Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » søndag, 22. dec, 2013 21:45

Det hjælper ikke på det at blive ved med finde på flere restriktioner - det vil bare medføre mere utilfredshed og flere protester (forståeligt nok). Det ender snart ligesom i England, hvor man nærmest ikke længere må støtte sit hold. Man burde i stedet sætte sig ned og finde en fælles løsning sammen med fansene.

Udeholdets fans er altid klart bedre end hjemmeholdets i England, fordi det er rigtige fans og ikke "turister" så at sige, der kommer med på udeafsnittet. Det er altid en fornøjelse at høre The Travelling Kop, men knap så fornøjeligt at høre The Kop, hvor (såvidt vides) stort set alle sidder ned.

Ja, selv scum har nogle formidable udefans, men som alle ved, at der mere gang i den på et bibliotek end på old trafford.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » søndag, 22. dec, 2013 23:58

Callesen skrev:Mon ikke de forsøger at få gjort noget ved ryet dernede?
Der har jo i lange perioder været problemer med at få folk på stadion pga diverse uroligheder.
Men det er virkelig en skam de forsøger med så mange forbud.

Iøvrigt er begge to hold virkelig ringe spillende. Hold da fast det er en kedelig kamp.
Men hold da fest for en 2. halvleg i forhold til 1. halvleg. Ved godt det måske skulle i transfertråden men måske Milan "giver op" på CL-pladsen og evt. vil sælge El Sharawy som der har været rygtet til Anfield?

Omkring det med forbud så kunne det være interessant at vide hvor meget de inddrager fansene. Det er klart at de må gøre noget i Serie A med de lave tilskuertal men som Andreas N skriver så lader det ikke til at de inddrager fansene ret meget, tvivler på at de inddrager dem lige så lidt som i England men man ved jo aldrig.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » mandag, 23. dec, 2013 17:03

Der er meget få situationer her i livet, hvor jeg holder med Plastic Ch€£$ki, men i aften er én af dem. Lad bare Ch€£$ki vinde i aften, så nakker vi dem selv på biblioteket!!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » mandag, 23. dec, 2013 17:14

Tæt kamp i aften.. Arsenal vs Chelsea..... Lad dog Chelski få en 0-2'er... til Mourinho og Co..... No way tror på et kryds.... men underholdende HVIS Arsenal taber (igen) :music:

Og vi kan ende på 1. plads d. 24 Dec---- God jul :alcohol:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 23. dec, 2013 19:13

Jeg håber ubetinget på X, så er der kun uddelt 2 point til konkurrenterne, fremfor 3 point. Men de spiller sgu ikke meget x denne sæson i PL, så 2 tal er da næstbedst
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. dec, 2013 19:22

Jeg håber på X eller 2. Det gør jeg fordi, at det hold der ligger nummer 1 juleaften, vinder også ligaen. Det har i hvert fald været tilfældet de sidste fire sæsoner.

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Mysjkin » mandag, 23. dec, 2013 20:03

Enig med Thommo. Jo flere af de øvrige tophold der spiller uafgjort i de indbyrdes opgør desto bedre. 2-2 og fire røde kort, så kan julefreden sænke sig :)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 23. dec, 2013 20:21

I optakten sagde ham fløde drengen inden reklamerne begyndte for 10 minutter siden, at "kampen går igang lige om lidt" det var cirka 50 minutter inden kick off, iflg alle info jeg har. Selv camilla martin er efterhånden mere knøv end ham, fløden.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » mandag, 23. dec, 2013 20:44

"Fodboldeksperten" Poul Hansen som jeg ikke giver meget for som ekspert, sagde under optakten til Arsenal mod Chelsea at han ikke synes vi havde andet kvalitet end Suarez. Jeg synes at han med en kommentar som denne, viser hvor elendig en ekspert han er. Jeg synes personligt at vi har meget kvaliltet, også hvis man ser bort for Suarez. For eksempel Henderson, Coutinho, Sakho, Lucas og i øjeblikket Sterling. Desuden har vi en klassespiller som Sturridge ude med skade, og vi har også Enrique og Gerrard ude. Dog synes jeg ikke vi "bader" i kvalitet, som for eksempel City. Det gør vi ikke på grund af vores bredde i truppen, som simpelt ikke er god nok set over en hel sæson tror jeg desværre. Men jeg tror den er god nok til top 4, i og med vi ikke spiller europæisk :).

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » mandag, 23. dec, 2013 21:13

APLFC skrev:"Fodboldeksperten" Poul Hansen som jeg ikke giver meget for som ekspert, sagde under optakten til Arsenal mod Chelsea at han ikke synes vi havde andet kvalitet end Suarez..
Troede egentlig jeg hørte forkert, men det gjorde jeg så ikke. Det er en håbløs kommentar. LFC har muligvis ikke "navnene", da de er købt for meget mindre penge, end city osv smider. Men LFC er dog et hold med klasse spillere på alle pladser, spiller for spiller er vi dog dårligere end 3-5 hold velsagtens, men som hold virker det i denne sæson. Brendan længe leve, og resten af staben :dance:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 23. dec, 2013 21:33

Hold da op en kedelig kamp ch€£$ki og Arsenal levere
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » mandag, 23. dec, 2013 21:43

En uafgjort vil være perfekt. Men ellers håber jeg at Chelsea bliver lammetævet. Det er absolut et af mine største hadehold og Mourinho er klam opkastfremkaldende lille gnom. Må han brænde i helvede.
Ahh. Dejligtat få lettet trykket.
Noget helt andet. Hvorfor bliver der ikke delt en røvfuld kort ud til Chelsea. Med det gule kort Sterling fik burde der mindst være delt 4 røde kort ud nu

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 23. dec, 2013 21:49

Hvis i forventer de 2 nisser på tv3 faktisk ved noget omkring fodbold, så bliver i slemt skuffet. Poul hansen har da bevist flere gange han er håbløs, også som træner.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » mandag, 23. dec, 2013 21:51

Jeg synes det lugter af en 0-0, og såfremt begge hold bibeholder den indstilling til at spille fodbold, som de har og viser i dag - så bør de begge komme i nedrykingsfare!!! :oops:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 23. dec, 2013 21:55

Cynwal skrev:Jeg synes det lugter af en 0-0, og såfremt begge hold bibeholder den indstilling til at spille fodbold, som de har og viser i dag - så bør de begge komme i nedrykingsfare!!! :oops:
enig, har 25 kr på 0 - 0 til odds 6.00
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar