Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » torsdag, 06. okt, 2016 21:53

Jeg tror det er ret simpelt, fast spilletid. Han gjorde det jo også fint som fast mand til EM, endda udtaget til turneringens hold, hvis jeg husker korrekt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 06. okt, 2016 22:09

Thommo skrev:Jeg tror det er ret simpelt, fast spilletid. Han gjorde det jo også fint som fast mand til EM, endda udtaget til turneringens hold, hvis jeg husker korrekt.
jo jo, men målscorer i snart hver eneste kamp har han nu aldrig været kendt for at være.

Det kunne den rigtige Xavi ikke engang. ;)

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » fredag, 07. okt, 2016 10:28

RedRedRed skrev:Hvad sker der lige for Joe Allen i øjeblikket??

2 kasser for Stoke, og nu et venstredrøn for landsholdet. :clap:
Han kan nærmest gå på vandet ;)
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11359
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » fredag, 07. okt, 2016 10:40

JTN skrev:
RedRedRed skrev:Hvad sker der lige for Joe Allen i øjeblikket??

2 kasser for Stoke, og nu et venstredrøn for landsholdet. :clap:
Han kan nærmest gå på vandet ;)
"The welsh Xavi" er også ved at være lidt udvandet. Så hvad med "The wee Messiah" ? Han har jo skægget og håret til det ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JTN » fredag, 07. okt, 2016 13:46

Cynwal skrev:
JTN skrev:
RedRedRed skrev:Hvad sker der lige for Joe Allen i øjeblikket??

2 kasser for Stoke, og nu et venstredrøn for landsholdet. :clap:
Han kan nærmest gå på vandet ;)
"The welsh Xavi" er også ved at være lidt udvandet. Så hvad med "The wee Messiah" ? Han har jo skægget og håret til det ;)
Livescore er kommet dig et par måneder i forkøbet: http://metro.co.uk/2016/01/20/joe-allen ... y-5635376/

Tror nærmere Jesus-hypen er ved at være lidt udvandet, så det næste kan vel kun blive "The wee Fowler" ;)
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » mandag, 10. okt, 2016 22:05

Wijnaldum udskiftet med noget der ligner en fiber i baglåret... Fucking hamstrings...


Sent from my iPhone using Tapatalk

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » mandag, 10. okt, 2016 22:06

Hvordan kommer vi til at stille op hvis Lallana heller ikke når at blive klar?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » mandag, 10. okt, 2016 22:14

[quote="AndersF"]Hvordan kommer vi til at stille op hvis Lallana heller ikke når at blive klar?

Hendo er sikker ((hvis ikke også han bliver skadet i englands kamp, kunne lige passe) (7-9-13))
Tror Can er førstereserve til midten hvis han er helt klar igen, efter sin skade.

Den sidste er svær.
Offensiv løsning: Trække Coutinho ned, og smide Sturridge/Origi ind på toppen.
Defensiv løsning: Lade de forreste være som sidste kamp og spille Lucas på midten med de 2 andre.
Den satsede og nok tvivlsomme: Spille Grujic ved siden af Hendo og Can.

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndersF » mandag, 10. okt, 2016 22:27

Ja okay, jeg havde kun tænkt den med Coutinho :)

Kunne man forestille sig Klopp rykke Milner op sammen med Can og Hendo og så Moreno ind på VB? Eller er Milner 'låst' på sin position i år? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » mandag, 10. okt, 2016 22:58

AndersF skrev: Kunne man forestille sig Klopp rykke Milner op sammen med Can og Hendo og så Moreno ind på VB? Eller er Milner 'låst' på sin position i år? :)
Altså det er da en mulighed, men tror ikke på den.

Problemet er, at man derved går ind og destabiliserer holdet i både forsvaret OG på midtbanen. Det tror jeg sgu ikke Klopp gør, til en kamp mod United.
Jeg håber i hvert fald ikke.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 10. okt, 2016 23:54

Benteke med vild rekord! 8 sekunder tog det ham at score mod Gibraltar.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af MP » tirsdag, 11. okt, 2016 07:26

Tror vi vil se Can ligge på midtbanen ved siden af Hendo og så Sturridge på toppen hvor Firmino så bliver trukket længere ned for at hjælpe midtbanen. Samme formation som vi spillede efter Lallana udgik med skaden (bare med Can inde i stedet for Gini)


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3117
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 11. okt, 2016 21:32

Hvorherre bevares Danmark!!
Jeg overvejede at tage i Parken og se kampen i aften, men billetpriserne afholdt mig fra det.
Med Kæresten og hendes dreng ville det hurtigt løbe op, hvis vi skulle sidde nogenlunde...
Med den omgang fodbold der spilles hænger pris og kvalitet ganske enkelt ikke sammen...
Det burde ikke koste mere end en tur i biffen....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » tirsdag, 11. okt, 2016 22:45

En ting er spillerne og at der tydeligvis mangler kvalitet oppe foran. Men jeg sidder egentlig og tænker lidt på, om de danskere trænere har høj nok kvalitet? Jaja, nu har vi en nordmand ved roret, men alligevel. Hvorfor formår danske trænere aldrig at slå igennem udenlandsk? Hvorfor er superligaens pt nummer 1 og 2 trænet af udenlandske trænere? Jeg betragter egentlig Morten Olsen som en rigtig dygtig træner, der måske bare skulle have forladt landsholdet 4-6 år tidligere. Men der var tydeligvis ingen kyndige til at tage over.

Jeg er fuldstændig uvidende om dansk ungdomsarbejde og DBU's træneruddannelse og så videre. Men det forekommer mig, at man måske godt kunne begynde at overveje, om vi kunne udvikle trænere i verdensklasse? Trænere, der kunne tage til Spanien, England, Tyskland og Italien før de måske kunne blive emner for landsholdet. Og nej, jeg betragter ikke Michael Laudrup som en udenlandsk succes. Der var vel håb, men det er vist helt slukket nu.

Ja, jeg ved ikke. Det var bare en tanke. Måske nogen er mere kyndige på det danske træneruddannelsesområde end undertegnede?

Det positive er, at landsholdspausen i det mindste er slut.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 11. okt, 2016 22:58

Ha ha ha taber til verdens nummer 105!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar