Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 21. sep, 2012 18:18

Det er altså bare spil for galleriet.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. sep, 2012 20:33

Jeg fatter det ikke, synes godt nok ikke han er imponerende, og langt fra stabil. Stabil ustabil om man vil. Men 6´er studiet omtalte ham også som god tidligere idag, så måske jeg er rimelig ene om min holdning :dontknow:


Chelsea har netop offentliggjort, at den brasilianske forsvarer, David Luiz, har skrevet under på en ny kontrakt, der binder ham til klubber frem til sommeren 2017.

Den 25-årige brasilianer ankom til Chelsea den 31. januar sidste år på en aftale, der bandt ham til klubben frem til sommeren 2016.

Nu har han skrevet under på en ny og forbedret aftale og binder sig et år længere til klubben.

- Jeg er meget glad for at have skrevet under på en ny kontrakt med Chelsea. Det er fantastisk klub og ser frem til at vinde flere trofæer med den, siger han til klubbens hjemmeside og fortsætter:

- Jeg vil fortsætte med at spille på det bedste niveau i mange år endnu, hvilket jeg gør, når jeg spiller i Chelsea. Jeg elsker alt ved klubben og især supporterne, som har givet mig en varm velkomst og støttet mig, slutter han.

Footy.dk
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af agger » lørdag, 22. sep, 2012 20:50

Thommo skrev:Jeg fatter det ikke, synes godt nok ikke han er imponerende, og langt fra stabil. Stabil ustabil om man vil. Men 6´er studiet omtalte ham også som god tidligere idag, så måske jeg er rimelig ene om min holdning :dontknow:


Chelsea har netop offentliggjort, at den brasilianske forsvarer, David Luiz, har skrevet under på en ny kontrakt, der binder ham til klubber frem til sommeren 2017.

Den 25-årige brasilianer ankom til Chelsea den 31. januar sidste år på en aftale, der bandt ham til klubben frem til sommeren 2016.

Nu har han skrevet under på en ny og forbedret aftale og binder sig et år længere til klubben.

- Jeg er meget glad for at have skrevet under på en ny kontrakt med Chelsea. Det er fantastisk klub og ser frem til at vinde flere trofæer med den, siger han til klubbens hjemmeside og fortsætter:

- Jeg vil fortsætte med at spille på det bedste niveau i mange år endnu, hvilket jeg gør, når jeg spiller i Chelsea. Jeg elsker alt ved klubben og især supporterne, som har givet mig en varm velkomst og støttet mig, slutter han.

Footy.dk
Er i familie med en Chelsea fan, og hvis vi ser en kamp med dem gisper han højlydt hver gang der kommer en tilbagelægning til Luiz, eller noget der kan komme til at koste kasser. Han forstår heller ikke hvordan han kan spille i Chelsea
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Alonso » søndag, 23. sep, 2012 08:12

Jeg gad godt se ham og Pepe sammen i midterforsvaret - der er garanti for hjerneblødninger!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » søndag, 23. sep, 2012 22:43

Forstår ham fuldt ud, jeg havde bare gjort det umiddelbart efter kaptajn degraderingen

Efter megen storm om John Terrys person gennem de senere år, har forsvarsspilleren her til aften meddelt, at han stopper på det engelske landshold.

John Terry har været en del i søgelyset af de forkerte årsager gennem de senere år, og således var en skærmydsel mellem ham og Anton Ferdinand den direkte årsag til, at Rio Ferdinand ikke kom med i Englands EM-trup.

Der har også været andre sager involverende Chelsea-kaptajnen, og måske er det som en konsekvens af uroen om hans person, at John Terry meddeler, at han stopper på det engelske landshold.

Det er endnu uklart, hvad den præcise bevæggrund for beslutningen er. John Terry nåede 78 landskampe for England.

bold.dk
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » torsdag, 27. sep, 2012 16:06

John Terry found guilty by FA and banned for four games. Fined £220,000

http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary ... -september

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarde » torsdag, 27. sep, 2012 16:21

Callesen skrev:John Terry found guilty by FA and banned for four games. Fined £220,000

http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary ... -september
Jeg glæder mig virkelig, VIRKELIG til at høre, hvordan FA forsvarer den. Hvordan er Terry's aktion fire karantænedage mindre slem end Suárez'?

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 27. sep, 2012 16:24

Aarde skrev:
Callesen skrev:John Terry found guilty by FA and banned for four games. Fined £220,000

http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary ... -september
Jeg glæder mig virkelig, VIRKELIG til at høre, hvordan FA forsvarer den. Hvordan er Terry's aktion fire karantænedage mindre slem end Suárez'?
Easy.. Han spiller IKKE for Liverpool :roll:

Jeg glæder mig også til høre deres forklaring..

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af agger » torsdag, 27. sep, 2012 16:26

Aarde skrev:
Callesen skrev:John Terry found guilty by FA and banned for four games. Fined £220,000

http://www.thefa.com/TheFA/Disciplinary ... -september
Jeg glæder mig virkelig, VIRKELIG til at høre, hvordan FA forsvarer den. Hvordan er Terry's aktion fire karantænedage mindre slem end Suárez'?
Først og fremmest er jeg måske ikke ham der er mest inde i sagen, men Suarez indrømmede vel at han havde brugt ordet negrito, hvor JT hele tiden har afvist det hele ? Men det er jo FA så....
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Callesen » torsdag, 27. sep, 2012 16:31

Der stod på Twitter at det er fordi Suarez er dømt for at have brugt negrito 3 gange. Hvor Terry kun har sagt det én gang.

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af agger » torsdag, 27. sep, 2012 16:35

Callesen skrev:Der stod på Twitter at det er fordi Suarez er dømt for at have brugt negrito 3 gange. Hvor Terry kun har sagt det én gang.
Men hvis det er den simple grund burde karantænen og bøden(hvad fik Suarez i bøde egentlig) vel kun være 1/3, selvom det med karantæne dage ikke ville være nemt, men i så fald brude det ikke være halvdelen.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
agger
Indlæg: 816
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 19:33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af agger » torsdag, 27. sep, 2012 16:37

http://www.bold.dk/nyt/Newcastle-giver- ... g-kontrakt

Fed nyhed for Newcastle. Det vil vise sig, hvor lang snor Alan Pardew og trænerteamet får, når de får en dårlig sæson. Men det er vejen frem at skabe den stabilitet på et hold.
"The Liverpool philosophy is simple, and is based on total belief. Maybe that has been the key to Liverpools consistency. We were taught to go out there, play our own game and fear no one."

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fribytter » torsdag, 27. sep, 2012 16:43

agger skrev:
Callesen skrev:Der stod på Twitter at det er fordi Suarez er dømt for at have brugt negrito 3 gange. Hvor Terry kun har sagt det én gang.
Men hvis det er den simple grund burde karantænen og bøden(hvad fik Suarez i bøde egentlig) vel kun være 1/3, selvom det med karantæne dage ikke ville være nemt, men i så fald brude det ikke være halvdelen.
Suarez er blevet dømt for at have sagt "negro" adskillige gange - ikke blot tre gange. Der var dog også formildende omstændigheder i udmålingen af straffen. FA har forklaret, hvordan de kom frem til straffen. Nu må vi så vente på begrundelsen for Terry-dommen, før vi kan foretage en egentlig sammenligning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nrg » torsdag, 27. sep, 2012 17:26

Det er jo helt grotesk det her. Det er simpelthen så overdrevet langt ude. Hva' er det dog, vi har gjort, siden vi i den grad skal forfølges til det ukendelige. Det er kraft...... for meget.

Der er intet, der kan forsvare John Terry. I sagen omkring Suarez, var der i det mindste tvivlsspørgsmål.

Findes der en neutral fodboldgud, kigger han ikke vores vej i øjeblikket...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Pede » torsdag, 27. sep, 2012 18:10

Jeg finder det glædeligt at Terry overhovedet bliver straffet. Jeg var forberedt på han slap helt uden om, så 4 spilledage er ikke så tosset.
Der var vel ingen der havde troet på han fik en dom svarende til den Suarez fik? Det jo en tidligere engelsk landsholdsanfører vi har med at gøre, for pokker. Sådanne spillere bliver behandlet efter helt andre paragraffer ved FA, end diverse ligegyldige sydamerikanere.

Besvar