Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mugge » mandag, 11. sep, 2017 19:51

Hr. Drejer skrev:Ederson er blevet lappet godt og grundigt sammen.

https://twitter.com/TheAnfieldWrap/stat ... iveblog%2F
Hvis du tager tallene fra tweetet; 907280611240538112 og omklamrer dem med "Tweet" koden, så får du dette i stedet:


Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 11. sep, 2017 19:55

1. kommentar er god humor "I cut my self shaving worse than that lol" Og nok også sand, for synes nu ikke det ser så alvorligt ud.Slet ikke i forhold til at han bed græs i 10 min. Men det er da positivt, at det ikke er så alvorligt trods alt....For han skal jo pille point fra de andre tophold ASAP!
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 11. sep, 2017 22:19

Det er svært for mig ikke at være enig med Rummenige, og rigtig godte mig over hans slutbemærkning."Alle, der kritiserer træneren, klubben eller hans holdkammerater, får straks problemer med mig.

Lewandowski giver i Spiegel-interviewet desuden udtryk for, at topspillerne får mere og mere magt, og at de efterhånden selv bestemmer, hvornår de skifter klub. Heller ikke den kommentar falder i god jord hos Rummenigge.

- Det kan Lewandowski selv afgøre ved at tjekke sin kontrakt. Den gælder til sommeren 2021 og indeholder ikke en frikøbsklausul.

Rummenigge fremhæver desuden Lewandowskis agent Maik Barthel, som bagmand og inspirationskilde til Lewandowskis kommentarer. Barthel 'skader' ifølge Rummenigge sin klient."

Jeg har før skrevet, at en transfer request der ender med salg, bør koste spilleren 6-18 mdr løn, en tr. uden salg "bare" 3-6 mdr løn.Strejke bør koste 2-4 ugers løn pr dag, man nægter at udføre sit job. Spillere HAR nemlig i stor stil magten, det bør jo være klubberne er har det, rentboys er under kontrakt, de ikke er tvunget til at signe.
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/baye ... wandowski/
Verden er smask fuld af hyklere....

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » tirsdag, 12. sep, 2017 01:08

Mads T. skrev:
Highspeed skrev:De Boer færdig i CP efter 4 spillerunder.

Spændende at se hvad planen for dem så bliver.
Roy Hodgson ifølge rygterne :shock:
Jeg er i chok. Fyret efter 4 kampe og erstattet med Woy...
Corner taken quickly...

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » søndag, 17. sep, 2017 16:28

Corner taken quickly...

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Scherwin » søndag, 17. sep, 2017 17:07

http://www.skysports.com/football/news/ ... our-months

Barcelona forward Ousmane Dembele out for up to four months

LOL REKT
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Spazzjack
Indlæg: 320
Tilmeldt: onsdag, 22. maj, 2013 12:46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Spazzjack » søndag, 17. sep, 2017 17:40

Kasper88 skrev:
Puha. Det er sgu lidt pinligt for dem. Jeg skulle ikke nyde noget af at købe sådan en, hvis man var Everton fan. Idet hele taget synes jeg det er ærgerligt med de reklamer på ærmet
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. sep, 2017 17:32

Ancelotti har lige fået sparket af Bayern. Klopp nævnes af flere bookmakere som favorit til jobbet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 28. sep, 2017 18:00

Hr. Drejer skrev:Ancelotti har lige fået sparket af Bayern. Klopp nævnes af flere bookmakere som favorit til jobbet.
Det tror jeg ikke de tør.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. sep, 2017 09:55

Hr. Drejer skrev:Ancelotti har lige fået sparket af Bayern. Klopp nævnes af flere bookmakere som favorit til jobbet.
Meget naturligt, han er tysklands største trænernavn, Bayern er tysklands største klub.

Det skal vel også ses i lyset af at der er rigtig mange muligheder og ikke mange oplagte, hvilken retning vil Bayern?
Tysk eller international træner?
En træner der er aktiv i medierne?

Tuschel, Nagelsmann er vel de to andre kandidater, de er jo nok nemmere at lokke for Bayern, men de har jo ikke opnået resultater på niveau med Klopp og Ancelotti.

Så er der Joachim Löw, kunne også være en mulighed?

Tuschel er nok det nemmeste, han har haft lidt succes, men ikke for meget til at han har for store armbevægelser. Nagelsmann tror jeg de syntes er for ung.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 09. okt, 2017 23:46

Om jeg fatter kvindens mål er med i puskas afstemningen, enhver normalt duelig målmand, havde jo taget den bold. Giroud slår alt med adskillige længder, hvis altså køn og position på banen(goalie) er underordnet.....Mon ikke kvinden vinder.....UDELUKKENDE pga hun har to fordele.Mystisk de ikke laver en puskasine award, for det her er latterligt. Efter min mening altså. Og det er ikke en dyt med mands chauvanisme(staveplade), bare kvalitet på målene,og det giga drop af den uduelige i kassen. Pinligt af fifa, igen igen. Fatter slet ikke fifa gider lade som om folket bestemmer via afstemningen, for de har jo allerede graveret pokalen :dontknow: :wall:

http://www.fifa.com/the-best-fifa-footb ... 11843.html
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 10. okt, 2017 13:58

Nej det giver ikke rigtig mening. Det er vel kun for at få et mål fra kvinderækkerne med i afstemningen. I øvrigt, hvorfor er Cans mål ikke med?

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Pede » tirsdag, 10. okt, 2017 18:20

I skal huske på, at det er flot hun kan sparke så langt!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 10. okt, 2017 18:37

Hvis det er i ligestillingens uskønne navn at de vil et kvinde mål med, så er det godt nok sølle hvis det var det bedste de kunne finde. Can burde være med, uden tvivl. Det er samlet set en sølle omgang mål der er med. Der bliver scoret nogen i PL alene hver weekend der er bedre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 10. okt, 2017 20:37

Haha Thommo. Jeg læste dit indlæg og tænkte, at du sikkert overdrev en smule i retorikken. - så så jeg målet.

Hvad fanden laver den kvinde i målet? Kæft det er latterligt. Puskas ville vende sig i sin grav..

Besvar