Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » fredag, 21. apr, 2017 18:27

Det er temmelig godt gået af Eriksen:

http://www.express.co.uk/sport/football ... tgalleries

:clap: :clap: :clap:

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 21. apr, 2017 20:41

Aspas sænker Man U. I hørte det her først.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » fredag, 21. apr, 2017 22:38

Snakken går pt. på Twitter om at Zlatan har pådraget sig en ACL skade. Det skulle tage omkring 8-9 måneder at komme sig over.
Derudover spekuleres der dybere i, at han skulle være indstillet på at indstille sin karriere efter meldingen om hans skadesituation.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » lørdag, 22. apr, 2017 12:21

CVLiverpool skrev:Snakken går pt. på Twitter om at Zlatan har pådraget sig en ACL skade. Det skulle tage omkring 8-9 måneder at komme sig over.
Derudover spekuleres der dybere i, at han skulle være indstillet på at indstille sin karriere efter meldingen om hans skadesituation.
Det er faktisk muligvis en kæmpe nyhed. For ingen tvivl om, at Zlatan her været med til at tegne toppen af verdensfodbolden igennem hans karriere. En skam, at en kæmpe karriere måske skal slutte på den måde, men det er ret svært at se, hvordan en spiller i hans alder skal komme tilbage på niveau efter så lang en skadespause + genoptræningsforløb.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... p-10272616
Kloppite

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » søndag, 23. apr, 2017 04:01

Zlatan har en fantastisk fysik. Så jeg tror faktisk godt, at han ville kunne komme tilbage. Jeg er mere i tvivl om, hvorvidt han har lyst. Måske stopper han bare karrieren.

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af CVLiverpool » søndag, 23. apr, 2017 14:18

Jeg må simpelthen le!
Pogba har været udsat for meget kritik pga. sit høje prisskilt. Om kritikken er berettiget eller ej, er ikke hvad diskussionen her går på.
Nej, vent bare og hør:
United har lavet en lille video, hvor de fortæller at Pogba nu er den spiller med flest succesfulde afleveringer i Premier League.
Stort tillykke til ham... eller, vent lidt. Ham han har overhalet er Henderson. Jorden Henderson, der har været skadet i to måneder.

Hvad United dog ikke gør for at deres dyrt indkøbte flop ikke ligner så stort et flop alligevel.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. apr, 2017 15:44

Ja. Pogba er slet, slet ikke pengene værd. I Juve griner man endnu.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 02. maj, 2017 16:19

Hvordan gør klubberne det sportsligt ud fra, hvad truppen har kostet ?

https://twitter.com/HLNinEngeland/statu ... iveblog%2F

Mon ikke det nogenlunde samme billede ville vise sig, hvis man målte på lønninger ?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » torsdag, 04. maj, 2017 12:04

Det her er simpelthen for sindssygt!!! http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-10353139
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 04. maj, 2017 13:09

Jesper skrev:Det her er simpelthen for sindssygt!!! http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-10353139
Knap 6 millioner om ugen. Hold kæft jeg skulle nyde livet, når jeg havde udstået kontrakten.. :shock: :D

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. maj, 2017 16:27

Ja, vi går et sindssygt transfervindue i møde. Man U har budt £93 M. for Mbappé. Det er deres andet bud. Det første var på £72 M., de smækkede altså £21 M. oveni deres første bud :o

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... on/6641854

Eb.dk har historien fra næsten altid pålidelige The Guardian.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 04. maj, 2017 21:24

Hr. Drejer skrev:Ja, vi går et sindssygt transfervindue i møde. Man U har budt £93 M. for Mbappé. Det er deres andet bud. Det første var på £72 M., de smækkede altså £21 M. oveni deres første bud :o

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... on/6641854

Eb.dk har historien fra næsten altid pålidelige The Guardian.
Hvis de vil betale næsten en milliard for en 18-årig knægt, der ihf i PrL sammenhæng må betegnes som en lottokupon, skal de da have lov. Jeg ville ikke have gjort det, risikoen for at han flopper er sq for stor efter min smag.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 04. maj, 2017 21:25

Hvis der er hold i rygterne om Manchester United's bud på Mbappe, hvad tænker Marcus Rashford så ikke. Et af verdens største angrebstalenter, om end han ikke pt. har samme niveau som Mbappe.

Manchester United har godt nok mistet megen klasse siden Fergusons afgang. De byder absurde summer på alverdens stjernespillere i den tro, at de på navnene alene opnår succes. Og med de beløb de smider om sig med og de spillere de henter ind, skal det nok også lykkedes dem. Det så vi jo med Manchester City i sin tid. Men det er i mine øjne ikke længere den klub, som man ind imellem alt hadet trods alt respekterede for at værne om sine traditioner.

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. maj, 2017 21:39

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis der er hold i rygterne om Manchester United's bud på Mbappe, hvad tænker Marcus Rashford så ikke. Et af verdens største angrebstalenter, om end han ikke pt. har samme niveau som Mbappe.

Manchester United har godt nok mistet megen klasse siden Fergusons afgang. De byder absurde summer på alverdens stjernespillere i den tro, at de på navnene alene opnår succes. Og med de beløb de smider om sig med og de spillere de henter ind, skal det nok også lykkedes dem. Det så vi jo med Manchester City i sin tid. Men det er i mine øjne ikke længere den klub, som man ind imellem alt hadet trods alt respekterede for at værne om sine traditioner.
R_G_F:

Du har selv hylet deres bredde, hvor jeg sagde at man ikke kun skal kigge på navne, men også på bidrag 8-)

Og ja, de køber navne og 'This months flavour'. Han er god, men jeg tror ikke at en 18-årige kan rejse holdet. Der skal noget andet til.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 04. maj, 2017 21:42

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis der er hold i rygterne om Manchester United's bud på Mbappe, hvad tænker Marcus Rashford så ikke. Et af verdens største angrebstalenter, om end han ikke pt. har samme niveau som Mbappe.

Manchester United har godt nok mistet megen klasse siden Fergusons afgang. De byder absurde summer på alverdens stjernespillere i den tro, at de på navnene alene opnår succes. Og med de beløb de smider om sig med og de spillere de henter ind, skal det nok også lykkedes dem. Det så vi jo med Manchester City i sin tid. Men det er i mine øjne ikke længere den klub, som man ind imellem alt hadet trods alt respekterede for at værne om sine traditioner.
Traditioner og traditioner. De betalte jo altså også i sin tid et rekordbeløb for en spiller under 20 år, da de i 04/05 hentede den dengang 18-årige Wayne Rooney for omkring £25 mio. Men jeg er enig med dig i, at de beløb de smider om sig er absurde og generelt er det trist for sporten, at der er gået så meget inflation i den og at Manure i høj grad bidrager til, at det bliver endnu værre.
Corner taken quickly...

Besvar