Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 30. jan, 2016 12:31

God bedring, Mads. Har været igennem 2 korsbåndsoperationer selv.

Husk dine bøj og stræk øvelser! Og få hellere købt dig abonnement til Netflix og HBO nu, så du kan få tiden til, at gå.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 30. jan, 2016 15:56

Tak tak. Har været igennem det en gang tidligere med mit andet knæ og det er heldigvis blevet godt igen efter operationen.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 30. jan, 2016 16:26

Mads T. skrev:Tak tak. Har været igennem det en gang tidligere med mit andet knæ og det er heldigvis blevet godt igen efter operationen.
Står du på ski?

Jeg sidder selv med brækket ankel efter styrt på cykel, og jeg tror også ledbåndene har taget skadet. Mega irriterende at humpe rundt på krykker, men positivt at det ikke er sommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mads T. » lørdag, 30. jan, 2016 18:44

Hr. Drejer skrev:
Mads T. skrev:Tak tak. Har været igennem det en gang tidligere med mit andet knæ og det er heldigvis blevet godt igen efter operationen.
Står du på ski?

Jeg sidder selv med brækket ankel efter styrt på cykel, og jeg tror også ledbåndene har taget skadet. Mega irriterende at humpe rundt på krykker, men positivt at det ikke er sommer.
Ja det var faktisk en skiulykke. Sidst var det dog via fodbold at det gik galt. Ja krykkerne er en bitch. Kan heldigvis gå uden nu, men skal bruge dem de første to uger efter operationen igen.

Øv det lyder også træls med din skade. Skal du genoptræne efterfølgende?

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 30. jan, 2016 20:43

Ja. Jeg skal genoptræne - big time. Jeg har 12 skruer og en metalskinne til at holde anklen på plads. Jeg skal gå med krykker i 6 uger. Er 2 uge henne nu.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Manowar2
Indlæg: 59
Tilmeldt: lørdag, 17. aug, 2013 10:15

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Manowar2 » søndag, 31. jan, 2016 10:31

Vi har rigeligt til en "skade-tråd" for os brugere :)

Jeg brækkede anklen to dage efter Cornelius - dén tackling så jeg tilfældigvis i fjerneren inden, jeg selv kørte til kamp. Otte ugers gips, skinne og syv skruer - og stadig genoptræning...

Hold ud mine røde brødre! :D

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 31. jan, 2016 11:43

Det er tråden komplet uvedkommende, men sidder på akutmodtagelsen med et smadret knæ (bl.a.) efter en skiulykke og får tiden til at gå med at læse lidt i forum. ...og ser lidt tragikomisk at tråden handler om skadede lemmer[WINKING FACE]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 31. jan, 2016 12:49

Jesper skrev:Det er tråden komplet uvedkommende, men sidder på akutmodtagelsen med et smadret knæ (bl.a.) efter en skiulykke og får tiden til at gå med at læse lidt i forum. ...og ser lidt tragikomisk at tråden handler om skadede lemmer[WINKING FACE]

Av, av, av. skiulykke i DK? Hold os opdateret. God bedring!

Manowar2: Hvordan går genoptræningen? Kan du løbe?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » søndag, 31. jan, 2016 13:43

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Det er tråden komplet uvedkommende, men sidder på akutmodtagelsen med et smadret knæ (bl.a.) efter en skiulykke og får tiden til at gå med at læse lidt i forum. ...og ser lidt tragikomisk at tråden handler om skadede lemmer[WINKING FACE]

Av, av, av. skiulykke i DK? Hold os opdateret. God bedring!

Manowar2: Hvordan går genoptræningen? Kan du løbe?
Skiulykke i Norge. Ledbåndet er røget....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Manowar2
Indlæg: 59
Tilmeldt: lørdag, 17. aug, 2013 10:15

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Manowar2 » søndag, 31. jan, 2016 19:56

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:Det er tråden komplet uvedkommende, men sidder på akutmodtagelsen med et smadret knæ (bl.a.) efter en skiulykke og får tiden til at gå med at læse lidt i forum. ...og ser lidt tragikomisk at tråden handler om skadede lemmer[WINKING FACE]

Av, av, av. skiulykke i DK? Hold os opdateret. God bedring!

Manowar2: Hvordan går genoptræningen? Kan du løbe?
Genoptræningen går vist, som det skal - læger og fys sagde jo med det samme, at jeg skulle regne med et år, inden jeg kunne spille bold igen (april). Jeg er på løbebånd nu med 8½ procents hældning - jeg har et par gange løbet 3 km. Fys giver go til bold, når jeg kan løbe 5 km uden efterfølgende ømhed... Jeg må kun gradvist øge med 4-6 min efter 3-4 vellykkede ture.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » søndag, 31. jan, 2016 21:30

Opret en tråd til alle jeres dårligdomme. Selvom det sikkert er en daglig kamp så har det intet at gøre i dagens kampe tråden.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 03. feb, 2016 17:34

Emmy skrev:Opret en tråd til alle jeres dårligdomme. Selvom det sikkert er en daglig kamp så har det intet at gøre i dagens kampe tråden.
:laughin: :laughin: :laughin:

Knastørt Emmy - jeg er fan!

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 03. feb, 2016 18:02

Emmy skrev:Opret en tråd til alle jeres dårligdomme. Selvom det sikkert er en daglig kamp så har det intet at gøre i dagens kampe tråden.

http://www.sundhedscenter-vest.dk/Files ... sep_09.pdf :D

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. feb, 2016 20:04

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Opret en tråd til alle jeres dårligdomme. Selvom det sikkert er en daglig kamp så har det intet at gøre i dagens kampe tråden.

http://www.sundhedscenter-vest.dk/Files ... sep_09.pdf :D
:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 03. feb, 2016 21:10

Endnu et mål af Suarez. Det er simpelthen helt sindssygt, hvor stor succes han har haft, hvis man ser bort fra en relativt stille start.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar