Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af asger90 » lørdag, 03. maj, 2008 14:15

Hæske skrev:Flot at Zenit gik videre.
Fik så ikke ret i min profeti i sidste uge med Bayern nok skulle kører den hjem!

Må sku være en spiller fra Zenit der har det skidt. Kan ikke navnet på ham, men han scorede 2 kasser igår.
Han er vel(?!) deres topscore i Uefa cuppen med 10 mål i 13 kampe.
Men han trak et gult kort igår og må se kampen fra bænken.

Det er vel lidt på højde med den Nedved lavede for nogle år siden.
udover han lavede den kort før tid.
Holdet er sikkert videre også laver man et dumt frispark.
Han hedder Pogrebnyak. En spiller der førte mig til store triumfer i FM 07 med Tom Tomsk i den russiske liga. En meget dygtig spiller i øvrigt.

Lidt off-topic. Er Zenith ikke der Skrtel kom fra?

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 03. maj, 2008 14:16

asger90 skrev:
Hæske skrev:Flot at Zenit gik videre.
Fik så ikke ret i min profeti i sidste uge med Bayern nok skulle kører den hjem!

Må sku være en spiller fra Zenit der har det skidt. Kan ikke navnet på ham, men han scorede 2 kasser igår.
Han er vel(?!) deres topscore i Uefa cuppen med 10 mål i 13 kampe.
Men han trak et gult kort igår og må se kampen fra bænken.

Det er vel lidt på højde med den Nedved lavede for nogle år siden.
udover han lavede den kort før tid.
Holdet er sikkert videre også laver man et dumt frispark.
Han hedder Pogrebnyak. En spiller der førte mig til store triumfer i FM 07 med Tom Tomsk i den russiske liga. En meget dygtig spiller i øvrigt.

Lidt off-topic. Er Zenith ikke der Skrtel kom fra?
Correct
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 03. maj, 2008 14:21

93'Kofoed skrev:Nøj, et godt langskud af Tevez

Kom nu West ham.
Lav en Istanbul :lol:
2 kasser mere, så har de gjort det ;)

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 03. maj, 2008 14:23

jens fup skrev:
93'Kofoed skrev:Nøj, et godt langskud af Tevez

Kom nu West ham.
Lav en Istanbul :lol:
2 kasser mere, så har de gjort det ;)
kom så West Ham, you can do it!
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
Pesen
Indlæg: 365
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:00
Geografisk sted: Århus
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Pesen » lørdag, 03. maj, 2008 14:24

Hold da op hvor er Nani ynkelig! Rødt kort.
The *** is not yellow, it's chicken

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 03. maj, 2008 14:25

Nani har vist været for meget på besøg hos Christina... Hvad laver du dog din tøs, står og vifter med fingerne... Nej nej..
Billede

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 03. maj, 2008 14:28

Pesen skrev:Hold da op hvor er Nani ynkelig! Rødt kort.
Learn it!!

Det skal West Ham fanme udnytte
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 03. maj, 2008 14:29

Nani har en stor fremtid i Italiensk fodbold - måske Fiorentina. Han passer godt ind med sit overdrevne skuespil.

Nu skulle det satme fryde mig, hvis WHU kommer helt tilbage og tager sejren - eller bare det ene point :D

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Kofoed » lørdag, 03. maj, 2008 15:20

Nå så er den kamp lukket. Carrick score til 4-1 og der er 15 minutter igen
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 03. maj, 2008 15:55

Hold kæft hvor har manc også alt det held de skal bruge. Tevvez laver et flot mål, men på christinas første mål bliver den rette af, og på hans andet rammer den ham og ryger i mål, og så slutter carrick af med et mål, ja rigtig gættet den bliver rettet af :evil:
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » lørdag, 03. maj, 2008 15:59

Tjah, hvad havde man forventet? De har som sædvanlig heldet på deres side, men jeg kunne nu osse godt have ønsket at WH havde investeret mere, efter at være kommet i overtal. Dog var det priceless at høre Hammers' fans synge "4-1 and you're still not singing" som en kommentar til kapel-stemningen på Old Toilet. Eller som John Lennon muligvis ville have sagt, om han stadig var iblandt os: "Hvis kampen interesserer jer, må I gerne klirre med champagne-glasset...."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » lørdag, 03. maj, 2008 17:46

Luis Valencia med 2 kasser idag og så virker han jo straks mere interessant... Ej måske ikke, men i hvert fald fjerner han den sidste tvivl der var i mit sind om at Man Utd skulle blive mestre. Wigan fjerner dermed den smule tvivl der var omkring deres eksistens og har ærligt talt ikke voldsomt meget at spille for, når de byder Man Utd velkommen i sidste runde.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 03. maj, 2008 18:07

Tror desværre at Scum vandt mesterskabet i dag. Selvom Chelsea skulle vinde deres sidste to kampe hvilket jeg ikke engang er helt sikker på at de gør kan jeg slet ikke forestille mig at Scum snubler imod Wigan. Hvis de skulle have tabt point skulle det have været imod West Ham. Vi må så bare håbe på at Chelsea kan slå dem i Moskva for de skal fandme ikke vinde "vores" turnering. :evil:
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » lørdag, 03. maj, 2008 19:04

Det var sgu en god kasse af Ashton. Masser af kropsstyrke og teknik i samme aktion.

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Styf » lørdag, 03. maj, 2008 19:20

Der er kæmpe spændning om hvem der skal rykke ud af Premier League. Bolton så i lang tid ud til at være færdige men hvis de holder deres føring i dag imod Sunderland er de så godt som reddet. Fulham havde alle dømt færdige men med en kanon slutspurt ligger de nu over stregen på en bedre målscorer end Reading. Det bliver ekstremt spændende i bunden i den sidste runde af Premier League hvor Birmingham har 32 point, Reading har 33 point og Fulham også har 33 point men en bedre målscorer end Reading. Bolton vil med en sejr i dag ryge op på 36 point og vil dermed være så godt som reddet.

Jeg ved virkelig ikke hvem der rykker ned sammen med Derby men tror ikke at Birmingham kan redde sig. Fulham er i den bedste position i forhold til Reading og det ville godt nok være noget af et comeback hvis de ender med at redde sig hvorimod Reading vil blive endnu af de hold som gør det fremragende i deres første Premier League sæson hvorefter de rykker ned sæsonen efter. Det skal dog siges at man normalt skal have omkring 40 point for at redde sig i Premier League så generelt har bundholdene ikke fået særligt mange point i denne sæson.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Besvar