Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Belloni » mandag, 27. jun, 2011 21:51

De Gea til lægetjek ved scum ifølge alle medier. Tv2sport, skysports you name it.
Sakset fra tv2

Målamanden David de Gea er ankommet til England, hvor han skal gennemgå et lægetjek, før han som ventet kan skrive under på en kontrakt med Manchester United.

Dermed ser der ud til at være lang vej til spilletid for danskeren Anders Lindegaard, der også er på kontrakt i den engelske storklub.

United er ifølge Sky Sports klar til at betale Atletico Madrid op mod 160 millioner kroner for målmanden, der forventes at fungerer som erstatning for Edwin van der Sar, der har indstillet karrieren.

Lang tid på vej
David de Gea var for nogle uger siden stort set på plads i Manchester, men forhandlingerne gik i hårdknude, og den seneste tid er skiftet blevet forsinket, fordi de Gea har været i Danmark.

Her har han sammen med Spanien vundet EM for U21-hold.

Ferguson har allerede sikret sig U21-spilleren Phil Jones fra Blackburn og landsholdsspilleren Ashley Young fra Aston Villa.

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af henry » torsdag, 30. jun, 2011 13:28

Er det en practical joke? Har de humor på den anden side?

The Old Trafford chief believes the Red Devils were given a raw deal by authorities last season citing the 'harsh punishment' handed out to Wayne Rooney and Mr. Ferguson

By Miles Chambers
Jun 30, 2011 8:00:00 AM

Manchester United chief executive David Gill has accused the FA of victimising his club with unfair punishments that would not be handed out to their rivals.

An FA board member, Gill has criticised decisions taken by sport's governing body in the UK, believing the Red Devils get a raw deal.

He highlighted manager Mr. Ferguson’s five-game touchline ban and the two-game suspension given to striker Wayne Rooney for swearing into a television camera.

Gill said: “I do genuinely believe there have been some poorish decisions that, in my opinion, wouldn't necessarily have hit other clubs.

“That's not to say I'm condoning Wayne's comments, because I don't think they were correct, or what Mr Ferguson said, because it wasn't helpful. But at the same time, the actual punishments were harsh.

“We're possibly being caught up in being one of the biggest clubs and the [FA's] Respect agenda being there.

“What better way to demonstrate the authorities are being tough than by hitting one of the biggest clubs the hardest?”

Gill’s comments were in Champ19ns, a book about Manchester United’s Premier League-winning campaign last year by Steve Bartram.

The five-match touchline ban given to Ferguson meant he was unable to sit in the dugout for United’s 1-0 semi-final loss in the FA Cup to Manchester City, the first ever manager to be unable to do so at Wembley.

The chief executive was particularly sceptical of the “dangerous course” the FA took by banning England international Rooney for his verbal misdemeanour.

“The club doesn't condone it [Rooney's swearing], but Wayne recognised it was wrong and apologised almost immediately,” Gill said.

“We have various issues with the ban: one being consistency. What's going to happen now? Is the referee under pressure to send everyone off?

“I think sometimes in celebration people do swear and all that means is that, to my mind, it's a dangerous course the FA has gone down, because consistent application is what's required and I'm not sure that'll necessarily happen. There are certain things you should wait until the start of the season to change.

“But it's a lesson to Wayne. He subsequently scored a great goal against Chelsea and smiled – that's what we want to see.

“There should be exuberance, but you look at the abuse to which he was subjected [by West Ham supporters] and I know people say you've got to rise above it, but I defy anyone being vilified to that level always to retain your cool.

“I don't think the media helped either, with the constant repetition of footage, with his mouth blurred out.”

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... uses-fa-of
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11283
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. jul, 2011 11:24

henry skrev:Er det en practical joke? Har de humor på den anden side?
Som skrevet tidligere, men indlægget "druknede" i syndfloden: Nej - men de ved hvor natpotten står, og de elsker at drikke af den.

..... og så er der mere "snavs" i form af "til-højre-og-venstre-kopulerende" scum spillere. Skal vi sætte væddemål på, hvem der er den næste, som bliver fanget med bukserne nede?

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 583353.ece
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarhus » torsdag, 07. jul, 2011 18:24

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde linket.

Men NOTW stopper, hvilket gør the *** til en 7-dages avis i stedet for en 6-dages avis - som i øvrigt er 6 dage for meget.

Ikke ligefrem en fantastisk nyhed.

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jan » torsdag, 07. jul, 2011 20:30

Det er nogle forbandede papir-sider som ingen burde røre ved :evil:
Læste et sted, at NOTW var fra 1843... ved ikke om det er varmen der slog klik for mig, men det var jeg ligegodt ikke klar over.
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » torsdag, 14. jul, 2011 17:56

http://www.bold.dk/nyt/Zanka-baerer-anf ... ndet-i-FCK
:lol:

Det er simpelthen useriøst at den flabede knægt skal være anfører.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af SørenK » torsdag, 14. jul, 2011 21:27

http://www.youtube.com/watch?v=kOTZGcsZnVw

Udmærket kasse af gode gamle Yossi!

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » torsdag, 14. jul, 2011 21:29

Emmy skrev:http://www.bold.dk/nyt/Zanka-baerer-anf ... ndet-i-FCK
:lol:

Det er simpelthen useriøst at den flabede knægt skal være anfører.
Nja. Zanka har før vist, at han er skarp til at gå forrest. At jeg så helst havde set Wiland som ny anfører, er noget helt andet.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
hvepse
Indlæg: 537
Tilmeldt: mandag, 04. jun, 2007 11:46
Geografisk sted: Århus
Alder: 37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af hvepse » tirsdag, 19. jul, 2011 12:27

AndreasN skrev:
Emmy skrev:http://www.bold.dk/nyt/Zanka-baerer-anf ... ndet-i-FCK
:lol:

Det er simpelthen useriøst at den flabede knægt skal være anfører.
Nja. Zanka har før vist, at han er skarp til at gå forrest. At jeg så helst havde set Wiland som ny anfører, er noget helt andet.
Uden at være sikker, så tror jeg Emmy bl.a. henviser til at Zanka alligevel smutter, når hans kontrakt udløber. I min optik er det i hvert fald ikke den bedste løsning, da jeg vægter kontinuitet på anførerpladsen højere. Måske det skal ses som et desperat forsøg fra FCKs side, for at prøve at beholde ham.
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 19. jul, 2011 22:11

hvepse skrev:
AndreasN skrev:
Emmy skrev:http://www.bold.dk/nyt/Zanka-baerer-anf ... ndet-i-FCK
:lol:

Det er simpelthen useriøst at den flabede knægt skal være anfører.
Nja. Zanka har før vist, at han er skarp til at gå forrest. At jeg så helst havde set Wiland som ny anfører, er noget helt andet.
Uden at være sikker, så tror jeg Emmy bl.a. henviser til at Zanka alligevel smutter, når hans kontrakt udløber. I min optik er det i hvert fald ikke den bedste løsning, da jeg vægter kontinuitet på anførerpladsen højere. Måske det skal ses som et desperat forsøg fra FCKs side, for at prøve at beholde ham.
Det er også derfor, at jeg siger, jeg helst havde set Wiland som ny anfører. Men Zanka ha flere gange spillet med anførerbindet og gjort det godt. Hans personlighed passer utrolig godt til den lettere arrogante og selvsikre attitude, man nu engang har i F.C. Købenahvn, som Kvist også passede godt til. Han kender klubben ud og ind og har et specielt forhold til os fans, hvilket jeg også tror har spillet ind. Men igen - Wiland havde uden videre betænkningstid været mit klare valg.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarhus » onsdag, 20. jul, 2011 11:30

Er jeg den eneste, der virkelig finder det morsomt, at Corinthians ikke når at købe Tevez?

Mere usympatisk spiller skal man lede længe efter.

http://www.bold.dk/nyt/Tevez-skifte-kollapset

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 21. jul, 2011 21:53

Jeg har visse tvivl om at Uli har udtalt dette, hvis det mod al sund fornuft er sandt, står BM vel til karantæne på transfermarkedet, a la chelsea i sin tid, eller slipper BM da deres status er storklub? de straffes jo sjældent, ihvertfald max en bøde på 1000 euro sådan cirka.

Bayern Münchens præsident Uli Hoeness påstår, at Leverkusen-profilen Arturo Vidal er løbet fra en mundtlig aftale om at skifte til Bayern, efter at chileneren er blevet enig med Juventus.
Arturo Vidal er løbet fra en mundtlig aftale med Bayern München om et skifte til det sydtyske storhold. Det siger Bayern-præsident Uli Hoeness, der efter eget udsagn blev overrasket over, at den chilenske stjerne nu er blevet enig med italienske Juventus om et skifte til Den Gamle Dame.

- Vidal er løbet fra sit ord, siger Uli Hoeness til Bild og fortsætter:

- Jeg har altid ment, at i disse tilfælde er chancerne under halvtreds procent for et skifte. Derfor tænkte jeg, at det var godt, hvis det blev til noget og ok, hvis det ikke blev til noget.

Ifølge Bild har den 24-årige Vidal talt i telefon med Bayern-træner Jupp Heynckes, som efter samtalen var overbevist om, at Vidal ville komme til Bayern enten denne sommer eller næste år.

Vidals Juventus-skifte forventes at blive offentliggjort inden for 48 timer.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Alonso » mandag, 25. jul, 2011 08:18

Det var ikke lang tid der skulle gå før "Super Mario" dummede sig igen: http://www.youtube.com/watch?v=5JPbSWeeoR0

Mancini kæmper sin kamp. Men han har tydeligvis forstået, at Balotelli på mange områder er som et lille barn og derfor have forklaret tingene på en meget bombastisk facon. Mancini viser stærke ledeegenskaber i situationen, men jeg tror han ville ønske at man aldrig havde købt Balotelli.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » mandag, 25. jul, 2011 20:23

Alonso skrev:Det var ikke lang tid der skulle gå før "Super Mario" dummede sig igen: http://www.youtube.com/watch?v=5JPbSWeeoR0

Mancini kæmper sin kamp. Men han har tydeligvis forstået, at Balotelli på mange områder er som et lille barn og derfor have forklaret tingene på en meget bombastisk facon. Mancini viser stærke ledeegenskaber i situationen, men jeg tror han ville ønske at man aldrig havde købt Balotelli.
Ikke enig. Jeg synes nu, at det er temmelig klart, at han tror, han er offside. Det fremgår også lidt bedre i dette klip, hvor man hører en fløjtelyd. Lidt samme situation som Santin.

http://www.youtube.com/watch?v=g4wqO_8qZ_E
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Alonso » mandag, 25. jul, 2011 22:12

AndreasN skrev:
Alonso skrev:Det var ikke lang tid der skulle gå før "Super Mario" dummede sig igen: http://www.youtube.com/watch?v=5JPbSWeeoR0

Mancini kæmper sin kamp. Men han har tydeligvis forstået, at Balotelli på mange områder er som et lille barn og derfor have forklaret tingene på en meget bombastisk facon. Mancini viser stærke ledeegenskaber i situationen, men jeg tror han ville ønske at man aldrig havde købt Balotelli.
Ikke enig. Jeg synes nu, at det er temmelig klart, at han tror, han er offside. Det fremgår også lidt bedre i dette klip, hvor man hører en fløjtelyd. Lidt samme situation som Santin.

http://www.youtube.com/watch?v=g4wqO_8qZ_E
Så skulle han have haft et gult kort for at spille videre? Det er da også torskedumt!

Besvar