Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ikke meget fart over feltet til Arsenal - Chelsea... Et mål ville da lune på en mild "lille" Juleaften 23. December
LFC burde give god modstand mod CFC, på broen....
LFC burde give god modstand mod CFC, på broen....
You'r Never Walk Alone. ///
ja de kan ikke spille sådan her mod suarez.. så banker han den bare ind fra 20 meter. han er sku ligeglad.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvis Chelsea ikke kommer op på et højere niveau, når vi skal møde dem, så vil de drenge i den mentalitet de var i mod Spurs, mildest talt banke dem til lirekassemænd.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Håber FA kigger med og går karantæneamok
Hvorfor? Ser ikke kampen nemligphl skrev:Håber FA kigger med og går karantæneamok
TOP OF THE LEAGUE!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Tak for hjælpen mugge!
Senest rettet af LFC-Aaby tirsdag, 24. dec, 2013 01:29, rettet i alt 1 gang.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Dejligt resultat for Liverpool, og mit livebet til 250kr på 0-0 til odds 13 gik hjem ... Lækkert!
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Hvis du holder musens markør over Tweet-knappen, så kommer der en hjælpetekst frem i linjen lige under.LFC-Aaby skrev:[Tweet]https://twitter.com/optajoe/status/415238281987489792[/Tweet]
Hvordan gør man det der med Twitter??
Ellers kig her: http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=5&t=6533
Gud ved om Torres ikke tænker sit, når han ser vores kampe med lækkert chanceskabende pasningsspil vs Chelskis superdestruktive kontra spil hvor den stakkels angriber på toppen kun får lange næsten umulige afleveringer at arbejde med.
Det må sgu ikke være sjovt som angriber !
Der tror jeg suarez & co har mere sjov i gaden.
0-0 er perfekt og vi kan passende bære vores røde trøjer iført rød hue og hvidt skæg
YNWA og god jul til jer alle !
Det må sgu ikke være sjovt som angriber !
Der tror jeg suarez & co har mere sjov i gaden.
0-0 er perfekt og vi kan passende bære vores røde trøjer iført rød hue og hvidt skæg
YNWA og god jul til jer alle !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Wormie:
God jul til alle
Erode:enig, har 25 kr på 0 - 0 til odds 6.00
Det kan åbenbart betale sig at shoppe rundt mellem bookmakerne...Dejligt resultat for Liverpool, og mit livebet til 250kr på 0-0 til odds 13 gik hjem ... Lækkert!
God jul til alle
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Selvfølgelig skal man det, og odds 6 må være spillet dybt inde i kampen - for hvis det er fra før kampen er det i hvert fald et skod odds! (den kunne fåes til odds 14/15 stykker inden kampen!)ScouserTommy skrev:Wormie:
Erode:enig, har 25 kr på 0 - 0 til odds 6.00
Det kan åbenbart betale sig at shoppe rundt mellem bookmakerne...Dejligt resultat for Liverpool, og mit livebet til 250kr på 0-0 til odds 13 gik hjem ... Lækkert!
God jul til alle
Jeg kunne ikke shoppe så meget da det var en promotion der skulle spilles hos bet365 (jeg ville få de 250kr tilbage hvis jeg ikke ramte).
Erode