Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Jeg elsker simpelthen at følge Mourinho. Jeg synes han er vildt dygtig taktisk, og jeg synes han skaber noget underholdning til sporten. Jeg hader dog tanken om at jeg er nødt til at hade ham nu. Jeg vil rigtig gerne at Mourinho er en del af toppen af engelsk fodbold, men jeg vil slet slet ikke det sker med united.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
100 procent enig!Jesper skrev:Nu er det vist officielt at Mourinho skal til United. Så er de fleste topmanagers samlet i England, så det giver da nogle interessante dueller uden for banen.
Mourinho vil vel følge sit normale mønster med at samle en kerne den første sæson (uden brug af egne talenter - en ellers klassisk United-strategi), hvorefter kuldet kulminerer i 2. sæson, hvorpå trup og ikke mindst manden selv tilter i 3. sæson - ikke mindst mentalt.
Det kan selvfølgelig fryde mig, hvis han smadrer klubben, men jeg er ambivalent, for Mourinho er nok den eneste fodboldmand, jeg decideret hader. Og hader det spin medierne og manden selv kører. Hader hans tankegang. Hader alt ved ham.
Engang respekterede jeg ham for hans kunnen, men jeg magter ham ikke. Jeg bliver træt bare ved tanken om det konstante selviscenesatte show, der vil køre nonstop fra nu af.
Klopp, nak ham!!
Var glad da han stoppede i England, og har ikke det mindste savnet ham.
Klam træner til en klam klub. Så det er et perfekt match.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Som om jeg ikke er træt nok af UEFA i forvejen. Og som om jeg ikke allerede synes, at Champions League er komplet udvandet.
http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... -december/
Hvis man laver den slags ændringer, som reelt betyder, at vi er sikret at glo på præcis de samme hold hvert år, så er det helt sikkert, at en gammel stodder som mig trækker stikket og kun ser PL. Måske jeg endda vil finde noget af den aflagte landsholds-interesse frem igen i stedet.
Det er decideret pinligt, hvis en klub som vores er med til at diktere vejen frem. Og sammenligninger med indtægter i NFL (som også har 32 hold) er jo off-the-mark, da de spiller langt flere kampe. Ligeledes er det komplet hysterisk, at en europæisk turnerings kampe skal placeres, så et asiatisk og amerikansk marked kan være med.
Bye bye CL.
http://www.telegraph.co.uk/football/201 ... -december/
Hvis man laver den slags ændringer, som reelt betyder, at vi er sikret at glo på præcis de samme hold hvert år, så er det helt sikkert, at en gammel stodder som mig trækker stikket og kun ser PL. Måske jeg endda vil finde noget af den aflagte landsholds-interesse frem igen i stedet.
Det er decideret pinligt, hvis en klub som vores er med til at diktere vejen frem. Og sammenligninger med indtægter i NFL (som også har 32 hold) er jo off-the-mark, da de spiller langt flere kampe. Ligeledes er det komplet hysterisk, at en europæisk turnerings kampe skal placeres, så et asiatisk og amerikansk marked kan være med.
Bye bye CL.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Artiklen fortæller ingenting, udover at UEFA vil kigge på til december.
Hr. Drejer skrev:Artiklen fortæller ingenting, udover at UEFA vil kigge på til december.
Specific options include more guaranteed entries for the strongest leagues, protected places for the biggest clubs, and playing matches on Saturdays rather than midweek to appeal to Asian and American audiences.
Man kan vel godt spekulere, før beslutningerne er taget?texy skrev:Hvis man laver den slags ændringer
Kloppite
Jeg undrer mig naturligvis ikke over dette, bortset fra jeg er overbevist om ½ mia ikke kan gøre det på 5 år. Det værste for mig er at der ikke på et eneste tidspunkt har været tale om fængsel, og gerne inden blatter alligevel er død og brænder op i helvede. fifa er en forretning, hvorfor skal de undslippe fængsel, som andre forbydere med forretninger? Muligt jeg har misset de er på vej i fængsel, men ville ikke undre mig hvis de går fri.....blatter vel med 1-1,5 mia i schweiz. Gamle grådige korupte svin, for nu at sige det rent ud.
Ifølge FIFA har d’herrer Sepp Blatter, Jerome Valcke og Markus Kattner stjålet mere end en halv milliarder kroner fra kassen gennem de sidste fem år.
Skandalen ruller i FIFA, og des flere oplysninger der kommer på bordet, des mere ildelugtende bliver hele affæren. Fredag offentliggjorde FIFA nye data.
Advokaten der kører den interne sag mod FIFA’s tidligere topfolk melder at Sepp Blatter, Jerome Valcke og Markus Kattner samlet har stjålet over en halv milliard kroner alene gennem de seneste fem år.
- Beviserne indikerer at der var en koordineret indsats blandt tre tidligere topledere i FIFA for at berige dem selv gennem årlige lønstigninger, VM-bonusser og andre bonusser til i alt mere end 530 millioner kroner - alene i de sidste fem år, siger advokaten Bill Burck ifølge FIFA’s hjemmeside.
FIFA har bortvist alle tre, og Blatter og Valcke er blevet udelukket fra fodbolden i en årrække.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fifa ... -milliard/
Ifølge FIFA har d’herrer Sepp Blatter, Jerome Valcke og Markus Kattner stjålet mere end en halv milliarder kroner fra kassen gennem de sidste fem år.
Skandalen ruller i FIFA, og des flere oplysninger der kommer på bordet, des mere ildelugtende bliver hele affæren. Fredag offentliggjorde FIFA nye data.
Advokaten der kører den interne sag mod FIFA’s tidligere topfolk melder at Sepp Blatter, Jerome Valcke og Markus Kattner samlet har stjålet over en halv milliard kroner alene gennem de seneste fem år.
- Beviserne indikerer at der var en koordineret indsats blandt tre tidligere topledere i FIFA for at berige dem selv gennem årlige lønstigninger, VM-bonusser og andre bonusser til i alt mere end 530 millioner kroner - alene i de sidste fem år, siger advokaten Bill Burck ifølge FIFA’s hjemmeside.
FIFA har bortvist alle tre, og Blatter og Valcke er blevet udelukket fra fodbolden i en årrække.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fifa ... -milliard/
Verden er smask fuld af hyklere....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvis det her holder vand, så er det ikke bare en "smånyhed" ... men da man jo er uskyldig indtil dt modsatte er bevist, så ...
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... andal.html
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Synes med jævne mellemrum, at der dukker historier i den kategori op, som involverer topspillere. Johnny Evans, Ribery, de 7 i London som endte med at indsnævre sig til Carlton Cole og Titus Bramble, Ronaldo og en kammerat, m.fl.Johnny Football skrev:Hvis det her holder vand, så er det ikke bare en "smånyhed" ... men da man jo er uskyldig indtil dt modsatte er bevist, så ...
Det er ekstremt svært at vurdere, om der er tale om arrogante r*vhuller af nogle fodboldspillere, der skulle have skåret noget af, eller om der er tale om udspekulerede møgk*llinger, der er villig til at smadre en anden persons liv og karierre for at tjene nogle mønter på at sælge en historie til sladderbladene.
Jeg håber bare, at man i alle tilfælde kommer frem til sandheden.
Kloppite
- TomViolence
- Alder: 36
De der TV-penge, altså ...PALACE BID £31.5M FOR BATSHUAYI
He's among the most coveted names of European strikers, but it looks like Crystal Palace are determined on winning the battle to sign Marseille striker Michy Batshuayi, according toSky sources.
Palace have made a bid of €38m and nearly two and a half times more than the £12.8m they paid for Yohan Cabaye, their previous transfer record.
Batshuayi was linked heavily with moves to Newcastle and Stoke last January and he has since reportedly been the subject of interest this summer from Tottenham.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Batshuayi gad jeg godt, vi også bød på...TomViolence skrev:De der TV-penge, altså ...PALACE BID £31.5M FOR BATSHUAYI
He's among the most coveted names of European strikers, but it looks like Crystal Palace are determined on winning the battle to sign Marseille striker Michy Batshuayi, according toSky sources.
Palace have made a bid of €38m and nearly two and a half times more than the £12.8m they paid for Yohan Cabaye, their previous transfer record.
Batshuayi was linked heavily with moves to Newcastle and Stoke last January and he has since reportedly been the subject of interest this summer from Tottenham.
- TomViolence
- Alder: 36
Han scorede 17 mål i 36 kampe for et hold, der sluttede som nummer 13 i Ligue 1.TomViolence skrev:Baseret på hans mål i forgårs?
Baseret på alle de mål han scorer i Frankrig og så er han jo dejlig kontant, kæmper for sagen, samt er kropsstærk...TomViolence skrev:Baseret på hans mål i forgårs?
Har endnu ikke set hans mål, fra i forgårs...
Jeg synes vi er fint dækket ind med Origi f.eks samt Ings og nu Mané.Oomph242 skrev:Baseret på alle de mål han scorer i Frankrig og så er han jo dejlig kontant, kæmper for sagen, samt er kropsstærk...TomViolence skrev:Baseret på hans mål i forgårs?
Har endnu ikke set hans mål, fra i forgårs...
"We're not racist, we only hate the mancs"