Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS
Fanklubbens hjemmeside    Fanklubbens rejseguide    Forums retningslinier    Forums ABC

Design dit eget mobilcover    Rejser til Liverpool

Boardindeks » Fodbold » Generel fodbold diskussion

Side 35 af 51 [ 765 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Næste

Forfatter besked
Brugeravatar

sjampen skrev:

[...]Det eneste håb, udover hvis han selvfølgelig er uskyldig og kan få det bevist, er da at håbe på de spanske skattemyndigheder er ligeså håbløse som vores egne når det kommer til at indhente gæld.

Han skifter til midtjylland som erstatning for van der vaart
I læste det her først

Bellamy_fever skrev:
sjampen skrev:

[...]Det eneste håb, udover hvis han selvfølgelig er uskyldig og kan få det bevist, er da at håbe på de spanske skattemyndigheder er ligeså håbløse som vores egne når det kommer til at indhente gæld.

I læste det her først

Skal han stå for fåreavlen og uldproduktionen :D

Alder: 27
Bellamy_fever skrev:
I læste det her først

Jeg tror ikke rigtig på at Ronaldo skifter. Jeg tror ikke engang rigtig på at sagen mod ham bliver til noget. Så vidt jeg ved omhandler det indtjening fra hans brand, hvilket jeg har meget svært ved at se være kategoriseret som indkomst der udspringer primært fra hans ophold i Spanien, så det dermed er ekslusivt skattepligtig indkomst i Spanien, men jeg er ikke ekspert i skatteret.

En ting er bare sikkert, en myndighed baserer ikke deres handlinger udfra hvorvidt Ronaldo begynder at mukke, medmindre man for alvor begynder at spekulere i korruption etc. Også kommer spørgsmålet efterfølgende hvad de langt mere velhavende og magtfulde personer end den relativt lille fisk Ronaldo, og som også er underlagt de spanske myndigheder gør, når der bliver sat en præcedens. Endda en præcedens der med garanti vil blive offentligt grundet Ronaldos person, noget lignende det vi oplevede med Kinnock og Vest sagerne i Danmark.

Brugeravatar

Det virker efterhånden ret sandsynligt, at Ronaldo skal retur til United. Beløbet er mildest talt svimlende, uanset om det inkluderer de Gea eller ej. Og så tænker man, at de er nogle gedigne tosser, da hans sportslige værdi efterhånden må falme, omend han er enormt fysisk fit og efterhånden "lever af" andre ting end hans hurtighed, som typisk mindskes med alderen.
Jeg kan dog huske, at man lavede udregninger af, hvad han gav af indkomst til Madrid alene det første år, og det var fuldstændigt vulgært. Dels er der trøjesalg, men det er jo egentlig et brand man køber og hermed kommer der utroligt summer, der dels kommer fra sponsorer, stigende aktiekurser, tv-penge osv osv. Han er nok en af de få spillere, hvor det måske giver mine at bruge halvanden milliard på, selv om han er 32. Og så er det jo kun et halvt år siden at han blev kåret som verdens bedste spiller (det mener jeg personligt ikke han er, men ubetinget den bedste angriber), så helt i forfald er han jo ikke. Så jeg ser imod cirkusset, som vil ramme PL og de engelske medier meget hårdt! Og ser frem til at Lovren klipper ham:-)

Brugeravatar

Geografisk sted: Legoland

Alder: 40
Han bliver i Real Madrid. Det er ren teater for en bedre kontrakt og eliminering af skattesagen.

Brugeravatar

Geografisk sted: The Klopp
Emmy skrev:
Han bliver i Real Madrid. Det er ren teater for en bedre kontrakt og eliminering af skattesagen.

Det tror jeg du har ret i. Sagen kommer sandsynligvis til at dø i tavshed, eller om ikke andet trække ud i årevis, hvorefter man ender med et forlig hvor han efterbetaler nogle få millioner euro.

Liverpool Football Klopp

Geografisk sted: Lystrup

Alder: 45
Når vi nu er ved Ronaldo:

Brugeravatar

Geografisk sted: 8700 Horsens

Alder: 21

Sikke en offensiv de får hvis det sker.

Aubameyang, Aguero, David Silva, Kevin De Bruyne, Sterling, Sane, Gabriel Jesus og Bernardo Silva.... :silenced:

Geografisk sted: København

Alder: 42
YNWA! skrev:

Sikke en offensiv de får hvis det sker.

Aubameyang, Aguero, David Silva, Kevin De Bruyne, Sterling, Sane, Gabriel Jesus og Bernardo Silva.... :silenced:

Hvis Man City henter Aubameyang, kan det kun betyde, at de sælger Aguero.

Alder: 41
Hm, Sterling må da efterhånden også kunne mærke presset. Sad på bænken i slutningen af sæsonen, hvor han i den grad blev overhalet af Jesus. Nu har City købt Silva og måske på vej til at købe Aubameyang. Var Barnes ikke også ude at sige noget om, at han skal forbedre sig for at blive en succes i City? Jeg tror nu, han er for begrænset en spiller til, at det sker.

AJJ skrev:
Hm, Sterling må da efterhånden også kunne mærke presset. Sad på bænken i slutningen af sæsonen, hvor han i den grad blev overhalet af Jesus. Nu har City købt Silva og måske på vej til at købe Aubameyang. Var Barnes ikke også ude at sige noget om, at han skal forbedre sig for at blive en succes i City? Jeg tror nu, han er for begrænset en spiller til, at det sker.

Jeg synes Sterling havde en fin sæson. 33 kampe - 7 mål og 11 assist. Jeg tog ham med glæde tilbage.

De har også brug for ham i forhold til homegrown spillere.

Alder: 41
Ikke desto mindre har Sterling mistet sin plads i start-11'eren. Og jeg tror ikke på, at han får den tilbage. Men han skal da nok få nogle kampe fra start alligevel og selvfølgelig indskiftninger. Han bliver Citys nye Jesus Navas i den kommende sæson.

AJJ skrev:
Ikke desto mindre har Sterling mistet sin plads i start-11'eren. Og jeg tror ikke på, at han får den tilbage. Men han skal da nok få nogle kampe fra start alligevel og selvfølgelig indskiftninger. Han bliver Citys nye Jesus Navas i den kommende sæson.

Var det ikke kun i de sidste 2 kampe, han blev afløst af Jesus?

Oomph242 skrev:
AJJ skrev:

Var det ikke kun i de sidste 2 kampe, han blev afløst af Jesus?

Sané har ihvertfald slået ham af pinden. Så de sikre offensive kræfter har heddet Silva, De Bruyne, Aguero, Sané.
Når der så er blevet roteret i forhold til Yaya, Navas og Jesus, så har det stort set altid været Sterling som har måtte vige pladsen.
Med nyindkøb plus en klar Jesus, så ser jeg også kun Sterling blive brugt som indskifter og i cup kampe.

Geografisk sted: Esbjerg

Alder: 27
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/offi ... lacazette/

Super køb af Gunners, føj jeg tror han bliver god for dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  

Side 35 af 51 [ 765 indlæg ] Gå til side Foregående  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Næste

Boardindeks » Fodbold » Generel fodbold diskussion