Det er vi enige i. Men det er desværre også godt nuppet.Mads T. skrev:Det var desværre også et irriterende ringe hovedstød. Den skulle have været der.YNWA! skrev:De Gea er da irriterende god.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Scor nu Sevilla! Fed stemning også
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Sevilla var klart de bedste, og scum har igen nærmest ingenting at byde på, og de ser ordinære ud. Den skal Sevilla nok nappe i retur'en, selvom de godt kunne have givet sig selv et bedre udgangspunkt.
Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Jeg har allerede lavet en oddset kupon med uafgjort til odds 3.25, Liverpool til at vinde både 1. halvleg og kampen til odds 1,66, Leicester til at vinde over Stoke til 1,75 og slutteligen Bournemouth til at vinde over Newcastle til 2,15.AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Jeg er næsten begyndt at bruge af pengene allerede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Mvh
Lasse
Lasse
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Thø-hø
Indrømmer gerne, at jeg ku' godt leve med at læse følgende på nettet lørdag den 10. marts om formiddagen, mens jeg gør mig klar til at drage mod OT:
"De Gea gledet i badet, og har forstuvet håndleddet"
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Det kunne også være, han tabte en after shave flaske - ligesom Canizares
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Pogba + Mourinho = Middelmådighed.
pogba var allerede middelmådig da de skrev med ham, og synes stadig Cou burde have kostet mindst 3 gange mere end pogba prisen, da han er mange gange bedre. Ud fra stats burde Naby jo så også have kostet mange gange mere end pogba.Hr. Drejer skrev:Pogba + Mourinho = Middelmådighed.
Dernæst, hvis pogba brugte lige så lang tid på træning, som han bruger på håret,twitter og finde på nye fejrings måder, ville han måske muligvis hæve sit niveau lidt
Verden er smask fuld af hyklere....
Lyder meget fornuftigt. Hm - måske man skulle smide et par 100 på 0-0 på OT.Cynwal skrev:Jeg har allerede lavet en oddset kupon med uafgjort til odds 3.25, Liverpool til at vinde både 1. halvleg og kampen til odds 1,66, Leicester til at vinde over Stoke til 1,75 og slutteligen Bournemouth til at vinde over Newcastle til 2,15.AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Kom nu, Østersund!
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Hvorfor tror du de har så store lønomkostninger?CVLiverpool skrev:Hvem helvede gider spille for et hold, der spiller så røv kedeligt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Jo Barcelona et år før og to år senereHr. Drejer skrev:Ja Juve og Milan er også fremragende bud. Men det som slår mig ved den Barca line-up er dens offensiv. Den er vild!
Ronaldinho, Messi og Saviola, med Deco og Xavi liggende bag dem. Det må i give mig ret i, at den ikke kommer bedre?
Xavi var vildt god hele karrieren. De havde vel også en fremadstormende Iniesta på bænken?
Men det var lige der hvor Ronaldinho ikke længere var den bedste og folk som Messi stadig manglede lidt. Saviola havde rigtig gode perioder.
Deres defensiv var også fin Marquez var mega undervurderet dengang.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cynwal skrev:Jeg har allerede lavet en oddset kupon med uafgjort til odds 3.25, Liverpool til at vinde både 1. halvleg og kampen til odds 1,66, Leicester til at vinde over Stoke til 1,75 og slutteligen Bournemouth til at vinde over Newcastle til 2,15.AJJ skrev:Det bliver noget af et brag på OT på søndag, når to af Europas mest offensivt orienterede og inspirerende hold går toe to toe. Vores kamp på Anfield mod City blegner jo i den sammenhæng. Desværre misser jeg den - har en nymalet væg, jeg skal se tørre.
Jeg håber, at den første kamp på din kupon går hjem...