Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af APLFC » onsdag, 30. jan, 2013 17:30

Det er netop derfor, jeg synes det er dejligt LFC ikke går ud og offentliggør noget, inden alt er på plads. Det er både tåbeligt og unødvendigt. Nu ender bestyrelsen med at få halvdelen af fanskaren på nakken.
Har Evertons bestyrelse ikke allerede halvdelen af deres fans på nakken lige som Gillet og Hicks havde i Liverpool.

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Nicoen » onsdag, 30. jan, 2013 17:36

RedRedRed skrev:
jacobq skrev:Evertons handel vedrørende Leroy Fer er faldet sammen.

Sky Sports News ‏@SkySportsNews
Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off - more on #SSN
Det er netop derfor, jeg synes det er dejligt LFC ikke går ud og offentliggør noget, inden alt er på plads. Det er både tåbeligt og unødvendigt. Nu ender bestyrelsen med at få halvdelen af fanskaren på nakken.
Dempsey blev da meldt købt i sommers.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 30. jan, 2013 17:44

Nicoen skrev:
RedRedRed skrev:
jacobq skrev:Evertons handel vedrørende Leroy Fer er faldet sammen.

Sky Sports News ‏@SkySportsNews
Everton confirm that £8.5m deal to sign Leroy Fer from FC Twente is off - more on #SSN
Det er netop derfor, jeg synes det er dejligt LFC ikke går ud og offentliggør noget, inden alt er på plads. Det er både tåbeligt og unødvendigt. Nu ender bestyrelsen med at få halvdelen af fanskaren på nakken.
Dempsey blev da meldt købt i sommers.
Det var ikke LFC der offentliggjorde det, det var FSG der blandede sig som et par amatører på deres hjemmeside.

http://www.kopsource.com/fenway-sports- ... y-capture/

Link til hvordan everton har gjort. Dette kan du ikke finde på LFC's officielle hjemmeside, omkring Dempsey affæren.

http://www.evertonfc.com/news/archive/2 ... eal-agreed
Senest rettet af RedRedRed onsdag, 30. jan, 2013 17:52, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 30. jan, 2013 17:46

APLFC skrev:
Det er netop derfor, jeg synes det er dejligt LFC ikke går ud og offentliggør noget, inden alt er på plads. Det er både tåbeligt og unødvendigt. Nu ender bestyrelsen med at få halvdelen af fanskaren på nakken.
Har Evertons bestyrelse ikke allerede halvdelen af deres fans på nakken lige som Gillet og Hicks havde i Liverpool.
Hehe, jo. Men der er jo ingen grund til ligefrem at rage i gløderne. :doh1:

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » onsdag, 30. jan, 2013 19:31

Hvis begrundelsen er, at de ikke kan få nogle klausuler ind i kontrakten pga. hans åbenbart suspekte knæ, så kan jeg ikke rigtigt se hvorfor Everton skulle få fanskaren på nakken.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 30. jan, 2013 19:43

Ej en Everton handler der falder til jorden pga af en medical... Det er da aldrig sket før...

Bitter..
Billede

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 30. jan, 2013 19:49

AllanShore skrev:Hvis begrundelsen er, at de ikke kan få nogle klausuler ind i kontrakten pga. hans åbenbart suspekte knæ, så kan jeg ikke rigtigt se hvorfor Everton skulle få fanskaren på nakken.
Det er bare udfra hvordan jeg ville have det med sådan en sag. Jeg ville være træt af, som fan, at få mine forhåbninger skruet op af klubben, for derefter lige så hurtigt at få dem smadret igen. Uanset hvad begrundelsen nu skulle være, eller hvor "skylden" ligger. Det er nok med alle de rygter aviserne sætter igang, klubben behøver ikke lege med.

Men igen, det er 100% min holdning, det kan godt være andre har det anderledes. ;)

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Skøtt » fredag, 01. feb, 2013 22:50



Balotelli er mange ting - men den personlighed han besidder er så unik.
I vil kunne lide hvad han siger ved 38:40 ;-) :headbang:
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 01. feb, 2013 23:22

Hvad er der så specielt ved 38:40?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 02. feb, 2013 01:00

For en gangs skyld enig med Shore - jeg tror 38:40 er det forkerte tidspunkt? "jeg er glad for at komme til Milan og glæder mig til at spille og vinde trofæer med dem" ?

Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Nicoen » lørdag, 02. feb, 2013 01:10

Jeg tror han mener fra 35:15

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 02. feb, 2013 01:17

+1 til Mario. ;)

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » lørdag, 02. feb, 2013 09:20

Måske er det blevet redigeret i den - den version jeg så tidligere, bliver han spurgt om noget af en journalist fra the ***, hvorefter Balotelli siger at han ikke vil snakke med journalister fra the ***

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Ma Captain » lørdag, 02. feb, 2013 11:15

Super Marios Unikke personlighed vil i den grad blive savnet i PL. Han er noget speciel, og hans kommentar til Journalisten ved. 35:15 er decideret klasse.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » søndag, 03. feb, 2013 10:10

Speaking of Mario: En anden af sportens store personligheder med et skrøbeligt sind - Poul Gascoigne - er iflg. Mirror ved at gå helt ned. Sørgelig læsning: http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/pa ... ne-1572075
Iflg. artiklen måtte han forlade et sceneshow - "An evening with Poul Gascoigne" da han talte sløret og begyndte at græde (var mødt op i non-ædru tilstand), og efterfølgende er en række shows blevet aflyst. Artiklen bringer så et billede, som i værste snagende stil viser Gascoigne på vej ud af en butik, og det påstås, at tøjet er det samme og posen er fuld af bajere og at billedet er taget dagen efter showet, som måtte afbrydes. Dette er - i vanlig sladderjournalistisk stil - ikke dokumenteret i artiklen, så billedet kan ligesågodt være taget på et andet tidspunkt, og posen kan indeholde....kattemad.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar