Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » mandag, 09. jul, 2012 22:29

AllanShore skrev:
asger90 skrev:At han er blevet meldt til politiet bør da ikke have nogen påvirkning på om FA har lyst til at gå ind i sagen. Jeg går ud fra at de har fri mulighed for at lave en seperat sag mod Terry, det gjorde de jo på så nydelig vis i Suarez vs. Evra sagen. Alt andet ville også give dårlig mening, hvis man altså spørger mig.

Jeg er meget spændt på hvad den her sag ender ud i. Hvis Terry kendes skyldig og FA ikke giver en KÆMPE KÆMPE straf så falder deres kick racism out of football i gennem big time. Min ydmyge holdning er, at FA har lagt et kæmpe pres på sig selv med den vanvids karantæne de gav Suarez, deres efterfølgende diktatoriske indstilling til en anke og hele den generelle dom som kom på et uendeligt, sindssygt, vanvittigt, utroligt, psykopatisk (indsæt selv flere) tyndt grundlag.
Jeg ved ikke lige hvordan det fungerer, men jeg synes at have læst et sted, at FA vil have svært ved at kunne sanktionere ham, og ellers kan det jo være, at de allerede mener at de har straffet ham ved at tage anførerbindet fra ham. Jeg har i hvert fald ikke kunne finde noget på Google, der antyder at FA vil gå videre.
FA er jo et forbund og som udgangspunkt må de vel selv vælge om de har lyst til at straffe en af de klubber der er medlem. Det ville da give dårligt mening, hvis de ikke selv må lave en sag om noget som endda er sket hos dem.

At de så ikke gør det, er jo bare fordi de er håbløse eller selvfølgelig hvis de ikke kan. Kan ikke sige en positiv ting om dem. Ikke en

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » mandag, 09. jul, 2012 22:43

asger90 skrev:FA er jo et forbund og som udgangspunkt må de vel selv vælge om de har lyst til at straffe en af de klubber der er medlem. Det ville da give dårligt mening, hvis de ikke selv må lave en sag om noget som endda er sket hos dem.

At de så ikke gør det, er jo bare fordi de er håbløse eller selvfølgelig hvis de ikke kan. Kan ikke sige en positiv ting om dem. Ikke en
Men har de netop ikke allerede lavet en sag ud af det, da de fratog ham anførerbindet? I artiklerne dagene efter hændelsen stod der i hvert fald, at FA anlagde deres egen personlige undersøgelse af hændelsen. Og det udmundede som bekendt i, at han ikke længere kunne være anfører. Derfor tror jeg også, hvorend man vil kunne lide det eller ej, at han ender med at få bøden og en dom for at have været racistisk.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 09. jul, 2012 23:12

AllanShore skrev: Men har de netop ikke allerede lavet en sag ud af det, da de fratog ham anførerbindet? I artiklerne dagene efter hændelsen stod der i hvert fald, at FA anlagde deres egen personlige undersøgelse af hændelsen. Og det udmundede som bekendt i, at han ikke længere kunne være anfører. Derfor tror jeg også, hvorend man vil kunne lide det eller ej, at han ender med at få bøden og en dom for at have været racistisk.
Så en en skide landholds kaptajn titel er "straffen" for Chelsea, for LFC var straffen 8 dage til Suarez.fa fatter ikke en rygende fis. Gad vide hvor mange millioner pund de får i bestikkelse om måneden, de "vise" mænd i toppen? Med vise mænd, menes korrupte kyllinger
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » mandag, 09. jul, 2012 23:14

Snyderiet og korruptionen i FA er jo så åbenlys, at man skal have været i koma de sidste 30 år for ikke at kunne se det.

:gunfire: FA
Liverpool Football Klopp

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » tirsdag, 10. jul, 2012 01:33

FA vil ikke køre en sag før den er kørt i retten, da det kan give dem problemer.
HVIS nu FA kører sagen og han bliver frikendt af dem, men han så bliver dømt af retten (eller omvendt) har FA et stort problem da en offentlig domstol er 'mere' gældene end FA's egen.

Så hvis/når Terry får sin dom, så kommer FA med deres straf oveni. Det er sådan jeg har forstået det.

Det vil jo være i hegnet at blive dømt skyldig ved en domstol og uskyldig ved et fodbold forbund?! Eller omvendt.

Derfor burde vi (klubben LFC) have meldt Suarez til politiet. Så FA ville skulle følge den dom som domstolen kom frem til.
Der er vi og andre blevet klogere idag.

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » tirsdag, 10. jul, 2012 02:34

@ AllanShore
Desværre kunne de inkompetente tåber sagtens mene, at sagen er afsluttet for deres vedkommende, og at de har givet en hård straf til Terry. Det er naturligvis kun til at grine af, når han oven i får lov til at repræsentere dem til en slutrunde. Og selvfølgelig endnu mere håbløst med Suarez karantæne in mente.

Alene det faktum at sagen ikke omgående blev behandlet, men rykket FORDI DET IKKE VAR I FODBOLDLANDSHOLDETS bedste, at sagen blev behandlet omgående, fortæller vel en historie om et forbund der er total korrupt, og også om en masse andre ting som vi ikke lige behøver komme ind på, men Suarez er bl.a ( :) ) dømt for at være det. Smiley fordi det er til grin.

@ Callesen
Jeg er indforstået med at FA først kører en sag efter en offentlig domstol har gjort det. Det jeg tror er problemet, er, at jeg ikke tror FA vil gøre det (altså køre en ny separat sag mod Terry hvis han bliver erkendt skyldig). Normalt i denne slags sager ville der typisk stå: ”John Terry er blevet sigtet og risikerer en straf i domstolen og kan oven i blive straffet yderligere af FA såfremt han findes skyldig” eller noget lignende. Det har jeg ikke set stå nogle steder i denne sag. Håber på at jeg ikke får ret.

Ovenstående er dog ret ulogisk, som du selv skriver, men hvis nogen kan levere sådan noget så er det da lige FA. Jeg tror de endnu engang vil forbløffe os.

Hvis en mand kan få 8 dages karantæne + £40,000 i bøde for at virke upålidelig, og en anden mand kan få £2500 eller måske endda gå helt fri for at sige black cunt på åben kamera så sætter det jo helt nye standarder for hvad man kan forvente af juridiske afgørelser i det engelske retssystem de næste mange år. Spændende!

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 10. jul, 2012 13:18

Terry sidder i stolen nu. I følge ham gutten på Twitter var der en af "the soliciters" der var faldet i søvn :)

https://twitter.com/tariqpanja
Fan af Manchester United

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af DaBonks » fredag, 13. jul, 2012 15:33

John Terry er frifundet.

Retten mener ikke at have nok beviser på at JT har sagt "fucking black cunt" ment som en "insult", derfor er det ikke a "racially aggravated public order offence". Men det betyder at han altså stadig har sagt det på banen og derfor er det skandaløst hvis FA bakker ud og siger han er fuldstændig uskyldig.
Billede

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af asger90 » fredag, 13. jul, 2012 15:59

Jeg mangler ord

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » fredag, 13. jul, 2012 16:15

Det jo direkte racisme mod suarez fra FA's side at give ham et 8 dag ban når de ikke giver terry noget som helst, som om der er beviser :D

Pinligt for moderne fodbold.

en sort sort sort dag fredag d. 13 2012.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 13. jul, 2012 16:29

Wormie skrev:Det jo direkte racisme mod suarez fra FA's side at give ham et 8 dag ban når de ikke giver terry noget som helst, som om der er beviser :D

Pinligt for moderne fodbold.

en sort sort sort dag fredag d. 13 2012.
Nu er det altså ikke FA der har haft noget med den seneste sag at gøre. Det er retten.
Fan af Manchester United

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » fredag, 13. jul, 2012 16:44

Fik han den bøde på 2.500 pund som der var snak om? Eller kom der ekstra oveni dommen pga hans kendis faktor?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11305
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » fredag, 13. jul, 2012 16:45

Suarez var også blevet frifundet i en retssal.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
onkel d
Indlæg: 348
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:15
Geografisk sted: Pittsburgh, PA
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af onkel d » fredag, 13. jul, 2012 16:47

Pinligt af Liverpool FC ikke at havet krævet, at Suarez' sag gik igennem domstolen. Det ville været en sikke frikendelse af ham og ingen skandale. Lad os nu i det mindste håbe på, at FA giver Terry en bøde samt minimum 8 dages spillekarantæne......... Indså, i mens jeg skrev sidste sætning, at jeg dagdrømte.
Come over to the Dark Side- we've got cookies.....

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af jørgen lk » fredag, 13. jul, 2012 18:06

Funny, på Chelseas hjemmeside skriver de at de noterer og respekterer dommerens frifindelse af Terry. Jamen dog.

Set i bagklogskabens ulideligt klare lys, hvor har Liverpool dog haft nogle sølle jurister og rådgivere i negeren Evra-sagen. Mon ikke Liverpool skulle have anket videre i retssystemet? Så ville vi vist have barberet den ged.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar