Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » fredag, 22. okt, 2010 19:48

Alonso skrev:Det er svært at svare på. Men rødvinstuden har vel heller ikke mere end et par sæsoner i sig.
Dog må man også erkende, at Man Utd havde været godt og grundigt fucked, hvis Rooney var smuttet.
Ja det ville ikke have set godt ud i år, men vi har før mistet spillere af Rooney kaliber,
og vendt stærkt tilbage.
Hvor mange sagde ikke at vi var en enmandshær, da vi havde Ronaldo, men så tog Rooney bare over, og nu er Nani godt på vej.
Mvh.Brag.

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » fredag, 22. okt, 2010 19:52

Alonso skrev:
Så er han på 1 minut gået fra at være et illoyalt og forræderisk svin, til at være fansenes mand der blev ført bag lyset af sin agent.

Fodboldfans er som regel kendetegnet ved en ekstraordinær ting: Modsat andre mennesker falder gruppens samlede intelligensniveau jo flere der kommer til ;)
Syntes nu historien fortæller os, at der er i alle sammenhæng, og ikke kun fodbold, at intelligensniveauet falder jo flere der kommer til, flokmentalitet har altid været primitiv.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC Søren » fredag, 22. okt, 2010 22:39

Brag skrev:
Alonso skrev:Det er svært at svare på. Men rødvinstuden har vel heller ikke mere end et par sæsoner i sig.
Dog må man også erkende, at Man Utd havde været godt og grundigt fucked, hvis Rooney var smuttet.
Ja det ville ikke have set godt ud i år, men vi har før mistet spillere af Rooney kaliber,
og vendt stærkt tilbage.
Hvor mange sagde ikke at vi var en enmandshær, da vi havde Ronaldo, men så tog Rooney bare over, og nu er Nani godt på vej.
Det har vel kun været ronaldo, som i har mistet som er/var på toppen af sin karriere. Ja i har før mistet gode spillere, men de har vel alle været i deres karriere efterår, og derfor har tabet ikke været så stort.

Man kan vel ikke helt sige, at i er kommet jer over tabet af ronaldo, hvilket også er helt naturligt.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brag
Indlæg: 434
Tilmeldt: tirsdag, 13. jan, 2009 15:37
Geografisk sted: Fredensborg
Alder: 57

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Brag » fredag, 22. okt, 2010 23:49

LFC Søren skrev:
Brag skrev:
Alonso skrev:Det er svært at svare på. Men rødvinstuden har vel heller ikke mere end et par sæsoner i sig.
Dog må man også erkende, at Man Utd havde været godt og grundigt fucked, hvis Rooney var smuttet.
Ja det ville ikke have set godt ud i år, men vi har før mistet spillere af Rooney kaliber,
og vendt stærkt tilbage.
Hvor mange sagde ikke at vi var en enmandshær, da vi havde Ronaldo, men så tog Rooney bare over, og nu er Nani godt på vej.
Det har vel kun været ronaldo, som i har mistet som er/var på toppen af sin karriere. Ja i har før mistet gode spillere, men de har vel alle været i deres karriere efterår, og derfor har tabet ikke været så stort.

Man kan vel ikke helt sige, at i er kommet jer over tabet af ronaldo, hvilket også er helt naturligt.
Mener også vi har mistet, Stam, Beckham, Cantona, nistelroy, og Hughes.
Jo jeg mener godt man kan sige at vi er kommet os over tabet af Ronaldo, vi blev
godt nok kun nr 2 sidste år, men om vi havde vundet mesterskabet med Ronaldo er
jo langt fra sikkert, så kan det være at rooney ikke havde spillet så fantastisk, som han gjore sidste år.
Jeg har den holdning, at når man er med fremme til sidst i alle turneringer, så er det absolut godkendt, og så er det kun marginaler, der afgør om det bliver til titler.
Mvh.Brag.

Brugeravatar
LFC Søren
Indlæg: 1852
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:15
Geografisk sted: Ølstykke
Alder: 54

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LFC Søren » lørdag, 23. okt, 2010 00:35

Brag skrev:
LFC Søren skrev:
Brag skrev:
Alonso skrev:Det er svært at svare på. Men rødvinstuden har vel heller ikke mere end et par sæsoner i sig.
Dog må man også erkende, at Man Utd havde været godt og grundigt fucked, hvis Rooney var smuttet.
Ja det ville ikke have set godt ud i år, men vi har før mistet spillere af Rooney kaliber,
og vendt stærkt tilbage.
Hvor mange sagde ikke at vi var en enmandshær, da vi havde Ronaldo, men så tog Rooney bare over, og nu er Nani godt på vej.
Det har vel kun været ronaldo, som i har mistet som er/var på toppen af sin karriere. Ja i har før mistet gode spillere, men de har vel alle været i deres karriere efterår, og derfor har tabet ikke været så stort.

Man kan vel ikke helt sige, at i er kommet jer over tabet af ronaldo, hvilket også er helt naturligt.
Mener også vi har mistet, Stam, Beckham, Cantona, nistelroy, og Hughes.
Jo jeg mener godt man kan sige at vi er kommet os over tabet af Ronaldo, vi blev
godt nok kun nr 2 sidste år, men om vi havde vundet mesterskabet med Ronaldo er
jo langt fra sikkert, så kan det være at rooney ikke havde spillet så fantastisk, som han gjore sidste år.
Jeg har den holdning, at når man er med fremme til sidst i alle turneringer, så er det absolut godkendt, og så er det kun marginaler, der afgør om det bliver til titler.

Nu betragter jeg ikke stam som en spiller, som løftede manc, selvom han var en klasse forsvars spiller. beckham og nistelroy, havde/har vel også spillet deres bedste kampe i karrieren.
cantona havde jeg glemt (måske fortrænning ;) ) ja ham kom i jer flot over.

Vi er dog slet ikke enige om, at i er kommet jer over tabet af ronaldo, påtrods af jeres 2. plads sidste år.

Jeg tror desværre dog ikke uanset hvad, at i skal frygte fremtiden, i hvertfald ikke før mr ferguson stopper.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fribytter » lørdag, 23. okt, 2010 04:25

Brag skrev:
Fribytter skrev:
Alonso skrev:Det er svært at svare på. Men rødvinstuden har vel heller ikke mere end et par sæsoner i sig.
Dog må man også erkende, at Man Utd havde været godt og grundigt fucked, hvis Rooney var smuttet.
Det kan selvfølgelig være, at han tænker på det hold, han efterlader, og mindre på hans egen autoritet (som nok også kan tåle et par hak uden at svinde fuldstændig ind).

Men det var jo netop helt fucked at sælge Stam dengang. Var det en 35årig L. Blanc, der erstattede ham?
Ja Stam var fantastisk, men han kvajede sig ved at hænge Ferguson, og flere af spillerne ud offenligt i sin bog.
Han var ikke populær i truppen, efter hans udtalelser. og tror ikke der var nogen vej udenom for Ferguson.
Det har altid været vigtigt for Ferguson, at have den rigtige harmoni og stemning i truppen.
Jo det var L.Blanc der afløste ham i en overgangsperiode, og jeg syntes faktisk han gjore det rigtig godt, ville godt have haft ham 10 år før, og det prøvede ferguson også,
uden at det lykkedes.
Der er faktisk flere af de unge forsvarsspillere, fra dengang der udtalte, at de lærte enormt meget, af Laurent Blanc. Det var især Rio og Brown.
Blancs spillemæssige bidrag var ikke ret stort. Jeg husker det som om, at han spillede sig op (!), selvom det ligger langt tilbage. At truppen så på anden vis har lært af Blanc er selvfølgelig positivt, men ikke noget der imø. legitimere den udskiftning i sig selv. Ferguson kunne vel bare have sat Stam på plads the old way.

Pellegrini var iøvrigt også god til at lære fra sig, men elendig på banen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » tirsdag, 26. okt, 2010 19:20

Møg, ville have fulgt dens forudsigelser under næste slutrunde, da det ikke gik for heldigt under VM.

Dødsfald: Blæksprutten Paul får eget gravsted
Blæksprutten Paul er død. Han får sit eget gravsted i Oberhausen.
Under sommmerens VM-slutrunde var blæksprutten Paul dyret, der kunne gætte alle Tyskland resultater og også VM-finalen havde han luret.

Efter VM trak Paul, der også agerede ved EM 2008, sig tilbage som pensionistblæksprutte. Natten til tirsdag døde Paul så. Det oplyser blandt andet engelske The Independent

- Vi er dog glade for, at han har haft et godt liv. Hans succes gjorde ham til en større historie end selve VM, siger Stefan Porwoll fra Sea Life Centre i Oberhausen.

- Vi har besluttet at give Paul et lille gravsted på vores grund. Det kan lyde mærkeligt at gøre det for et havdyr, men det er det eneste rigtige, for han opnåede så stor popularitet i sit korte liv, siger Porwoll.

Næste år får en dokumentarfilm om Paul premiere, og Paul nåede inden sin død at gætte på, at England bliver vært for VM 2018.

http://onside.dk/nyheder/dodsfald-blaek ... t-gravsted
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 28. okt, 2010 15:40

Længe leve Paul. VM's helt store profil.
Billede
Fascinerende væsen!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 15. nov, 2010 21:36

Mystiske nomineringer til årets danske spiller, her til aften. Agger, Bendtner, Kjær, Romme. Kan kun se en af dem har fortjent den nominering, nemlig Rommedahl, nu er jeg før blevet"beskyldt" for at være formand for Romme´s fanklub, og det er fint med mig :D Agger og Bendtner er kronisk skadede, og egentlig slet ikke været imponerende når de har været fit, Kjær er årets flop i bundesligaen indtil videre, ifølge flere artikler, når købsprisen medregnes.

Edit. Romme fik sgu æren, det havde jeg ikke regnet med
Verden er smask fuld af hyklere....

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nrg » mandag, 15. nov, 2010 22:01

Thommo skrev:Mystiske nomineringer til årets danske spiller, her til aften. Agger, Bendtner, Kjær, Romme. Kan kun se en af dem har fortjent den nominering, nemlig Rommedahl, nu er jeg før blevet"beskyldt" for at være formand for Romme´s fanklub, og det er fint med mig :D Agger og Bendtner er kronisk skadede, og egentlig slet ikke været imponerende når de har været fit, Kjær er årets flop i bundesligaen indtil videre, ifølge flere artikler, når købsprisen medregnes.

Edit. Romme fik sgu æren, det havde jeg ikke regnet med
Ja, med de fire nomineringer, ser det ikke godt ud. Jeg synes nomineringerne af Agger og Bendtner, bærer præg af, at de blev valgt på navnet. De har som du også siger, været meget skadet og Simon Kjær har ramt et formdyk af dimensioner, så hvor ondt det end må gøre på mig, må jeg indrømme, at Rommedal var den rigtige vinder.

Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ser de her awards. De er så kunstige, grænsende til det pinlige, at man egentlig ikke har lyst til at se på det, men alligevel bliver hængende, fordi det er fodbold, det handler om.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 15. nov, 2010 22:09

nrg skrev:Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ser de her awards. De er så kunstige, grænsende til det pinlige, at man egentlig ikke har lyst til at se på det, men alligevel bliver hængende, fordi det er fodbold, det handler om.
Tjah, håbede at se Peter og Morten, men den tradition er åbenbart holdt, eller det er måske bare mig der troede det var tradition, muligt de kun var der sidste år :dontknow: . Elkjær og Sepp på slap line er dog også altid godt, så helt skidt var det nu ikke, synes jeg
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » tirsdag, 16. nov, 2010 17:32

Overvej stillingen i den franske liga :o

Samlet Hjemme Ude Statistik Topscorer Kort
FRANKRIG
LE CHAMPIONNAT (38 runder) 2010/2011
Opdateret: 14/11-10 23:24
# Klub K V U T Mål Point
1 Brest 13 6 4 3 13-8 22
2 Lille 13 5 6 2 22-15 21
3 Montpellier 13 6 3 4 12-12 21
4 Paris SG 13 5 5 3 19-12 20
5 Rennes 12 5 5 2 14-8 20
6 Marseille 12 5 4 3 20-14 19
7 Bordeaux 13 5 4 4 14-13 19
8 Lyon 13 5 4 4 15-15 19
9 Auxerre 13 4 6 3 19-15 18
10 St. Etienne 12 5 3 4 16-14 18
11 Lorient 13 5 3 5 14-13 18
12 Toulouse 13 5 3 5 14-14 18
13 Nice 13 4 4 5 11-15 16
14 Sochaux 13 4 3 6 20-18 15
15 Valenciennes 12 3 6 3 13-12 15
16 Monaco 13 2 8 3 13-11 14
17 Caen 13 3 5 5 15-20 14
18 Lens 13 3 5 5 12-19 14
19 Nancy 13 4 2 7 14-24 14
20 Arles 13 1 3 9 7-25 6
Kampe Point snit Antal mål Pr. kamp Hjemmesejr Uafgjort Udesejr
128 17,05 297 2,32 50 (39,1 %) 43 (33,6 %) 35 (27,3 %)

Nancy på 19. pladsen har otte point ned til Arles-Avignon på 20. pladsen og otte point op til Brest (!) på 1. pladsen!

Brugeravatar
DJ John
Indlæg: 270
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 21:29
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af DJ John » onsdag, 17. nov, 2010 09:38

Det er satme godt nok en tæt liga :shock:

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af DaBonks » torsdag, 18. nov, 2010 03:06

To tanker:
Det er godt nok øv at være Arles-Avignon.
Og hvem hulen er Brest? Nyoprykkere?
Billede

Brugeravatar
henry
Indlæg: 1986
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:30
Geografisk sted: Odense
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af henry » torsdag, 18. nov, 2010 18:45

HAHAHAHAHAHHAhAHA!

http://en.wikipedia.org/wiki/Anders_Lindegaard

Anders Lindegaard Personal information
Full name Anders Rosenkrantz Lindegaard
Date of birth 13 April 1984 (1984-04-13) (age 26)
Place of birth Buenos Aires, Argentina
Height 1.93 m (6 ft 4 in)
Playing position Goalkeeper
Club information
Current club Aalesund
Number 13
Youth career
2001–2003 OB
Senior career*
Years Team Apps† (Gls)†
2003–2009 Pineapple FC 11 (0)
2008 → Kolding (loan) 9 (0)
2009 → Aalesund (loan) 18 (0)
2009– Aalesund 38 (1)
National team‡
2010– Denmark 2 (0)
* Senior club appearances and goals counted for the domestic league only and correct as of 19 May 2010 (UTC).

† Appearances (Goals).


‡ National team caps and goals correct as of 12 October 2010

Anders Rosenkrantz Lindegaard (born 13 April 1984) is a rare type of Argentinian pineapple-footballer hybrid. He is invisible in all months except April and instead of a face has four arses. mr. ferguson Ferguson has described him as "the best pineapple-footballer hybrid since Jason Lee", adding "there's no doo'abou' tha'". He lives on a strict diet of Congo rainwater and towels.

He is known to be a massive fan of the Human Centipede. Also, RebeccaTwigley is a known homosexual.
Billede

Besvar