Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1689
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » søndag, 13. apr, 2014 20:02

Mads T. skrev:
Mysjkin skrev:Vores sejr over ManC spiller ironisk bolden over i Chelseas hænder. Med de tre point de får sneget hjem mod Swansea kan de selv afgøre mesterskabet. De har formodentlig alt at spille for når vi møder dem på Anfield. Det bliver om muligt en endnu større kamp end idag.
Nej City kan stadig nå at hente dem, hvis de vinder de to kampe de har i hånden, så lige nu er bolden hos os. Med nederlag eller uafgjort mod Chelsea, sender vi City i pole position.
I har ret - jeg var for hurtig på aftrækkeren. Jeg blev blot frustreret over at Chelsea sniger endnu en sejr hjem. Vi får ikke meget hjælp. Men der ligger stadig en vis ironi: vi skal håber på ManC mister point - så har vi råd til selv at snuble. Men det vil så gengæld betyde, at Chelsea kan snige sig til mesterskabet med en sejr på Anfield.

Bortset fra det er jeg enig med skovdahl - det er nytteløst at opstille hypoteser og hvis'er: vi afgør tingene selv.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

andeth
Indlæg: 210
Tilmeldt: søndag, 11. maj, 2008 20:41

Re: Dagens Kampe

Indlæg af andeth » søndag, 13. apr, 2014 20:05

Ærgeligt at det ikke blev til pointtab for Chelsea idag, men det havde nok også
været for meget for langt, især når de var en mand i overtal, så lang tid
som de var.

Taler dog virkelig til vores fordel, at Chelsea skal spille mod Atl. Madrid 3 dage
efter vi har mødt dem.

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. apr, 2014 20:42

Ubehagelige billeder. Costa scorer til 2-0, men smadrer skinnebenet ind i stolpen. Det var meget grimt :(
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 13. apr, 2014 21:04

Costa kørt direkte på skadestuen. Snak om brækket ben. Ham kan Spanien ikke undvære til VM.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » søndag, 13. apr, 2014 21:10

LFC-Aaby skrev:Costa kørt direkte på skadestuen. Snak om brækket ben. Ham kan Spanien ikke undvære til VM.
De har da ellers klaret det meget godt de sidst par slutrunder uden ham. Alternativt kan de jo bruge Negredo, Villa eller Llorente, omend de ikke er af samme kvalitet. Og så har de jo også tidligere gjort brug af Fabregas som en falsk 9'er med succes. Det er i øvrigt en skræmmende bredde Spanien har på midtbanen, når spillere som Isco, Mata, Cazorla og Koke formentlig er dem, der skal slås om de sidste pladser til turneringen.

Edit: Athletico skriver på deres Twitter, at det "bare" er et kødsår, så han skal nok komme sig tids nok til VM.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
perpig
Indlæg: 913
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:13

Re: Dagens Kampe

Indlæg af perpig » søndag, 13. apr, 2014 22:40

Fantastisk periode at være rød: Liverpool og Aab :clap:

Før sæsonstart blev ingen af de to regnet for sandsynlige deltagere i topstriden - nu ligner de mesterskabsfavoritter. Det er jo ikke sikkert at det ender så lykkeligt, men hold op hvor er det fornøjeligt uge for uge.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » mandag, 14. apr, 2014 09:53

perpig skrev:Fantastisk periode at være rød: Liverpool og Aab :clap:

Før sæsonstart blev ingen af de to regnet for sandsynlige deltagere i topstriden - nu ligner de mesterskabsfavoritter. Det er jo ikke sikkert at det ender så lykkeligt, men hold op hvor er det fornøjeligt uge for uge.
Som tilmed spiller de flotteste og mest underholdende fodbold i deres respektive ligaer. Det er næsten for godt til at være sandt lige for tiden.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AJ » mandag, 14. apr, 2014 11:02

Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redmaniac » mandag, 14. apr, 2014 13:11

perpig skrev:Fantastisk periode at være rød: Liverpool og Aab :clap:

Før sæsonstart blev ingen af de to regnet for sandsynlige deltagere i topstriden - nu ligner de mesterskabsfavoritter. Det er jo ikke sikkert at det ender så lykkeligt, men hold op hvor er det fornøjeligt uge for uge.
Amen to that!

Det er jo også blevet en ren fornøjelse at følge suppeligaen, når AaB folder sig ud. Det er i sandhed en fryd at være Liverpool OG AaB fan for tiden.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » mandag, 14. apr, 2014 13:18

AJ skrev:Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!
Det kommer vel an på hvad man betragter som flot fodbold?


Noget helt andet er jeg den eneste har lagt mærke til dem der altid har prædiket at vi altid hænger os i fortiden fordi vi ikke vinder noget, så bringer vi de gamle tider op, men nu selv er begyndt at synge "20 times!" fordi det mildt sagt går af helvedes til for dem? Og de siger vi er dobbeltmoralske.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AllanShore » mandag, 14. apr, 2014 16:36

thefugle skrev:
AJ skrev:Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!
Det kommer vel an på hvad man betragter som flot fodbold?


Noget helt andet er jeg den eneste har lagt mærke til dem der altid har prædiket at vi altid hænger os i fortiden fordi vi ikke vinder noget, så bringer vi de gamle tider op, men nu selv er begyndt at synge "20 times!" fordi det mildt sagt går af helvedes til for dem? Og de siger vi er dobbeltmoralske.
United har lige fået titel nr. 20. Hvordan er det et klynge sig til fortiden? Hvis man kun må synge om noget, der sker nu, så skulle det jo være sange à la:

We're shit, and we know we are, hyldestsange til Woodward og Moyes o.l. Størstedelen af sangene, der har været fra Unitedfans har i øvrigt tit handlet om fortiden.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 14. apr, 2014 17:10

AllanShore skrev:
thefugle skrev:
AJ skrev:Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!
Det kommer vel an på hvad man betragter som flot fodbold?


Noget helt andet er jeg den eneste har lagt mærke til dem der altid har prædiket at vi altid hænger os i fortiden fordi vi ikke vinder noget, så bringer vi de gamle tider op, men nu selv er begyndt at synge "20 times!" fordi det mildt sagt går af helvedes til for dem? Og de siger vi er dobbeltmoralske.
United har lige fået titel nr. 20. Hvordan er det et klynge sig til fortiden? Hvis man kun må synge om noget, der sker nu, så skulle det jo være sange à la:

We're shit, and we know we are, hyldestsange til Woodward og Moyes o.l. Størstedelen af sangene, der har været fra Unitedfans har i øvrigt tit handlet om fortiden.
når man ser jer spiller, så virker jeres 20. titel godt nok som noget der skete langt i fortiden...
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mambo » mandag, 14. apr, 2014 17:13

AJ skrev:Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!
City spiller bestemt også godt. Men synes bare vores gung-ho angrebsfodbold er sindssygt underholdende. Og det må det også være for den neutrale fan.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Dagens Kampe

Indlæg af thefugle » mandag, 14. apr, 2014 18:33

AllanShore skrev:
thefugle skrev:
AJ skrev:Arh, jeg vil nu mene, at Man City spiller "flottere" fodbold end os. Men det er lige meget, for det handler om at vinde!
Det kommer vel an på hvad man betragter som flot fodbold?


Noget helt andet er jeg den eneste har lagt mærke til dem der altid har prædiket at vi altid hænger os i fortiden fordi vi ikke vinder noget, så bringer vi de gamle tider op, men nu selv er begyndt at synge "20 times!" fordi det mildt sagt går af helvedes til for dem? Og de siger vi er dobbeltmoralske.
United har lige fået titel nr. 20. Hvordan er det et klynge sig til fortiden? Hvis man kun må synge om noget, der sker nu, så skulle det jo være sange à la:

We're shit, and we know we are, hyldestsange til Woodward og Moyes o.l. Størstedelen af sangene, der har været fra Unitedfans har i øvrigt tit handlet om fortiden.
Fortid er vel fortid, om det er 20 år eller 1 år.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Surf » mandag, 14. apr, 2014 19:00

For at være fair, så er man u regerende mestre. Jeg synes det er en dum diskussion. Alle klubber lever af deres fortid, og det er kun rimeligt og naturligt. Fans, forventninger og klub er et produkt af deres historie, og det skal man da have lov at hylde når man har lyst.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar