dec, 2015 20:44

Når du skriver storeper, menes sorteper forventer jeg. Personligt er jeg glad for det blev enden på det, men træt af hvor offentligt det har været, og at PC smutter er da det værste, mit gæt er han smutter ud til Jakob i Århus. Samme dag PC sagde op, var samme dag handlen brød sammen erfarede jeg idag, selv om det i pressen i omegnen af Randers fremgik at handlen var undervejs indtil i går.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » onsdag, 16. dec, 2015 06:16

Sorteper naturligvis.

Thommo: Hvilken rolle ser du PC være i i AGF? De har allerede en direktør og sportsdirektør? Skal han gå ned og blive chefscout igen? :-)
Jeg kender ikke nok til det du ellers kommenterer på, så det undlader jeg at kommentere på.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
lasse.j
Alder: 51

Indlæg af lasse.j » onsdag, 16. dec, 2015 08:12

CVLiverpool skrev:Og i samme nyhed: FCN opkøbes af dem, der skulle have spyttet penge i Randers FC. Gad vide om Randers Freja står som storeper nu?
Hvorfor lige Freja ? Hvad med de andre moderklubber : Dronningborg Boldklub, Kristrup Boldklub, Vorup FB, Hornbæk og Randers KFUM.
Nu er det jo svært at tage stilling om det ene eller andet, når man ikke ved hvad der ligger til grund for det ikke blev til noget. Mener at have læst et sted at et par af moderklubberne var noget utilfredse med , at de først blev inddraget sent i forløbet og der var nogle ting de ikke havde det godt med.
Det fungerede ganske udmærket inden, så kan det vel gøre igen. Bare noget lort med PC og skulle der havde været taget hånd om :?
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 17. dec, 2015 03:17

CVLiverpool skrev: Thommo: Hvilken rolle ser du PC være i i AGF? De har allerede en direktør og sportsdirektør? Skal han gå ned og blive chefscout igen? :-)
Jeg synes bare det er tendensen, plus at jeg synes man bør gå efter PC, hvad enten man er AGF, BIF eller SPECIELT FCK, (da de vel burde have bare een sympatisk på lønningslisten), jeg var træt af at Jakob smuttede 35 km sydpå, men er meget mere træt af at PC stoppede, jeg er ikke den store RFC supporter på lægterne, tager oftest kampene i TV oftest, fremfor på den "rigtige måde". Følger naturligvis klubben, via nettet, andre mere informerede har det måske omvendt. PC var for mig den sidste af de gamle, ud over Todd naturligvis.

Og sidst men ikke mindst, jeg tror ikke PC vil se det som et skridt ned, at blive scout, så det er da en stor mulighed er mit beskedne gæt. RFC ledelsen pissede mig bekendt, ham ned i munden, så måske han enda ser det som velkomment, med en ikke-leder-stilling.
Jeg kender ikke PC, men det er mine fornemmelser der snakker. Jeg synes at genkende mig selv en smule i hans handlinger, og udtalelser. Specielt det at han åbenbart ikke er blevet hørt nok i disse forhandlinger.
Og selv hvis FCN, ender med guld inden for 3 år, er jeg stadig tilfreds med det nuværende, jeg tror reelt bedre det passer ovre øst på, spørg mig ikke hvorfor. Idet det igen er mavefornemmelse

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 17. dec, 2015 07:14

Lasse.j: Jeg nævner Randers Freja, fordi jeg har læst, at det var de andre klubber mod Randers Freja. Havde det ikke været for de andre moderklubber, så var der ikke Randers FC i dag.
Randers Freja ville have deres gamle trøjefarvesæt tilbage og det mente de andre var for en markant forskel ift. hvordan de klubber "blev set" i Randers FC.

Jeg følger hverken AGF eller Randers FC, så jeg kan ikke udtale mig om sportsdirektørsituationen :-)

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 17. dec, 2015 10:09

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 17. dec, 2015 18:35

Luis Suarez fik sit HATTRICK i dag, for FC Barcelona mod de svage og pengegriske kineser klub Guangzhou. Fremragende hvad den mand kan bestige, han er mildest talt verdensklasse..!!! NÅR der gang i ham (2. sæson right?!) så kører det bare derudaf ligesom et gås tog, der har fart og felterne. Eller en racerbil , der lige skal køres til
-Kort og det laaaange, så Suarez stadigvæk en magiker foran målet ligesom i Liverpool tiden. Målmaskine, og han må have fundet sig til det rette i det spanske. :oops: :music:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
lasse.j
Alder: 51

Indlæg af lasse.j » torsdag, 17. dec, 2015 21:23

CVLiverpool skrev:PC er ansat hos AGF som chefscout.
http://sport.tv2.dk/fodbold/2015-12-17- ... -chefscout
Hahaha.. De køber snart hele RFC
Mvh

Lasse

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Dagens Kampe

Indlæg af nikand » fredag, 18. dec, 2015 20:29

DAGGER! skrev:Luis Suarez fik sit HATTRICK i dag, for FC Barcelona mod de svage og pengegriske kineser klub Guangzhou. Fremragende hvad den mand kan bestige, han er mildest talt verdensklasse..!!! NÅR der gang i ham (2. sæson right?!) så kører det bare derudaf ligesom et gås tog, der har fart og felterne. Eller en racerbil , der lige skal køres til
-Kort og det laaaange, så Suarez stadigvæk en magiker foran målet ligesom i Liverpool tiden. Målmaskine, og han må have fundet sig til det rette i det spanske. :oops: :music:
Hvorfor er Guangzhou pengegriske? De smider om sig med penge og henter de bedste kinesiske spillere og trænere der har VM, men har altid hørt dem nævnt som pengegriske.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 19. dec, 2015 17:16

Hmmm en sikker 0-0´er, står 0-2 ikke desto mindre. Norwich lykkeligvis med 2 kasser :dance:

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 19. dec, 2015 17:32

Et eller andet sted, er det bare "back to the 70's"-agtigt, at Leicester fører PL, og kører derudaf.
Det viser, at trods milliarder og atter milliarder af pund spenderet (velnok skattefri) på Footi'e
ikke nødvendigvis altid resulterer i, at top-holdende tramper derudaf.

Vi må klare os selv.

:clap: Leicester :clap:

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 19. dec, 2015 17:46

....luskende rundt på de forskellige links til kampene, må jeg i samme ombæring nævne:

Denne rundes: ..."empty fuckin' seats"-stadium: Old Toilet!

:headbang: :laughin: :lol:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » lørdag, 19. dec, 2015 18:07

Det er da meget romantisk med Leicester men lige nu er vi altså 14 point efter dem og de har en af vores pladser i CL. Så de skal snart stoppes helt op med nogle nederlag i træk. Det tyder bare ikke på for selv med deres svære program nu så vinder jo bare.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar