Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. sep, 2017 11:45

Paul Merson on Ross Barkley's Chelsea snub: 'You can't live in Liverpool your entire life'

:lol:

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 23706.html
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » torsdag, 07. sep, 2017 15:57

Premier League har vedtaget at lukke transfervinduet, før sæsonen starter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-11128684

Overvejende en rigtig god beslutning i mine øjne. Desværre løser det ikke helt de problemer, som Liverpool har oplevet denne sommer, da klubberne stadig kan sælge til udlandet indtil den internationale transferdeadline.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. sep, 2017 17:09

texy skrev:Premier League har vedtaget at lukke transfervinduet, før sæsonen starter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-11128684

Overvejende en rigtig god beslutning i mine øjne. Desværre løser det ikke helt de problemer, som Liverpool har oplevet denne sommer, da klubberne stadig kan sælge til udlandet indtil den internationale transferdeadline.
...og de kan stadig købe i udlandet efter PL er startet. Det er en intern aftale PL klubberne imellem, at de ikke handler med hinanden efter 1.runde.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » torsdag, 07. sep, 2017 18:16

Cynwal skrev:
texy skrev:Premier League har vedtaget at lukke transfervinduet, før sæsonen starter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-11128684

Overvejende en rigtig god beslutning i mine øjne. Desværre løser det ikke helt de problemer, som Liverpool har oplevet denne sommer, da klubberne stadig kan sælge til udlandet indtil den internationale transferdeadline.
...og de kan stadig købe i udlandet efter PL er startet. Det er en intern aftale PL klubberne imellem, at de ikke handler med hinanden efter 1.runde.
Jeg syntes ikke det fremgår helt tydeligt af ovenstående artikel, at de stadig kan købe? Men meget fint at have det som et lukket PL-klub til PL-klub vindue, men ellers have det åbent, selvom det selvfølgelig ikke ændrer på Coutinho sager

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » torsdag, 07. sep, 2017 20:00

Bojangles skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Premier League har vedtaget at lukke transfervinduet, før sæsonen starter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-11128684

Overvejende en rigtig god beslutning i mine øjne. Desværre løser det ikke helt de problemer, som Liverpool har oplevet denne sommer, da klubberne stadig kan sælge til udlandet indtil den internationale transferdeadline.
...og de kan stadig købe i udlandet efter PL er startet. Det er en intern aftale PL klubberne imellem, at de ikke handler med hinanden efter 1.runde.
Jeg syntes ikke det fremgår helt tydeligt af ovenstående artikel, at de stadig kan købe? Men meget fint at have det som et lukket PL-klub til PL-klub vindue, men ellers have det åbent, selvom det selvfølgelig ikke ændrer på Coutinho sager
Det blev udlagt i radioen (Sporten kort: vandt 2-0! (til dem der kan deres gamle Monrad og Rislund)) på den måde. Dem kan jeg ikke finde ud af at linke til som kilde ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » fredag, 08. sep, 2017 08:48

Cynwal skrev:
Bojangles skrev:
Cynwal skrev:
texy skrev:Premier League har vedtaget at lukke transfervinduet, før sæsonen starter.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... e-11128684

Overvejende en rigtig god beslutning i mine øjne. Desværre løser det ikke helt de problemer, som Liverpool har oplevet denne sommer, da klubberne stadig kan sælge til udlandet indtil den internationale transferdeadline.
...og de kan stadig købe i udlandet efter PL er startet. Det er en intern aftale PL klubberne imellem, at de ikke handler med hinanden efter 1.runde.
Jeg syntes ikke det fremgår helt tydeligt af ovenstående artikel, at de stadig kan købe? Men meget fint at have det som et lukket PL-klub til PL-klub vindue, men ellers have det åbent, selvom det selvfølgelig ikke ændrer på Coutinho sager
Det blev udlagt i radioen (Sporten kort: vandt 2-0! (til dem der kan deres gamle Monrad og Rislund)) på den måde. Dem kan jeg ikke finde ud af at linke til som kilde ;)
https://www.premierleague.com/news/466516

Når jeg læser det på PL's egen side, så får jeg det til, at der er lukket for al indkøb af spillere.
The new rule, which applies only to the acquisition of players, will be for Premier League Clubs only and has no bearing on other leagues and competitions.

Clubs will still have the ability to sell players to other leagues in which the transfer window is open, as they can now to leagues that have different transfer window dates, such as Major League Soccer.
Kan godt se, at det kan misforstås, som at vinduet stadig er åbent ifht udlandet, men er ret sikker på at dette ikke er tilfældet. Hvad tænker i andre? nogen der kan finde det mere klart beskrevet - fra en troværdig kilde?

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » fredag, 08. sep, 2017 11:00

Bojangles skrev:Kan godt se, at det kan misforstås, som at vinduet stadig er åbent ifht udlandet, men er ret sikker på at dette ikke er tilfældet. Hvad tænker i andre? nogen der kan finde det mere klart beskrevet - fra en troværdig kilde?
Jeg kan ikke tolke det på andre måder, end at der efter lukning af vinduet ikke længere kan hentes spillere og at reglerne kun gælder for Premier League klubber (ligesom de eksisterende). Hvor spillerne kommer fra er underordnet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11233
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » fredag, 08. sep, 2017 19:02

Jeg bøjer mig. Det er radio-sporten, som har misforstået det - eller mit ½ øre mens jeg kørte bil.
Under alle omstændigheder: I stand corrected! :oops:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14366
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. sep, 2017 20:09

Fodboldmæssigt har det godt nok været en overordentlig trist dag. Men jeg fik dog trods alt et smil på læberne da jeg så en reklame for EL på 6'eren. Arsenal-FC Köln på torsdag
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kasper88
Indlæg: 1715
Tilmeldt: lørdag, 19. nov, 2016 18:13

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 09. sep, 2017 20:36

Og Man U var dygtige nok til at få 2-2 mod Stoke. Det er i øvrigt i sandhed en smånyhed.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. sep, 2017 21:45

Kasper88 skrev:Og Man U var dygtige nok til at få 2-2 mod Stoke. Det er i øvrigt i sandhed en smånyhed.
"eksperterne" har omtalt scum i så høje vendinger, at de vel forventede 38*3 point til fellaini og co.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Highspeed
Indlæg: 2427
Tilmeldt: søndag, 03. jun, 2007 21:30

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Highspeed » mandag, 11. sep, 2017 17:03

De Boer færdig i CP efter 4 spillerunder.

Spændende at se hvad planen for dem så bliver.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Mads T. » mandag, 11. sep, 2017 17:11

Highspeed skrev:De Boer færdig i CP efter 4 spillerunder.

Spændende at se hvad planen for dem så bliver.
Roy Hodgson ifølge rygterne :shock:

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » mandag, 11. sep, 2017 18:27

Jeg har før argumenteret for transfer priserne er groteske, det er det til gengæld også at fyre ham efter 4 kampe. Men Boer er nok ligeglad, da han vel bliver forgyldt af det exit.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13717
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 11. sep, 2017 19:18

Ederson er blevet lappet godt og grundigt sammen.

https://twitter.com/TheAnfieldWrap/stat ... iveblog%2F
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar