HAHA! Welbeck valgt over Sterling.Wormie skrev:Gerrard henderson, sturrigde og johnson starter for england i aften, Sterling, Lambert og flanagan er på bænken
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
-
Welbeck har de seneste par år været en af de bedst præsterende på det engelske landshold. Der er på ingen måder noget mærkeligt i, at han starter.RedRedRed skrev:HAHA! Welbeck valgt over Sterling.Wormie skrev:Gerrard henderson, sturrigde og johnson starter for england i aften, Sterling, Lambert og flanagan er på bænken
Fan af Manchester United
Welbeck er en af de mest undervurderede engelske spillere. Ikke samme topniveau som Sterling, men han giver nogle andre ting. Truer godt i dybden og kommer derudover med mere fysik.
Argh hva? Hvis ikke det var fordi man vidste du var city-fan, ville man kunne være tilbøjelig til at kalde dig bias. Eller hvordan er det i dag?AllanShore skrev:Welbeck har de seneste par år været en af de bedst præsterende på det engelske landshold. Der er på ingen måder noget mærkeligt i, at han starter.RedRedRed skrev:HAHA! Welbeck valgt over Sterling.Wormie skrev:Gerrard henderson, sturrigde og johnson starter for england i aften, Sterling, Lambert og flanagan er på bænken
Rigtig fin Johnson tackling!
Peter Piil mener også, at Lallana mangler fart i stængerne. Ikke at han skal gøres til sandhedsvidne.
DStudge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvem har da modsagt det? Til gengæld er der glimrende fart på, når han løber med bolden. Men den dybe trussel er han ikke.AJ skrev:Peter Piil mener også, at Lallana mangler fart i stængerne. Ikke at han skal gøres til sandhedsvidne.
Og forrygende flot scoring af Daniel Sturridge. Verdensklasseafslutning.
Det var med bolden for fødderne, at han manglede fart i den givne situation.Alonso skrev:Hvem har da modsagt det? Til gengæld er der glimrende fart på, når han løber med bolden. Men den dybe trussel er han ikke.
Og forrygende flot scoring af Daniel Sturridge. Verdensklasseafslutning.
Jep, fantastisk mål. Elsker den type scoringer.
For satan glen johnson bliver bare ringere og ringere.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Super flot mål af Sturridge. Men hvor spiller England da kedeligt og uinspireret. De kommer ikke videre fra puljen med det spil der. Peru ser godt nok ud til at være en underlig størrelse at spille imod men jeg synes virkelig ikke de spiller godt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nogle der har et link til målet, til en der sidder hjemme ved svigerforælderne
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Det kan godt være, at jeg er en smule farvet, men jeg mener vitterligt, at Hodgson burde efterligne vores spil noget mere og så vende trekanten på midten om - lad Gerrard spille den dybe regista rolle og så sæt Henderson og en anden dynamisk midtbane spiller foran ham, hvor de så må skiftes til at lave de dybe løb. Så må enten Rooney eller Sturridge på kanten. Som det er nu, så bliver spillet simpelthen for statisk og for langsomt.
Hvad mon holdningen til Roy på manager posten egentlig er, helt generelt, blandt den engelske befolkning?
Blandt Liverpool fans, inklusiv de engelske på RAWK, er han vel lidt en stående joke - men om han nyder tillid andre steder end i FA er mig lidt en gåde?
Blandt Liverpool fans, inklusiv de engelske på RAWK, er han vel lidt en stående joke - men om han nyder tillid andre steder end i FA er mig lidt en gåde?