Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af TomViolence » fredag, 30. aug, 2013 14:00

Det var nok det sidste, jeg havde forventet fra ham. :D
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » fredag, 30. aug, 2013 15:03

elpistolero7 skrev:En lille sjov nyhed, Jose Mourinho udgiver sin egen børne tegnefilm kaldet "Jose and the Special Ones"

http://metro.co.uk/2013/08/29/jose-mour ... n-3941796/

Jeg foretrækker stadig denne:
"So Voyer (Wenger)- You have Arseshaving for 11 mill. £ ? You could have brazillian for that"
"But I allready have brazillian"
"Brazillian - AND arseshaving? Pretty smoothe, Voyer!"

Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 30. aug, 2013 17:51

Nu skal vi jo nok passe på med at håne andre for at bruge mange penge på ubrugelige spillere, men altså, på en eller anden måde MÅ det da være til vores fordel, at Arsenal fortsat hænger på en usælgelig Nicklas Bendtner, der absolut ikke bidrager med andet end et stort sugerør i klubkassen :D

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-overvejer ... g-Bendtner
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 30. aug, 2013 19:50

Jesper skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?
TV3 Sport 2

Tidspunktet tror jeg ikke er så svært at regne ud
Det kunne jo være, at man valgte at lave programmet fra 22.30-00.30 for at få det sidste med. Men takker!
http://www.tvguide.dk/kanaler/tv3%20sport%202
Hvor er det program?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af SaibotDK » fredag, 30. aug, 2013 20:10

Jesper skrev:
Jesper skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?
TV3 Sport 2

Tidspunktet tror jeg ikke er så svært at regne ud
Det kunne jo være, at man valgte at lave programmet fra 22.30-00.30 for at få det sidste med. Men takker!
http://www.tvguide.dk/kanaler/tv3%20sport%202
Hvor er det program?
Se her :) http://onside.dk/premierleague

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 30. aug, 2013 20:13

SaibotDK skrev:
Jesper skrev:
Jesper skrev:
Emmy skrev:
Jesper skrev:Under sidste kamp. så snakkede Mølby om at "vi" (viasat) ville sende et 3 timers program med transferafslutningen. Nogle der ved hvor og hvornår det bliver sendt?
TV3 Sport 2

Tidspunktet tror jeg ikke er så svært at regne ud
Det kunne jo være, at man valgte at lave programmet fra 22.30-00.30 for at få det sidste med. Men takker!
http://www.tvguide.dk/kanaler/tv3%20sport%202
Hvor er det program?
Se her :) http://onside.dk/premierleague
Takker. Der er i øvrigt en kendt engelsk komiker, der har lavet ret så mange jokes om mænd og netop den aften. Kan ikke huske navnet. .Nogle der ved hvem jeg taler om?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » mandag, 09. sep, 2013 11:06

Verdens bedste fans..http://www.youtube.com/watch?v=wKEbEjrXIhs
Vores er selvfølgelig ligeså gode
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Aquilani4
Indlæg: 782
Tilmeldt: torsdag, 01. apr, 2010 21:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aquilani4 » mandag, 09. sep, 2013 21:00

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/24023651

Hold nu kæft en retard.

Jeg har hele tiden sagt at det var en kæmpe fejl af S€pp Blatt£r og FIFA at de ikke gav VM i 2018 til England og VM 2022 til USA.

England i 2018, fordi det havde det optimale for alle at spille i fodboldens moderland og arrangementet vil være helt i top ligesom OL sidste år, som var det bedste OL nogensinde.

USA I 2022, fordi at det ville øge interessen for sporten og skabe en hype i USA, hvilket fodbold i den grad har brug for.
Hent Shelvey tilbage!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. sep, 2013 09:23

Aquilani4 skrev:USA I 2022, fordi at det ville øge interessen for sporten og skabe en hype i USA, hvilket fodbold i den grad har brug for.
Det argument blev også brugt i 1994. USA har NFL, NHL og NBA, og det er deres favorit sportsgrene, og jeg tror ikke et VM ville ændre på det.

Men at placere VM i Qatar, betragter jeg også som meget mærkelig. Måske man skulle kigge lidt på pengestrømmene fra Qatar til enkelte medlemmer af FIFA. Follow the Money!

Australien kunne være interessant. Her er temperaturen fin til fodbold i juni/juli (deres vinter), og der er generelt stor fodbold interesse i landet.

Rusland er også et godt valg. Det er i hvert fald en mulighed for at Rusland kan vise sig frem for noget positivt, og båndene mellem vesten og Rusland kan styrkes. Dernæst er fodbolden stor i Rusland. Problemet er afstandene, men det kan vel løses ved at placere mange af kampene i Moskva og Sct. Petersborg (eller Jekaterinburg - 1600 km øst for Moskva).
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. sep, 2013 10:17

Hr. Drejer skrev:Australien kunne være interessant. ......stor i Rusland. Problemet er afstandene, .......
Afstandene er vel også et problem i Australien? ...... og så tvivler jeg på, om Australierne er så interesserede, at de vil smøre FIFA-pamperne for at få VM. (Ups - er der nogen, som er stærke i injurielovgivningen, som er friske med lidt gratis juridisk bistand, såfremt det bliver nødvendigt?)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mig_der » tirsdag, 10. sep, 2013 10:33

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Australien kunne være interessant. ......stor i Rusland. Problemet er afstandene, .......
Afstandene er vel også et problem i Australien? ...... og så tvivler jeg på, om Australierne er så interesserede, at de vil smøre FIFA-pamperne for at få VM. (Ups - er der nogen, som er stærke i injurielovgivningen, som er friske med lidt gratis juridisk bistand, såfremt det bliver nødvendigt?)
De fik jo et OL, så de kender da hvertfald til hvordan metoden kan anvendes med succes.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 10. sep, 2013 11:19

mig_der skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Australien kunne være interessant. ......stor i Rusland. Problemet er afstandene, .......
Afstandene er vel også et problem i Australien? ...... og så tvivler jeg på, om Australierne er så interesserede, at de vil smøre FIFA-pamperne for at få VM. (Ups - er der nogen, som er stærke i injurielovgivningen, som er friske med lidt gratis juridisk bistand, såfremt det bliver nødvendigt?)
De fik jo et OL, så de kender da hvertfald til hvordan metoden kan anvendes med succes.
Jeg vil mene at der er forskel på OL og VM i fodbold. Førstnævnte afholdes i én by, hvor der bygges stadioner til de forskellige sportsgrene. Fodbold er én sportsgren med 32 hold. Det involverer mange stadioner af den samme type, og derfor afholdes VM altid i mange forskellige byer. Kravet til byerne er jo, at de skal være af en vis størrelse, da grundlaget skal være i orden. Her tænkes på hoteller, lufthavn til tilskuere og journalister. Hvis afstanden mellem byerne er for stor kan det give visse strukturelle problemer med hensyn til planlægning af kampprogrammet. Eksempelvis skal der være minimum to stadioner til hver pulje, da den sidste kamp spilles samtidig. Derudover har mange kampe samme spiltidspunkt, og det besværliggøre, at flere puljer kan dele samme stadion.

Dernæst bliver banerne også slidt og har behov for at blive repareret. Man kan måske spille på kunstgræs, som jeg kan forstå er meningen i Qatar.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mig_der » tirsdag, 10. sep, 2013 14:46

Hr. Drejer skrev:
mig_der skrev:
Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Australien kunne være interessant. ......stor i Rusland. Problemet er afstandene, .......
Afstandene er vel også et problem i Australien? ...... og så tvivler jeg på, om Australierne er så interesserede, at de vil smøre FIFA-pamperne for at få VM. (Ups - er der nogen, som er stærke i injurielovgivningen, som er friske med lidt gratis juridisk bistand, såfremt det bliver nødvendigt?)
De fik jo et OL, så de kender da hvertfald til hvordan metoden kan anvendes med succes.
Jeg vil mene at der er forskel på OL og VM i fodbold. Førstnævnte afholdes i én by, hvor der bygges stadioner til de forskellige sportsgrene. Fodbold er én sportsgren med 32 hold. Det involverer mange stadioner af den samme type, og derfor afholdes VM altid i mange forskellige byer. Kravet til byerne er jo, at de skal være af en vis størrelse, da grundlaget skal være i orden. Her tænkes på hoteller, lufthavn til tilskuere og journalister. Hvis afstanden mellem byerne er for stor kan det give visse strukturelle problemer med hensyn til planlægning af kampprogrammet. Eksempelvis skal der være minimum to stadioner til hver pulje, da den sidste kamp spilles samtidig. Derudover har mange kampe samme spiltidspunkt, og det besværliggøre, at flere puljer kan dele samme stadion.

Dernæst bliver banerne også slidt og har behov for at blive repareret. Man kan måske spille på kunstgræs, som jeg kan forstå er meningen i Qatar.
Min kommentar var udelukket beregnet på det at udføre bestikkelse for at få et event.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 12. sep, 2013 10:45

Uhyre spændende læsning - måske den også giver et billede på, hvordan vindermentalitet fremelskes

Ja, jeg ved godt at han er United, men resultaterne kan ikke tages fra ham og metoderne - de ledelsesmæssige - er set fra mit perspektiv stadigvæk interessante : http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... 6-years-of

At artiklen ikke rummer nogle former for modvægt er vel heller ikke intensionen, selvom det ville have set kønnere ud.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af thefugle » torsdag, 12. sep, 2013 12:54

Jesper skrev:Uhyre spændende læsning - måske den også giver et billede på, hvordan vindermentalitet fremelskes

Ja, jeg ved godt at han er United, men resultaterne kan ikke tages fra ham og metoderne - de ledelsesmæssige - er set fra mit perspektiv stadigvæk interessante : http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... 6-years-of

At artiklen ikke rummer nogle former for modvægt er vel heller ikke intensionen, selvom det ville have set kønnere ud.
Masser af respekt for hans resultater og fremgangsmåder. Men den artikel der fortæller ikke mig noget jeg ikke vidste i forvejen, både om hvordan han er, men os hvordan tingene skal styres. Synes det er rimelig meget management 101
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar