Og hvori ligger den forskel? Iøvrigt er det da en dårlig hukommelse du har. Han har bl a bakket ind i en kvindelig journalist med fuldt overlæg med sin bil. Han kommer da også konstant med dumme, arrogante, nedladende kommentarer uden for banen...sikkert for at dække over sit mindreværdskompleks.Aquilani4 skrev:Der er stor forskel på om du laver "dumme" ting på banen elle udenfor banen.
Kan ikke huske hvornår Zlatan Ibrahimovic sidst var indblandet i en skandale væk fra fodbolden.
Dagens Kampe
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 44
Re: Dagens Kampe
Ja, han er en speciel type, ham Zlatan. Jeg hæfter mig ved, at du skriver , at man enten bliver stemplet som racist eller misundelig, hvis man kritiserer ham. Som du jo nok allerede ved, ville det også ske i Danmark, krydret med, at han(Zlatan) ville være offer for janteloven.henrik1 skrev:Jeg er helt helt enig...som halvsvensker skammer jeg mig også meget over at have Zlatan på "mit" landshold. Det er bare ikke noget man må sige højt herovre, for så er man enten racist eller misundelig. Nevermind at han er en uintelligent, overvurderet psykopat med et storhedsvanvid hans evner slet ikke kan bære. I lighed med Beckham har han dog været enormt heldig.LarsU skrev:Han er da en ****ing idiot. Jeg ville skamme mig over at se ham på et hold, jeg støttede.Aquilani4 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... um=twitter
Zlatan Ibrahimovic vs Færøerne. Ibrahimovic skulle have hånet færingerne, med at han tjener langt flere penge end dem.
Her kaster han bolden på Færøerne's målmand: http://www.youtube.com/watch?v=PQvvIJsJYu0
Sjov type, gid man havde sådanne typer som det danske landshold i stedet for de farveløse, som er der nu.
Er der iøvrigt stadig nogle herinde der synes han er en vildt cool og sjov fætter?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg skal love for, at Neymar fik skudt Confederations Cup i gang. Sikke et mål.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Borini har gjort det til 1-0 sent i kampen for Italien ved U21 EM, og er dermed ved at sende dem i en finale mod Spanien.
Og endda et rigtigt udmærket et af slags, hvor han viser god teknik.Alonso skrev:Borini har gjort det til 1-0 sent i kampen for Italien ved U21 EM, og er dermed ved at sende dem i en finale mod Spanien.
http://www.dailymotion.com/video/x10xiy ... bzNPvaH4SA
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Kææææft en lækker kasse, få nu Fowler ind som angrebstræner, så laver Borini 15 lignende mål næste sæsonSurf skrev:Og endda et rigtigt udmærket et af slags, hvor han viser god teknik.Alonso skrev:Borini har gjort det til 1-0 sent i kampen for Italien ved U21 EM, og er dermed ved at sende dem i en finale mod Spanien.
Verden er smask fuld af hyklere....
Puuuha... Jeg havde en hund på at brasilien ville smakse Japanerne med 3... Det var vidst i sidste øjeblik!
Hhaha... Jeg troede ikke du var så overbevist om BoriniThommo skrev:Kææææft en lækker kasse, få nu Fowler ind som angrebstræner, så laver Borini 15 lignende mål næste sæsonSurf skrev:Og endda et rigtigt udmærket et af slags, hvor han viser god teknik.Alonso skrev:Borini har gjort det til 1-0 sent i kampen for Italien ved U21 EM, og er dermed ved at sende dem i en finale mod Spanien.
Slettede faktisk noget endnu mere positivt, bare så folk ikke skulle tro min forum profil var hacket Den største anke jeg har mod Borini er alderen, og det kan kun han forældre bebrejdes forOBI-WAN skrev: Hhaha... Jeg troede ikke du var så overbevist om Borini
Jeg går ud fra du synes, at han er for ung? Det skal han nok komme efterThommo skrev:Slettede faktisk noget endnu mere positivt, bare så folk ikke skulle tro min forum profil var hacket Den største anke jeg har mod Borini er alderen, og det kan kun han forældre bebrejdes forOBI-WAN skrev: Hhaha... Jeg troede ikke du var så overbevist om Borini
Korrekt, 5-7 år faktisk. Hvis Suarez smutter(26½ år) ser jeg gerne et klose look a like køb, hvis ikke Higuain kan være muligt(25 år½ damn you Higu forældre )OBI-WAN skrev: Jeg går ud fra du synes, at han er for ung? Det skal han nok komme efter
Mon ikke der er et økonomisk grundlag til at købe en etableret angriber, der imødekommer det krav, hvis Suarez smutter? Altså ikke et talent, men en spiller der over flere sæsoner har bevist, at han kan score. Det tror jeg nu nok for 400-500 mio.Thommo skrev:Korrekt, 5-7 år faktisk. Hvis Suarez smutter(26½ år) ser jeg gerne et klose look a like køb, hvis ikke Higuain kan være muligt(25 år½ damn you Higu forældre )OBI-WAN skrev: Jeg går ud fra du synes, at han er for ung? Det skal han nok komme efter
Jeg ser dog langt hellere Benzema end Higuain.
Smag og behag. Jeg har længe haft et godt øje til argentineren, forstå mig venligst retOBI-WAN skrev: Jeg ser dog langt hellere Benzema end Higuain.
Pirlo med verdenklasse frisparksmål i hans kamp nummer 100.
Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Det var da lige to helt vildt gode afleveringer Italien fik lavet på to min...