Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 07. maj, 2019 16:47

I så fald gælder det ihvertfald kun i PL? Jeg har da ihvertfald sjældent set så meget tuderi som det Barcaspillerne præsterede i sidste uge. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se 7-8 gule kort langet afsted i én og samme omgang. Jeg forestiller mig dommeren hæve det gule kort og lave en pirouette for ligesom at demonstrere at den her er til Jer alle sammen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » tirsdag, 07. maj, 2019 21:03

Red Man Walking skrev:I så fald gælder det ihvertfald kun i PL? Jeg har da ihvertfald sjældent set så meget tuderi som det Barcaspillerne præsterede i sidste uge. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se 7-8 gule kort langet afsted i én og samme omgang. Jeg forestiller mig dommeren hæve det gule kort og lave en pirouette for ligesom at demonstrere at den her er til Jer alle sammenBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig i den grad, men mener bare ikke det er besluttet, men er på tapetet hos de korrupte :dontknow: . Åhh jeg Savner Pierluigi Collina, DER var respekt om den mand, ingen bull shit overhovedet
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » onsdag, 08. maj, 2019 00:13

Red Man Walking skrev:Nu vi taler om unoder kunne jeg virkelig godt tænke mig at dommerne generelt set langede en masse advarsler ud når spillerne omringer dommerne med protester over alt muligt gejl.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tidstrækkeri, forhindre at frispark tages ved at blive stående foran bolden, hiven i trøjen/holderi ved dødbolde, forhindre omstillinger, overdrive en kontakt, som når der rulles 10 gange, eller man hopper op i luften, mens man skriger, som blev man skudt.
At man får et gult for at smide trøjen og ikke for alt dette er absurd :wall:

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 08. maj, 2019 08:27

Cynwal skrev:
texy skrev:Så jeg kan ikke se, hvordan de skal slippe af med Sanchez, med mindre han selv er villig til at gå ned i løn, eller Man Utd er villige til at betale endnu mere af hans løn. Jeg tror i øvrigt stadig, at han kan spille bold. Han valgte bare den forkerte klub, og nu er alderen lidt imod ham.
Da Sanchez skiftede til Arsenal, tror jeg meget havde været anderledes, både for ham og Liverpool, hvis han var skiftet til os isf. Han havde passet perfekt, i et hold der var tilpasset Suarez, og han kunne have udfyldt 85-90% af det hul.
Det havde stadig været et problem at Sturridge gik i stykker. Men ja, med Coutinho som Quarter Back og Sanchez og Stirling som recievere... der havde været langt bedre end hvad vi endte ud med, stensikker top 3 i ligaen og nok også mere.

Oh Well. Fruen ville hellere bo i London.

Så kan det jo være at Rodgers aldrig var blevet fyret og så var Klopp havnet i Manchester, På det tyske landshold, Bayern eller Chelsea.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 08. maj, 2019 08:29

Filos of Isk skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Så jeg kan ikke se, hvordan de skal slippe af med Sanchez, med mindre han selv er villig til at gå ned i løn, eller Man Utd er villige til at betale endnu mere af hans løn. Jeg tror i øvrigt stadig, at han kan spille bold. Han valgte bare den forkerte klub, og nu er alderen lidt imod ham.
Da Sanchez skiftede til Arsenal, tror jeg meget havde været anderledes, både for ham og Liverpool, hvis han var skiftet til os isf. Han havde passet perfekt, i et hold der var tilpasset Suarez, og han kunne have udfyldt 85-90% af det hul.
Det havde stadig været et problem at Sturridge gik i stykker. Men ja, med Coutinho som Quarter Back og Sanchez og Stirling som recievere... der havde været langt bedre end hvad vi endte ud med, stensikker top 3 i ligaen og nok også mere.

Oh Well. Fruen ville hellere bo i London.

Så kan det jo være at Rodgers aldrig var blevet fyret og så var Klopp havnet i Manchester, På det tyske landshold, Bayern eller Chelsea.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er du fuld?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » torsdag, 09. maj, 2019 12:28

The Special One håber, at The Normal One vinder CL finalen:

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 94286.html

Kan det passe, at man begynder at føle lidt sympati for manden - bare lidt... :D

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 09. maj, 2019 12:39

Niels K skrev:The Special One håber, at The Normal One vinder CL finalen:

https://www.independent.ie/sport/soccer ... 94286.html

Kan det passe, at man begynder at føle lidt sympati for manden - bare lidt... :D
Han er jo meget sød så længe han er arbejdsløs. Han skal jo også være klar uanset hvor der kommer en jobåbning.

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » mandag, 13. maj, 2019 20:24

Corner taken quickly...

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » mandag, 13. maj, 2019 21:00

Kasper88 skrev:Hello, hello, here we go:

https://www.nytimes.com/2019/05/13/spor ... -uefa.html
Jeg forstår ikke, hvorfor de så kun skal straffes i internationalt og ikke nationalt?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » mandag, 13. maj, 2019 21:11

Jesper skrev:
Kasper88 skrev:Hello, hello, here we go:

https://www.nytimes.com/2019/05/13/spor ... -uefa.html
Jeg forstår ikke, hvorfor de så kun skal straffes i internationalt og ikke nationalt?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er fordi, at det i dette tilfælde er UEFA. Premier League er dog også i gang med at undersøge dem.
Corner taken quickly...

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 13. maj, 2019 21:45

Kasper88 skrev:
Jesper skrev:
Kasper88 skrev:Hello, hello, here we go:

https://www.nytimes.com/2019/05/13/spor ... -uefa.html
Jeg forstår ikke, hvorfor de så kun skal straffes i internationalt og ikke nationalt?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er fordi, at det i dette tilfælde er UEFA. Premier League er dog også i gang med at undersøge dem.
En udelukkelse (særligt hvis det er mere end én sæson) har indirekte potentialet til at påvirke dem i PL også, da deres evne til at købe/fastholde spillere jo er afhængig af CL-deltagelse. Ligeledes vil en dom fra UEFA alt andet lige øge sandsynligheden for at FA også finder dem skyldige.

Men som jeg tidligere har skrevet flere gange, jeg vil se det før jeg tror det.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 13. maj, 2019 22:13

Kasper88 skrev:
Jesper skrev:
Kasper88 skrev:Hello, hello, here we go:

https://www.nytimes.com/2019/05/13/spor ... -uefa.html
Jeg forstår ikke, hvorfor de så kun skal straffes i internationalt og ikke nationalt?

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Det er fordi, at det i dette tilfælde er UEFA. Premier League er dog også i gang med at undersøge dem.
trin A må være at få dem straffet. Hvis det lykkedes UEFA, og det er stadig et stort hvis, så vil Premier League også kunne gøre det med noget større sikkerhed for at vinde sagen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. maj, 2019 09:05

Det ville da være fedt, hvis begge forbund ville statuere ordentlige eksempler, hvor CL udelukkelse minimum en sæson ville være passende fra UEFA og en pænt stor bøde oven i, da de jo allerede har trukket godt med penge ud af denne turnering med de nuværende ejere.
FA kunne give et transferforbud x-antal vinduer, minus på (5-10 point) kontoen til den nye sæson og også store bøder, fx. placeringspengene for de sidste 2 sæsoner tilbagebetalt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. maj, 2019 11:24

Der er alligevel nogle prominente navne i blandt de spillere, hvis kontrakter løber ud til sommer, og som måske ikke skal ses på den helt store scene mere:

http://www.espn.co.uk/football/blog/soc ... the-summer

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Red Man Walking » tirsdag, 14. maj, 2019 11:52

Niels K skrev:Det ville da være fedt, hvis begge forbund ville statuere ordentlige eksempler, hvor CL udelukkelse minimum en sæson ville være passende fra UEFA og en pænt stor bøde oven i, da de jo allerede har trukket godt med penge ud af denne turnering med de nuværende ejere.
FA kunne give et transferforbud x-antal vinduer, minus på (5-10 point) kontoen til den nye sæson og også store bøder, fx. placeringspengene for de sidste 2 sæsoner tilbagebetalt.
Jeg ved udemærket at det aldrig kommer til at ske, men hvor ville det dog være befriende, hvis de fratrak City 10 point alle de sæsoner, hvor forseelsen har fundet sted. Hvis en skoleelev snyder sig til et 13-tal til eksamen, får han/hun hoteller ikke lov at beholde karakteren. Men som sagt, så er det nok ønsketænkning og jeg tager gerne en CL-ban, hvis den løber over flere sæsoner, så det rent faktisk kan koste dem på spillerfronten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar