Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Up the Mighty clarets!
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Jeg tager den på mine skuldre, hvis City vinder, for jeg har oddset på Burnley - men hey. Burnley er i 4. bedste form i PL - efter City, os og de bitre.
Jeg har oddset på CityBojangles skrev:Jeg tager den på mine skuldre, hvis City vinder, for jeg har oddset på Burnley - men hey. Burnley er i 4. bedste form i PL - efter City, os og de bitre.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Leicester gør det ret godt i dag! På papiret har de også et godt hold. Det hjælper selvfølgelig at være i overtal. Måske....måske, måske de kunne drille de lyseblå en smule
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Sig mig, er der ingen der vil i top 4 ?
Udover Shitty og Liverpool, gør de andre ALT hvad de kan for at slippe for CL... Det skulle jo nødig være scum der tager den ene billet
Udover Shitty og Liverpool, gør de andre ALT hvad de kan for at slippe for CL... Det skulle jo nødig være scum der tager den ene billet
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Chelsea slår United i dag, og så er de færdige om den sidste top4 plads . Måske de kære mancs drenge kan sætte Arsenal fra EL 5.pladsen..Hagman skrev:Sig mig, er der ingen der vil i top 4 ?
Man kunne godt se Arsenal ikke kan formå at spille med både i PrL og så EL på 100%< så de priotere noget andet, end den hjemlige ligenu...
Det samme kan man sige om Chelsea, dog har de matchbolden mere end United som skal vinde mere end 2 kampe ud af 3for at komme i top4... #olegunnar i EL
Leicester er et spændende hold med springfyldt med selvtillid til næste weekend, mod Man C så alt kan ske.
Ligesom Burnley kan give problemer i dag mod Peps hold der dog må være 80% chance for og vinde to år i træk... #jinx
City spiller altså ikke ret godt... Aner vi en lille smule nervøsitet? #nojinx
-
skulle det ske burnley ikke tager den i dag ser det ud til leichester har gang i den, ja det er en lidt billig baggrund, men vardy fik også godt med selvtillig med to mål jeg er fortrøstningfuld
-
- Geografisk sted: Aarhus C
- Alder: 39
Its the hope that kills yaRio skrev:City spiller altså ikke ret godt... Aner vi en lille smule nervøsitet? #nojinx
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sandt. Jeg ved godt, City scorer, men ikke desto mindre vil jeg stadig skrige af raseri når Sterling scorer 10 min før tid.Red Man Walking skrev:Its the hope that kills yaRio skrev:City spiller altså ikke ret godt... Aner vi en lille smule nervøsitet? #nojinx
Sent from my iPhone using Tapatalk
City i øvrigt snydt for kæmpe straffe.
LORTE SHITTY !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Mjah, det var desværre bare totalt uundgåeligt når man ser kampen
Det er fortjent nok, men det er et heldigt mål.. Hader det pis hold..
Det er godt nok ikke meget Burnley kommer frem til. Det kræver et mirakel.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi tabte skabet mod Leicester.