Den sluttede derYNWA! skrev:De irriterer mig grænseløst. Ligesom deres ubesejrede stime, de har altså ikke været foran ved halvleg i denne sæson endnu. Det er helt latterligt.Tom_Jorsal skrev:Jeg kan slet ikke holde ud, at Arsenal er så heldige. Det er frygteligt at se på.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mvh
Lasse
Lasse
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
2 gange Ings lukkede Arsenal, dejligt.
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Det var skønt!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Agent IngsThunderZtorm skrev:2 gange Ings lukkede Arsenal, dejligt.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
En skam, at skader og niveau ikke var til en karriere i LFC, men glædeligt at se Ings med tur i den. Han var fremragende da han spillede i Burnley, så det skal nok blive godt i Saints, hvis han kan holde sig skadesfri.Sledgehammer skrev:Agent IngsThunderZtorm skrev:2 gange Ings lukkede Arsenal, dejligt.
Corner taken quickly...
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Stor skam!Kasper88 skrev:En skam, at skader og niveau ikke var til en karriere i LFC, men glædeligt at se Ings med tur i den. Han var fremragende da han spillede i Burnley, så det skal nok blive godt i Saints, hvis han kan holde sig skadesfri.Sledgehammer skrev:Agent IngsThunderZtorm skrev:2 gange Ings lukkede Arsenal, dejligt.
Det var både en fordel og en kæmpe ulempe at han mindede lidt meget om Firmino - han var for langsom til at være et reelt alternativ på kanterne og havde ikke playmaker egenskaberne og teknikken til at spille på den offensive midt. Så hans muligheder for spilletid var begrænset, for han tilbød kun mere af det samme som Bobby, hvilket ville være fint hvis ikke Bobby kan spille mange kampe uden at blive træt eller skadet.
Jeg forstår godt at han søgte væk, selvom han var den reserveangriber jeg helst ville have beholdt, men hvis Sturridge havde en større vilje til at blive, så var det jo et logisk valg. Men skulle Firmino få den 3 måneders skade, så kommer vi til at savne Ings, eller også træder Origi/Solanke i karakter.
Kom så, Burnley - En halv time tilbage
Så må City kampen godt fløjtes af.
Og Townsend skød sig vist lige ind i opløbet til sæsonens bedste mål dér
What - 3-1 til Palace over Man City
Super godt gennemspillet mål af Leicester mod Chelsea
Er vi i gang med at skulle have tidlige julegaver som Liverpoolfans ?
Lad os håbe.Niels K skrev:What - 3-1 til Palace over Man City
-
- Geografisk sted: Østerbro
- Alder: 36
Jeg tror ikke mine egne øjne!
Wow...Palace har selvfølgelig ikke vundet endnu, og City skal nok score... En uafgjort ville være fantastisk
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
KDB er altså en god spiller at kunne sætte ind.... Dette er langt fra afgjort.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.