Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Ponzac » lørdag, 14. jan, 2017 02:33

RedRedRed skrev:
Ponzac skrev:
AJJ skrev:Er der ikke nogen, der kan forklare mig hvorfor nogle fodboldspillere vælger flere millioner over det sportslige. Jeg fatter det ikke. De kan jo alligevel købe alle de Ferrarierer, de har lyst til Altså det giver jo INGEN mening.
En fodboldspillers karriere er kort, så hvorfor ikke tjene så mange penge som muligt?
Jeg skal være ærlig og sige, at hvis jeg kun kunne arbejde til jeg var 35 ville jeg også vælge de steder hvor jeg tjente mest. Det ser bedst ud for andre hvis det modsatte blev gjort, men helt ærligt så længe man kan se sig selv i spejlet, så synes jeg det er i orden.
Hvis jeg skal se på det som en fan, så synes jeg også det er grotesk, men hvis jeg var i deres sted ville jeg nok vælge det samme.
Jeg forstår hvad du mener. Men Costa i dette tilfælde, kan jo ikke nå, at bruge alle de millioner han har allerede nu, inden han dør.
Hvorfor så ikke bare fortsætte med at spille fodbold hvor det er fedt sportsligt OG økonomisk, i stedet for kun økonomisk?
Jo højere indtjening du har, jo højere forbrug har du også, så tror nu nok de penge skal blive brugt :) Og hvis ikke så tror jeg nu også at man vil tænke på sine efterkommene (staveplade?) når man tjener det antal penge.

Ville du ikke hurtigt finde ting du kunne bruge millioner på i løbet af dine først 18-19 år inden du begyndte at tjene vitterlig mange moneter? Jeg kan ihvertfald.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » lørdag, 14. jan, 2017 14:45

Jesper skrev:
Kasper88 skrev:Diego Costa er angiveligt endt i klammeri med Antonio Conte og forventes derfor ikke at spille i morgen mod Leicester.
Diego Costa has been dropped by Chelsea after a row with a fitness coach at the club, according to Sky sources.

He has not trained for three days after becoming unsettled by a £30m-a-year offer from a Chinese Super League club.

Chelsea owner Roman Abramovich is not looking to sell the star striker, who has two years left on his contract.

Fra Sky Sport
Ja så kom der sprækker i facaden, og det bliver spændende at se hvem der skal score Chelseas mål udover Hazard. Chelseas spil er lagt op på en uhyre effektivitet, og de har brug for spillere der scorer på de par chancer de får i en kamp. Her er Costa vigtig, hvis ikke afgørende.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 17. jan, 2017 20:11

Juventus har offentliggjort klubbens nye logo. Skal vi ikke bare sige, at det er...anderledes.

http://www.juventus.com/en/news/galleri ... egins-.php

Billede
Corner taken quickly...

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 17. jan, 2017 21:16

Mahrez, Bellerin og Eriksen er mere værd end Coutinho :lol:

http://www.football-observatory.com/IMG ... 16/172/en/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » tirsdag, 17. jan, 2017 22:26

Hr. Drejer skrev:Mahrez, Bellerin og Eriksen er mere værd end Coutinho :lol:

http://www.football-observatory.com/IMG ... 16/172/en/
Mane kun 7 mill mere værd end Wijnaldum :shock: , Vardy til 52 mill, Dier 69.......Spændende og ganske tilfældige tal de kommer med, så skal de da alle sælges til Kina da de vel hellere end gerne giver op til 5 gange markedsprisen.
Verden er smask fuld af hyklere....

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » onsdag, 18. jan, 2017 10:12

Mike Dean er degraderet til Championship.
Der mistede Spurs deres bedste spiller :P :dance:

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » onsdag, 18. jan, 2017 10:58

Det undrer mig lidt, at man nu i Championship skal lide under hans inkompetence. Hvorfor bliver han ikke bare suspenderet fra at dømme en måneds og så kan han få chancen igen? Det giver da ikke mening bare at flytte problemet et andet sted hen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af F1rm1no » onsdag, 18. jan, 2017 13:59

AndreasN skrev:Det undrer mig lidt, at man nu i Championship skal lide under hans inkompetence. Hvorfor bliver han ikke bare suspenderet fra at dømme en måneds og så kan han få chancen igen? Det giver da ikke mening bare at flytte problemet et andet sted hen.
Han bliver vel heller ikke en bedre dommer af at sidde en måned hjemme i sofaen.. Forhåbentlig tænker han lidt over hvorfor han bliver degraderet.. I min verden er han dog så elendig at han aldrig vil blive god nok til prl.. Men dem er der nu flere af hehe
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 18. jan, 2017 14:35

F1rm1no skrev:
AndreasN skrev:Det undrer mig lidt, at man nu i Championship skal lide under hans inkompetence. Hvorfor bliver han ikke bare suspenderet fra at dømme en måneds og så kan han få chancen igen? Det giver da ikke mening bare at flytte problemet et andet sted hen.
Han bliver vel heller ikke en bedre dommer af at sidde en måned hjemme i sofaen.. Forhåbentlig tænker han lidt over hvorfor han bliver degraderet.. I min verden er han dog så elendig at han aldrig vil blive god nok til prl.. Men dem er der nu flere af hehe
Spørgsmålet er dog så, når der nu er flere dommere der ikke er fode nok, om det muligvis er træningen eller de hjælpemidler dommerne har at gære brug af, som bør kigges nærmere på ? Det er i mine øjne mere reglen end undtagelsen at man efter en kamp kan pege mod dommeren i flere kamp afgørende situationer - måske man skulle overveje at hjælpe dem bedre ? Bedre træning ? Flere dommere ? Mindre indblanding fra FA omkring hvad de skal dømme (sølvpapir ja, men jeg er overbevist om FA instruere deres dommere - der er simpelthen så mange penge involveret), video teknologi osv.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. jan, 2017 14:36

Bellamy_fever skrev:Spørgsmålet er dog så, når der nu er flere dommere der ikke er fode nok, om det muligvis er træningen eller de hjælpemidler dommerne har at gære brug af, som bør kigges nærmere på ?
Enig. Jeg synes også alt for mange dommere er for fode. Det skyldes nok kosten ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » onsdag, 18. jan, 2017 14:39

F1rm1no skrev:
AndreasN skrev:Det undrer mig lidt, at man nu i Championship skal lide under hans inkompetence. Hvorfor bliver han ikke bare suspenderet fra at dømme en måneds og så kan han få chancen igen? Det giver da ikke mening bare at flytte problemet et andet sted hen.
Han bliver vel heller ikke en bedre dommer af at sidde en måned hjemme i sofaen.. Forhåbentlig tænker han lidt over hvorfor han bliver degraderet.. I min verden er han dog så elendig at han aldrig vil blive god nok til prl.. Men dem er der nu flere af hehe
Hvorfor skulle han blive en bedre dommer i Championship? Manden har et hav af kampen i Premier League, og det har åbenbart ført til det her. Brug da en måneds tid på noget individuel træning og noget tid væk fra banen. Jeg kan virkelig ikke se, hvad det gavner nogen, at han klovner rundt nede i Championship og laver fejl, der bare koster for andre hold.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » onsdag, 18. jan, 2017 17:37

Jeg forstår egentlig heller ikke, hvorfor man ikke ser på at få flere dommere ind, der kan holde øje med forskellige aspekter af spillet. Fx kunne første dommeren på en fornemmelse om, at en spiller er lidt for aggressiv, bede en 5. eller 6. dommer om at holde ekstra øje med ham.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11306
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 18. jan, 2017 18:31

Hr. Drejer skrev:
Bellamy_fever skrev:Spørgsmålet er dog så, når der nu er flere dommere der ikke er fode nok, om det muligvis er træningen eller de hjælpemidler dommerne har at gære brug af, som bør kigges nærmere på ?
Enig. Jeg synes også alt for mange dommere er for fode. Det skyldes nok kosten ;)
De spiser for mange kultpærer ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. jan, 2017 23:29

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » onsdag, 18. jan, 2017 23:59

Tjoh, jeg synes bare det vigtigste mangler, selv om ophævelse af off side reglen foreslåes for at få flere mål, har jeg altid været tilhænger af større mål, og har aldrig i mit liv hørt dette foreslået. Jo flere mål, jo større chance for de bedste hold vinder, da held/uheld udlignes mere og mere, jo flere mål, sådan er det naturligvis bare. Tvivler på at ophævelsen af off side, vil skaffe flere mål, bare at hold står endnu dybere oftest.Men er generelt for ændringer, dog først og fremmest tv billeder til dommere....gerne inden weekenden.

PS og elendig overskrift, revolution ligefrem? det er foreslået, som mange gange før, hvis bare et af de foreslag går igennem er det godt klaret
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar