Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 04. aug, 2015 09:33

Jeppe skrev:Jeg er generelt set meget lidt fan af Ronaldo, men det her er sgu meget sympatisk:
https://www.facebook.com/Cristiano/vide ... 4/?fref=nf
Ikke at jeg syntes det decideret ikke er sympatisk.... Men hvad i alverden gør han i den video som er specielt sympatisk ? Triller lidt med bolden, i forklædning, for dernæst at vise at sig frem .. Den slags video har vi da set før.

Tænker såmænd den gode Ronaldo er en ganske sympatisk fyr, men kan ikke se han skulle være det grundet den video der. Måske jeg har misset noget, i så fald tror jeg det budskab der er, er gået tabt.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jeppe » tirsdag, 04. aug, 2015 10:07

Bellamy_fever skrev:
Jeppe skrev:Jeg er generelt set meget lidt fan af Ronaldo, men det her er sgu meget sympatisk:
https://www.facebook.com/Cristiano/vide ... 4/?fref=nf
Ikke at jeg syntes det decideret ikke er sympatisk.... Men hvad i alverden gør han i den video som er specielt sympatisk ? Triller lidt med bolden, i forklædning, for dernæst at vise at sig frem .. Den slags video har vi da set før.

Tænker såmænd den gode Ronaldo er en ganske sympatisk fyr, men kan ikke se han skulle være det grundet den video der. Måske jeg har misset noget, i så fald tror jeg det budskab der er, er gået tabt.
Det kan godt være sympatisk ikke er ordet.

Men det kommer sig nok af at jeg altid har syntes, fuldstændigt irrationelt, at han var bund usympatisk - primært fra hans tid i manchester. Så skal der måske ikke så meget til for at det virker sympatisk på mig.

Når det er sagt, så må det have været en meget sjov oplevelse for ham at være fuldstændig anonym i Madrid i en halv times tid. At dømme efter reaktionerne da han afslører sig selv er det nok ikke noget han oplever så tit.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » torsdag, 06. aug, 2015 13:31

Arsenal har deres egen version af Daniel Sturridge i Jack Wilshere, som nu igen er ude med en slem skade.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ry-6201180

For vores chancer i forhold til Arsenal er det naturligvis måske gode nyheder, men hvor er det dog trist, når så fantastiske spillere som Wilshere og Sturridge konstant er ude i længere perioder og dermed måske aldrig når at vise, hvor gode de virkelig kunne være blevet.

Jeg kan på ingen måde være neutral, men hvis jeg skal prøve, så håber jeg faktisk, at Wilshere kommer hurtigt tilbage og finder sit niveau. Han er en spillertype, som jeg rigtigt godt kan lide at se spille. Og det er nu alligevel sjovere at slå det bedste hold Arsenal kan stille, end at skulle høre på alle mulige undskyldninger for, hvorfor de tabte...... Hvis vi eller for fanden da bare formår at slå dem i denne sæson.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13786
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 07. aug, 2015 23:53

De Gea er ikke med i Man U trup i morgen. Hvis han sælges til RM i dette vindue, vil jeg betegne Man U handlinger som alt andet end rettidigt omhu. Tænk sig, hvis de havde solgt ham tidligere, så kunne de - måske - havde fået Cech. Bad bad timing!
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 19. aug, 2015 13:25

Jeg kan sagtens more mig over, hvis det lykkes Chelsea at forpurre Man Utd's køb af Pedro.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... today.html

I det hele taget ser det for mig ud som om, at Man Utd's transfervindue ikke er gået helt efter bogen. Jeg medgiver, at købene af Depay, Schneiderlin og Schweinsteiger virker gode og intelligente. Men samtidig har de pludselig solgt alle deres angribere (på nær Rooney, som slet ikke kan komme i gang), de mangler vel stadig en dygtigere midterforsvarer end Blind, og deres verdensklasse keeper vil væk.

Enten bliver Man Utd det hold, som vi skal kæmpe om fjerdepladsen med, eller også kommer de til at bruge hysterisk mange penge på 2-3 indkøb her til sidst i transfervinduet. Man City lader til at have hijacket Otamendi. Ramos har forlænget i Real Madrid. Pedro smutter måske pludselig til Chelsea. De resterende gode alternativer bliver dyrere og dyrere.

Et eller andet sted håber jeg, at Man Utd ender med at lægge boksen på Zlatan og Cillesen. Jeg har en forventning om, at Zlatan ville have svært ved at falde hurtigt til i PL. Og derudover så er han alt andet lige også forbi sit peak. Og Cillesen synes jeg ganske enkelt ikke er en god målmand.

Andre dyre offensive spillere, som det kan være, at Man Utd ender med at lægge kassen for inkluderer vel Higuain, Cavani og Benzema. Om de får fat i dem er måske ret usikkert.

En ting jeg dog overhovedet ikke fatter. Hvorfor har Chelsea eller Man Utd ikke for længst sikret sig Lacazette?

Ved godt, at det er en lidt for lang smøre om Man Utd på et LFC forum, men hvor kunne jeg dog godt tænke mig at se vores succes-kriterie om en top 4 placering opfyldt på bekostning af dem. Og som deres trup ser ud lige i øjeblikket, så ser det på papiret ikke umuligt ud i mine øjne.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 27. aug, 2015 18:53

Hahaha gæt selv hvilket hold der har trukket den ultimativt nemmeste pulje i Champions League. Mod PSV, CSKA moskow & Wolfsburg.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Spazzjack » torsdag, 27. aug, 2015 19:54

LFC-Aaby skrev:Hahaha gæt selv hvilket hold der har trukket den ultimativt nemmeste pulje i Champions League. Mod PSV, CSKA moskow & Wolfsburg.
United ryger ikke videre fra den gruppe. I hørte det her først!
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 28. aug, 2015 10:00

Men det er jo slet ikke den ultimativt letteste gruppe. Ja, det er heldigt at trække PSV fra første lag, men det er vel tilsvarende uheldigt at trække Wolfsburg fra fjerde lag.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarde » fredag, 28. aug, 2015 11:19

Præcis. De er røget ud af lettere grupper i nyere tid - lige som vi i øvrigt også selv er, må man sige.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 28. aug, 2015 11:21

Jeg har en lille bøn: Træk nu FCM!
Hvordan er reglerne for at få billetter til EL kampe?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » fredag, 28. aug, 2015 11:27

Jesper skrev:Jeg har en lille bøn: Træk nu FCM!
Hvordan er reglerne for at få billetter til EL kampe?
Uha ja. Jeg skal da gerne komme i neutralt outfit, hvis det gør chancerne for billet bedre.
Kloppite

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 28. aug, 2015 11:48

Er det noget med, at den der først får adgang til billetlugerne, køber 20 stks og så er det først til mølle her på forummet? :p
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Pede » fredag, 28. aug, 2015 12:02

Hvor og hvornår kommer billetterne til salg, hvis vi trækker FCM?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 28. aug, 2015 12:57

Link til direkte lodtrækning: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » mandag, 31. aug, 2015 14:17

Passer ikke rigtigt ind i nogen tråd, men det her tweet er sgu for sjovt...

Kloppite

Besvar