Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AndreasN » torsdag, 19. jan, 2017 00:14

Interesant som i, at van Basten må have været ude i en mastodont af en druktur, da han kom i tanke om størstedelen af forslagene?

Det er som om, at man automatisk bliver en kæmpe jubelidiot af at arbejde i FIFA.
Liverpool Football Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » torsdag, 19. jan, 2017 08:03

AndreasN skrev:
Interesant som i, at van Basten må have været ude i en mastodont af en druktur, da han kom i tanke om størstedelen af forslagene?

Det er som om, at man automatisk bliver en kæmpe jubelidiot af at arbejde i FIFA.
Tænkte præcis det samme.

Kan gå med til 3,4 og 6 (selvom jeg mener at denne ville være overflødig med videoteknologi) og har ingen holdning til ungdomsfodbolden (9 og 10). Men resten af forslagene bærer mest af alt præg af et udtalt had til spillet, som vi kender det.

Og punkt 8 handler kun om, at FIFA vil kunne tjene flere penge på flere kampe i deres turneringer, hvis man minimere liga, cup og CL/EL kampe.

Her min liste med forslag til ændringer.

1. Giv Kenny det Knighthood! (ikke rigtigt relevant i denne sammenhæng, men den er altid på min liste :D )
2. Afskaf FIFA
3. Afskaf UEFA
4. Lav to nye og meget mindre apparater uden korrupte stoddere til at drive VM, EM og CL/EL.
5. Indfør videoteknologi.

Nå ja.

6. Legalisér Canabis.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11278
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 19. jan, 2017 15:00

texy skrev:
AndreasN skrev:
Interesant som i, at van Basten må have været ude i en mastodont af en druktur, da han kom i tanke om størstedelen af forslagene?

Det er som om, at man automatisk bliver en kæmpe jubelidiot af at arbejde i FIFA.
Tænkte præcis det samme.

Kan gå med til 3,4 og 6 (selvom jeg mener at denne ville være overflødig med videoteknologi) og har ingen holdning til ungdomsfodbolden (9 og 10). Men resten af forslagene bærer mest af alt præg af et udtalt had til spillet, som vi kender det.

Og punkt 8 handler kun om, at FIFA vil kunne tjene flere penge på flere kampe i deres turneringer, hvis man minimere liga, cup og CL/EL kampe.

Her min liste med forslag til ændringer.

1. Giv Kenny det Knighthood! (ikke rigtigt relevant i denne sammenhæng, men den er altid på min liste :D )
2. Afskaf FIFA
3. Afskaf UEFA
4. Lav to nye og meget mindre apparater uden korrupte stoddere til at drive VM, EM og CL/EL.
5. Indfør videoteknologi.

Nå ja.

6. Legalisér Canabis.
Du har da vist allerede taget forskud på punkt 6 ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mortenbak » torsdag, 19. jan, 2017 18:32

AndreasN skrev:
Interesant som i, at van Basten må have været ude i en mastodont af en druktur, da han kom i tanke om størstedelen af forslagene?

Det er som om, at man automatisk bliver en kæmpe jubelidiot af at arbejde i FIFA.
:lol: :lol: :lol: :lol:

mortenbak
Indlæg: 3075
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mortenbak » torsdag, 19. jan, 2017 19:15

texy skrev:
AndreasN skrev:
Interesant som i, at van Basten må have været ude i en mastodont af en druktur, da han kom i tanke om størstedelen af forslagene?

Det er som om, at man automatisk bliver en kæmpe jubelidiot af at arbejde i FIFA.
Tænkte præcis det samme.

Kan gå med til 3,4 og 6 (selvom jeg mener at denne ville være overflødig med videoteknologi) og har ingen holdning til ungdomsfodbolden (9 og 10). Men resten af forslagene bærer mest af alt præg af et udtalt had til spillet, som vi kender det.

Og punkt 8 handler kun om, at FIFA vil kunne tjene flere penge på flere kampe i deres turneringer, hvis man minimere liga, cup og CL/EL kampe.

Her min liste med forslag til ændringer.

1. Giv Kenny det Knighthood! (ikke rigtigt relevant i denne sammenhæng, men den er altid på min liste :D )
2. Afskaf FIFA
3. Afskaf UEFA
4. Lav to nye og meget mindre apparater uden korrupte stoddere til at drive VM, EM og CL/EL.
5. Indfør videoteknologi.

Nå ja.

6. Legalisér Canabis.
7. Texy for pres !

Jeg er enig! :D

Dieks
Indlæg: 800
Tilmeldt: torsdag, 26. feb, 2015 23:34
Alder: 37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Dieks » torsdag, 19. jan, 2017 19:38

Thommo skrev:
Tjoh, jeg synes bare det vigtigste mangler, selv om ophævelse af off side reglen foreslåes for at få flere mål, har jeg altid været tilhænger af større mål, og har aldrig i mit liv hørt dette foreslået. Jo flere mål, jo større chance for de bedste hold vinder, da held/uheld udlignes mere og mere, jo flere mål, sådan er det naturligvis bare. Tvivler på at ophævelsen af off side, vil skaffe flere mål, bare at hold står endnu dybere oftest.Men er generelt for ændringer, dog først og fremmest tv billeder til dommere....gerne inden weekenden.

PS og elendig overskrift, revolution ligefrem? det er foreslået, som mange gange før, hvis bare et af de foreslag går igennem er det godt klaret
Helt enig med tv billeder. At man kan kalde det ved fx scoringer eller som i NFL smide en klud x antal gange i kampen og så bruge de få min på st træffe den rigtige beslutning.
Mht. afskaffelsen af offside, så er det vidst allerede afprøvet. Det har pt givet Scum 4 mål og mindst ligeså mange ufortjente point.
YNWA..!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 20. jan, 2017 16:28

http://www.bt.dk/fodbold/millionindtjen ... de-klubber
Ikke skidt af af Liverpool. Kommer selvfølgelig an på målet
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
F1rm1no
Indlæg: 455
Tilmeldt: lørdag, 02. aug, 2008 12:40
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 44

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af F1rm1no » lørdag, 21. jan, 2017 12:36

Fonte til West ham


Sent from my iPad using Tapatalk
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af TomViolence » søndag, 22. jan, 2017 13:29

F1rm1no skrev:Fonte til West ham


Sent from my iPad using Tapatalk
Er der nogle, der kan forklare det? Fonte har været i Southampton i 7 år, og West Ham er i mine øjne ikke en større klub. De ligger side om side i tabellen.

Ved vi, hvorfor Fonte indgav et transferønske? Eller er det bare rent økonomisk?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14380
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » søndag, 22. jan, 2017 14:31

TomViolence skrev:
F1rm1no skrev:Fonte til West ham


Sent from my iPad using Tapatalk
Er der nogle, der kan forklare det? Fonte har været i Southampton i 7 år, og West Ham er i mine øjne ikke en større klub. De ligger side om side i tabellen.

Ved vi, hvorfor Fonte indgav et transferønske? Eller er det bare rent økonomisk?
Ren økonomi. Jeg synes vi skulle have hapset ham til prisen. Han ville kunne stabilisere forsvaret i et fint makkerskab med Matip.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 07. feb, 2017 18:57

https://www.theguardian.com/football/20 ... are_btn_tw

Først og fremmest en fed artikel og interview af og med Kevin-Prince Boateng omkring mange af bagsiderne ved fodbold og så får han også rost Klopp til skyerne, hvilket jo heller ikke er så skidt endda. Så giv det et læs, hvis det lyster.
But footballers have to play and opportunities remained limited until Dortmund took Boateng on loan for six months in January 2009, the eve of their explosion. The manager was Jürgen Klopp and the mention of his name excites. “Yes!” Boateng says. “I could see it immediately. He’s the best coach in the whole world. He knows when to push you and when to comfort you. He knows when you need a drink, when you need water. He has this …” His voice trails off. “He has everything. Ask the players and they’ll say: ‘He’s the best, I’d die for him.’
Corner taken quickly...

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » søndag, 12. feb, 2017 10:00

Jeg kan godt leve med, at Martial får lavet en reducering i overtiden i Man Utd's næste kamp.

Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 13. feb, 2017 19:13

texy skrev:Jeg kan godt leve med, at Martial får lavet en reducering i overtiden i Man Utd's næste kamp.

€10 mio er småpenge for United... jeg ønsker dem ingen succes af nogen som helst art, ikke engang er reducering til 8-1
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. feb, 2017 20:39

Enig. Den afbetaling vidner netop om succes. Og de skal ingen succes have de næste 100 år.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13742
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 14. feb, 2017 10:23

Jordon Ibe in the league since joining Bournemouth for £15m from Liverpool:

19 games
4 shots off target
1 shot on target
0 goals
0 assists

Hentet fra den norske.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar