Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så skal Owen ind og Martins ud.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
YES 1-1 ved lillebror Ferdinand
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Yes, Ferdinand til 1-1
Der er sku meget godt gang i den på White Hart Lane i dagAnders B skrev:Spurs-Reading 4-4
Ja, Manu skal nok få deres straffer, de forbandede s... Altid noget den idiot brændte.DD skrev:Spector hånd på bolden!!! Straffe til ManU!!!
Og Ronaldo brænder
I like my sugar sweet
5-4 til Spurs nu
Senest rettet af Bruzelius lørdag, 29. dec, 2007 17:40, rettet i alt 2 gange.
Mon ikke man.u vinder 2-1, på et mål af ronaldo..
Senest rettet af AJ lørdag, 29. dec, 2007 17:41, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
2-1 Til Hammers
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Jeg satser på, at optagelser med Pyrus kan have samme effekt! Men foreløbig ser det ud til at gå uden hjælp, thi nu kom West Ham foran!!Another Wasted Corner skrev:Se det er skidt! Næsten som en alvorlig skade til Torres og Gerrard på samme tidspunkt! Må jeg forslå at I straks føjer en ny Morten Skildpadde dvd til samlingen? Med den effekt det lille grønne væsen og hans venner havde på Uniteds resultater sidst, vil jeg faktisk gerne betale en hæderlig procentdel af dvdens pris! Og alt skal skam prøves i denne tid inden the evil empire sætter sig for godt til rette i toppen af PLLarsU skrev:Den er gået i stykker!Another Wasted Corner skrev:Så få da for pokker sat Morten Skildpadde på!!!!!!!LarsU skrev:Det er fandme da til at blive syg og dårlig af at se på ManU! West Ham har klart det meste af spillet og har skabt 3-4 store chancer, ligesom de efter min mening er blevet snydt for et i langsom gengivelse klart straffespark. Alligevel er ManU foran 1-0 på den eneste chance, de har haft i de 30 min., jeg har set af kampen.
Hvorfor helvede kan West Ham da ikke bare score på de store chancer, de har!?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Sådan 2-1 til West Ham
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Kom så West ham og Newcastle!!!!!!!!!!
Kom så West ham og Newcastle!!!!!!!!!!
Wow nu kører det! nye ejere, ingen gæld! vi køber Dzeko og Mata til januar, Maicon, Müller og Lahm til sommer.
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!
Så vinder vi CL og PL i 2012. alt det afgjort idag! woohoo!