Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Dortmund ser ud til at tabe hjemme til Hertha Berlin. De er godt nok skidt kørende og er allerede 12 point efter Bayern med en kamp mere.
Skulle man smide frække bud på deres stjerner? Bender, Blaszczykowski(Kuba) og MARCO REUS!
Skulle man smide frække bud på deres stjerner? Bender, Blaszczykowski(Kuba) og MARCO REUS!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Håber ikke det her er starten på et Manchester United momentum.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- TomViolence
- Alder: 36
2-2 Fulham - City! Håber, Fulham kan holde det resultat.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Flot jinxetTomViolence skrev:2-2 Fulham - City! Håber, Fulham kan holde det resultat.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
godt jinxetTomViolence skrev:2-2 Fulham - City! Håber, Fulham kan holde det resultat.
hvornår lærer I det?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Bellamy_fever
Hvornår lærer du at der ikke er noget der hedder at Jinxe ... ? det kan ikke lade sig gøre, City har da ikke kigget på LFC danske forum og sagt, SÅ ! NU slår vi sku tilScouserTommy skrev:godt jinxetTomViolence skrev:2-2 Fulham - City! Håber, Fulham kan holde det resultat.
hvornår lærer I det?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- TomViolence
- Alder: 36
Hvor er jeg træt af at høre om 'jinx' på dette forum. Zzzzz.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
TomViolence skrev:Hvor er jeg træt af at høre om 'jinx' på dette forum. Zzzzz.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
En 17 årig venstreback kommer på banen til sin debut for Ajax med 10 minutter igen, da de er nede med 1-0. Han vælger så lige at lave vende kampen med to mål 5 minutter før tid, så Ajax vinder 2-1. Vildt!
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
Nå - mon Tottenhams deroute fortsætter idag mod The Saints? De stiller i hvertfald offensivt op - T'ham altså. Så vidt jeg forstod på kommentatoren, så er Christian Eriksen sat ind omkring den centrale midtbane, på bekostning af en mere defensivt orienteret spiller. Det lyder som en opskrift, hvor det enten bliver rigtig godt eller går helt galt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Yes! 1-0 Southampton!
Og viser tydeligt, hvor komplet hovedløst det er, at Christian Eriksen og Dembele skal spille den centrale midtbane... Ingen er i nærheden af at dække midten.
Og viser tydeligt, hvor komplet hovedløst det er, at Christian Eriksen og Dembele skal spille den centrale midtbane... Ingen er i nærheden af at dække midten.
Senest rettet af AndreasN søndag, 22. dec, 2013 14:43, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Pt det sidste. Ingen klager herfra!
- Cynwal
.... og Lallana til 1-0 for Sputhampton efter 12 minutter
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Spurs deroute må gerne fortsætte Og Saints er på 1-0Cynwal skrev:Nå - mon Tottenhams deroute fortsætter idag mod The Saints? De stiller i hvertfald offensivt op - T'ham altså. Så vidt jeg forstod på kommentatoren, så er Christian Eriksen sat ind omkring den centrale midtbane, på bekostning af en mere defensivt orienteret spiller. Det lyder som en opskrift, hvor det enten bliver rigtig godt eller går helt galt.
Derefter må Swansea gerne slå Everton, og Arsenal må ikke slå Chelsea. SÅ ønsker jeg mig (næsten...) ikke mere til jul...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nu ser jeg ikke kampen, men hold kæft hvor er Tottenham dog pinlige. Jeg ville være træt af livet hvis jeg var spursfan.