Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Guffi182 » søndag, 29. apr, 2012 21:16

AJ skrev:Han er en bedre manager end 'Arry Redknapp.

Jeg mener det i ramme alvor.

Jeg tror sandsynligheden for succes for dem er større med Roy ved roret end den er med Redknapp.
Begge ville være et fantastisk valg for england..
Billede

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Steven__Gerrard » søndag, 29. apr, 2012 21:27

Nu har jeg sjældent været imponeret af FA, men Roy som landstræner - det ligner for mig lige så håbløs rekrutteringspolitik som i Brøndby IF. Måske er jeg farvet af hans tid hos os, men både spillestil eller pressehåndtering er/var jeg synderligt begejstret for. Men det åbner måske en dør for at Carra kommer tilbage på landsholdet?
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » søndag, 29. apr, 2012 21:36

Hvorfor er folk så sikre på at Redknapp ville være en så dårlig løsning for Englands landshold? Jeg synes personligt at han har gjort det glimrende i Tottenham efter han tog over fra Ramos. Han vil for mig at se være et friskt pust og han vil sikkert kunne indføre noget mere offensivt fodbold, som de bl.a. viser i Tottenham.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » søndag, 29. apr, 2012 22:04

Det er simpelthen noget af det mest groteske, latterlige og morsomme jeg har læst siden den klovn blev præsenteret som træner i Liverpool FC.
"We're not racist, we only hate the mancs"

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af jacobq » søndag, 29. apr, 2012 22:16

Det er fandme komisk!

Brugeravatar
Webmartin
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 2392
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:01
Geografisk sted: CPH
Alder: 61

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Webmartin » søndag, 29. apr, 2012 22:32

Så skal der spilles på England som Europamester 2012. Odds bliver aldrig højere, og jeg indløser gerne en talon, mens jeg tygger på min gamle kasket, som jeg selvfølgelig satser på, at de ikke vinder!
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 29. apr, 2012 22:34

Han var garanteret billig...
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mig_der » søndag, 29. apr, 2012 23:16

Men han er jo netop super til at skabe gode resultater med et middelmådigt materiale. Så det virker da oplagt og Harry har jeg aldrig set det store lys i.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7315
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. apr, 2012 01:58

Hodgson i spil som Capellos efterløser? Det svarer jo næsten til, hvis Rafael Benitez blev efterløst af Roy Hodgson :lol: .............:doh1:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2012 08:38

Arda skrev:Hodgson i spil som Capellos efterløser? Det svarer jo næsten til, hvis Rafael Benitez blev efterløst af Roy Hodgson :lol: .............:doh1:
:lol: good one!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » mandag, 30. apr, 2012 14:14

Roy har efter min mening gjort det decideret fremragende i Fulham og West Bromwich. Han hørte ikke hjemme i Liverpool, nej, men jeg tror det passer ham fint at have en undertippet rolle, som England vel nærmest har mod Frankrig med et langt bedre materiale, Ukraine som værter og Sverige med Ibrahimovic på toppen, som de indtil for nylig (i en friendly) ikke havde slået i umindelige tider.

@ AllanShore

Harry Redknapp lægger ikke engang en taktik. Bl.a. Rafael van der Vaart har udtalt det, og selvom det selvfølgelig kan have været gas, så har folk med mere forstand på fodboldtaktik end jeg sagt det samme.

Assou-Ekotto har ligefrem sag til The Guardian, at det netop er det han finder positivt ved Redknapp, da camerouneren ikke interesserer sig for fodbold, og derfor bare gerne vil have tingene at vide så simpelt som muligt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2012 14:27

Roy er efter min bedste overbevisning uduelig. FA finder ham kvalificerede af to årsager. Han er billig og han er engelsk.

Tillykke til England. Nu kan de fortsætte med at praktisere fodbold med et ekstremt defensivt udgangspunkt og håbe på at Rooney, Walcott eller hvem det ellers bliver, der skal slå kontra, har en af de dage, hvor alt lykkes.

Tillykke til Roy. Nu får han endelig mulighed for at være manager for nogle af Fergusons spillere.

Tillykke til os. Med lidt held er Roy stadig sur på Liverpool, således at vi fremadrettet ikke får udtaget spillere til Landsholdet.
Kloppite

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af thefugle » mandag, 30. apr, 2012 14:54

Så røg Podolski til Arsenal. Har altid synes han var dygtig!

Gad vide om det betyder VP er på vej væk?

Bliver sjovt at se om Podolski kan slå til i England, hvis han kan så har de da lige forstærket sig endnu mere goe gamle arsenal.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » mandag, 30. apr, 2012 15:14

texnymann skrev:Roy er efter min bedste overbevisning uduelig.
En mirakuløs redning fra nedrykning med Fulham, en 7. plads i PL året efter og dernæst en EL-finale, samt et forår hvor han lige efter en gigantisk nedtur med Liverpool samler ekstremt mange point med et middelmådigt West Brom, og i denne sæson har de ikke set skyggen af nedrykningsstregen.

De vidner efter mine begreber ikke om uduelighed.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2012 15:28

AJ skrev:
texnymann skrev:Roy er efter min bedste overbevisning uduelig.
En mirakuløs redning fra nedrykning med Fulham, en 7. plads i PL året efter og dernæst en EL-finale, samt et forår hvor han lige efter en gigantisk nedtur med Liverpool samler ekstremt mange point med et middelmådigt West Brom, og i denne sæson har de ikke set skyggen af nedrykningsstregen.

De vidner efter mine begreber ikke om uduelighed.
Næ, det gør det ikke. Det gør hans mesterskab med FCK (hvor de dog spillede det kedeligste bold nogensinde set af et dansk mesterhold) heller ikke. Det gør hans elevation af Schweiz på verdensranglisten for Landshold heller ikke.

Men England er om muligt endnu større end Inter og Liverpool. Og her har han i min optik været uduelig. Personligt tror jeg, at han har mange venner med betydningsfulde positioner i toppen af engelsk fodbold. Det gør, at medierne altid har behandlet Gentleman Roy pænt uanset hvordan han har klaret sig, og det bevirker også, at han nu får sit livs chance. Og tillykke med det. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, hvem der måtte blive engelsk landstræner, med mindre de havde haft intelligens nok til at ansætte Rafa ;)
Kloppite

Besvar