Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
niels
Indlæg: 1206
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:11

Re: Dagens Kampe

Indlæg af niels » torsdag, 22. maj, 2008 07:27

niels skrev:
Mugge skrev:
Jonas skrev:
Mugge skrev:
Jonas skrev:det er skandaløs, at en fanklubs ansigt ud af til, kan udtale sig sådan..
Deres fanklub har intet med den hjemmeside at gøre, og vil heller ikke have det.

Hva mugge, troede at deres fanklub, drev oldtraffor.dk
Nej, det er http://www.manutd.dk
Jeg mener at ham fra ot fra i Go' morgen Danmark studiet i går sammen med næstformanden for Chelsea fanklubben.
Indsalget kan ses via TV2's hjemmeside

http://sputnik-dyn.tv2.dk/popup.php?nod ... hannelId=0

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas » torsdag, 22. maj, 2008 08:08

Mugge skrev:
Jonas skrev:
Mugge skrev:
Jonas skrev:det er skandaløs, at en fanklubs ansigt ud af til, kan udtale sig sådan..
Deres fanklub har intet med den hjemmeside at gøre, og vil heller ikke have det.

Hva mugge, troede at deres fanklub, drev oldtraffor.dk
Nej, det er http://www.manutd.dk
Det var jeg ikk klar over
In Rafa i Trust

Poor Scouser Tommy

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Poor Scouser Tommy » torsdag, 22. maj, 2008 08:21

sårn en spade, man burde skide i en kurvert og sende til ham. Men synd for postvæsenet:-)

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 22. maj, 2008 09:15

"Nu har vi vundet den 3 gange og vi har stadig ikke dræbt nogen".
Ja, det siger vel meget godt om hvorledes ot.dk kørers på. Det kan ikke forsvarers denne udtalelse. Det viser meget godt, hvor mange og hvor lidt de tænker på dem selv og nyde sejren, og hvor meget de nyder at hade Liverpool FC.

Tænk at man kan gå og synes det er i orden. Jesus Christ.

Desværre går sådan en udtalelse udover de fans fra den klub, der vitterligt holder med sit eget hold og støtter sit eget hold frem for at hade andre.

Tåben der bliver interviewet bagefter var ingenlunde kløgtig at høre på.

Reporteren spørger: Hvad synes du om John Terry lige nu?

man utd fan: Man kunne se i hans øjne han ville brænde og han ikke havde nerverne til at sparke.

Så bruger han ellers 4-5 minutter på at snakke hvor skidt han synes John Terry er.

Hvis denne man utd fan havde set det der egentlig skete, så ville han have set at John Terry gled pga. af banens elendige beskaffenhed.

Denne aften - og specielt udtalelserne bagefter fra disse personer - viste endnu engang for mig, hvorfor jeg holder med de rigtige røde. Hvorfor jeg holder med en klub, der har værdighed, ære og stolthed som store ingredienser i værdierne omkring sin eksistens. Det beviser hvorfor jeg som 5 årig, var kløgtig nok til at vælge Liverpool Football Club som værende den klub jeg ville holde med. Hvor er jeg dog den dag i dag glad for det valg. Hvor er jeg dog glad for at min klub - trods mange magre år i Ligaen - er så stor en klub, ikke blot på det sportslige men også på det mere personlige. The Liverpool Way har jeg fået ind under huden, og bærer mig stolt fremad. The Liverpool Way indeholder de værdier og grundlag jeg tror på og har som elementer i min hverdag.

Disse ord betyder en del

THE KOP EXISTS
...AS A BASTION OF SUPPORT.
WE WILL SUPPORT THE TEAM
THROUGH THICK AND THIN
WE WILL ALWAYS GIVE THEM STRENGTH.

Her tænker vi på os selv. Ikke på modstanderne men os selv. Vi tænker ikke på hvem modstanderne er og hvad de har af med i lasten, men på hvad vi kan gøre for at få holdet fremad mod den succes der skal nåes via hårdt arbejde.

Billede
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » torsdag, 22. maj, 2008 09:50

Jeg lagde også mærke til, at den enlige Chelsea-fan, der havde forvildet sig ind i ManU-hulen med oprejst pande - han fik lige venligt kastet en fadøl over sig, mens han blev interviewet af 3+. Jo, det er intelligente og sympatiske fans.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jonas » torsdag, 22. maj, 2008 09:59

undskylder mit udbrud
Senest rettet af Jonas torsdag, 22. maj, 2008 14:43, rettet i alt 1 gang.
In Rafa i Trust

Petersen

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Petersen » torsdag, 22. maj, 2008 10:28

Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:

Iøvrigt ser dette jo interessant ud:
United-Liverpool:
PL: 17-18
CL: 3-5
FA Cup: 11-7
Uefa Cup/Europa CUP (pokalvindere) 1-1

Samlet: 32-31

Og tænk på, hvordan den ser ud om 4-5 år.....

Vallen

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Vallen » torsdag, 22. maj, 2008 10:33

Petersen skrev:Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:

Iøvrigt ser dette jo interessant ud:
United-Liverpool:
PL: 17-18
CL: 3-5
FA Cup: 11-7
Uefa Cup/Europa CUP (pokalvindere) 1-1

Samlet: 32-31

Og tænk på, hvordan den ser ud om 4-5 år.....
Kan vel ikke være rigtige Liverpool fans, der hånede jer på datoen for Munchen tragedien.
Men at du på en dag, hvor i kan fejre en double, er at finde herinde for at glorificere, bevidner vel ret beset om mindreværd og underskud.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » torsdag, 22. maj, 2008 10:35

Petersen skrev:Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:
Ja men sjovt nok så er det sgu ikke nogen herindefra bassemand - her er blevet oprettet sympati-tråde gang på gang på gang på årsdagen for katastrofen med Busby-holdet, hvor folk har givet udtryk for deres medfølelse og at der er nogen ting der er større end fodbold. Herefter kan vi så konstatere at du og nogle af dine fæller har ca. samme indhold i hovedet som en tom mælkekarton og tilsyneladende er dumme nok til at vise det til hele fodbold-Danmark på landsdækkende TV.

At der står nogle Liverpool-kegler i England og paroderer en flyver, det er 99,99 % af dette forum enige om er usmageligt - men den procentsats er tilsyneladende noget lavere i din flok - som forventet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Janse » torsdag, 22. maj, 2008 10:46

Petersen skrev:Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:
Jeg fortalte dem jeg så bold med i går, at der er statsgaranti for at en manc kommer ind på dette forum for at fortælle, hvor fantastiske manu er efter en sejr. Flere troede ikke på det, men du bekræfter heldigvis mit udsagn, tak for det!

Hvordan det kan være vigtigere, at håne andre fans frem for at nyde sejren med sine egne, det er mig sgu en gåde, men det siger vel i bund og grund noget alt om forskellen på fangruppen...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Dagens Kampe

Indlæg af tue69 » torsdag, 22. maj, 2008 10:48

Janse skrev:Hvordan det kan være vigtigere, at håne andre fans frem for at nyde sejren med sine egne, det er mig sgu en gåde, men det siger vel i bund og grund noget alt om forskellen på fangruppen...
Mon ikke det har noget at gøre med at Petersen, sandsynligvis, er faldet i unåde hos sine egne - og nu har han kun vores forum at lege med på...
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » torsdag, 22. maj, 2008 10:53

Petersen skrev:Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:

Iøvrigt ser dette jo interessant ud:
United-Liverpool:
PL: 17-18
CL: 3-5
FA Cup: 11-7
Uefa Cup/Europa CUP (pokalvindere) 1-1

Samlet: 32-31

Og tænk på, hvordan den ser ud om 4-5 år.....
PL: 18 - 17
FA Cup: 7 - 11
Liga Cup: 7 - 2
Charity Shield: 15 - 15

CL: 5 - 3
Uefa Cup/Europa CUP: 3 -1
European Supercup: 3 -1
Interkontinental Cup: 0 - 1

Total: 58 - 48

Og kan du så ikke tage og skride tilbage til oldlokum og glæde jer over at nu er det endelig lykkes for samtlige hold i England at vinde flere CL pokaler end Liverpool har alene.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brandt
Indlæg: 912
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: Vordingborg
Alder: 43

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Brandt » torsdag, 22. maj, 2008 10:53

Petersen skrev:Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:

Iøvrigt ser dette jo interessant ud:
United-Liverpool:
PL: 17-18
CL: 3-5
FA Cup: 11-7
Uefa Cup/Europa CUP (pokalvindere) 1-1

Samlet: 32-31

Og tænk på, hvordan den ser ud om 4-5 år.....
Jeg kommenterer generelt ikke på indlæg af denne karakter.
Generelt betyder jo at der må være en undtagelse.
Den kommer her:

Petersen, Hvis du gransker dit indlæg kan du måske finde svaret du søger.
Du skriver Liverpool "fans". Hvorfor er -fans- i gåseøjne? Er det fordi du godt ved at folk der udkommer med stupiditeter af den karat ikke er fans, men "fans"? Det tror jeg.

I så fald har du lige bevist at du er Manchester United "Fan".


Tillykke med the den flotte sæson. Jeg er vanvittig misundelig!

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ilusio » torsdag, 22. maj, 2008 10:55

Janse skrev:
Petersen skrev:Fair nok I er noget indebrændte over endnu en sæson uden pokaler. Men husk på, hvor mange Liverpool "fans", der hånede os på 50 dagen :lol:
Jeg fortalte dem jeg så bold med i går, at der er statsgaranti for at en manc kommer ind på dette forum for at fortælle, hvor fantastiske manu er efter en sejr. Flere troede ikke på det, men du bekræfter heldigvis mit udsagn, tak for det!

Hvordan det kan være vigtigere, at håne andre fans frem for at nyde sejren med sine egne, det er mig sgu en gåde, men det siger vel i bund og grund noget alt om forskellen på fangruppen...
Af samme grund til at tøsen Neville hellere ville juble over en sejr mod Liverpool foran Liverpools fans (løb 3/4 banelængde for at håne) end at fejre det med sine medspillere. Hold kæft et Liverpoolkompleks de har.

scum er scum

nuff said
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mikkel
Indlæg: 3076
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:35
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 51

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mikkel » torsdag, 22. maj, 2008 10:57

Hvis nogen vil følge med i konkurrencen om at besidde den laveste intelligenskvotient: Hyldest til 16-årige Casper
Just the fax ma'am. Just the fax.

Besvar