Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 24. apr, 2018 15:56

Mads T. skrev: Af ren nysgerrighed, hvad er så værre end korsbånd?
Papercut. Støde tåen imod sofabordet

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » tirsdag, 24. apr, 2018 16:01

Mads T. skrev:
Thommo skrev:Andre der så interviewet med skvattet okore, i onside XL(han blev interviewet pga racisme kortet han trak overfor dommeren :wall: ) jeg mener godt nok han er ynkelig og dybt pinlig ud over alle grænser. Jeg var også efter ham da han i et interview for nogen tid siden, sagde at han faktisk ikke havde lyst til livet i sin tid, bare pga korsbåndet var smuttet sig en tur. Kylling og tøsedreng ud over alle grænser. At man kan være så stort et offer, på et par minutter er imponerende. Jeg har også haft skader i bentøjet der var værre end korsbåndet, jeg glæder mig bare over velfærden i dette land, da jeg stadig har brug for hjælp af og til nu her 18 år senere.
Af ren nysgerrighed, hvad er så værre end korsbånd?
Koldbrand måske?

Er helt enig i, at det er skandaløst at Okore beskylder dommeren for racisme. Ingen tvivl om, at dommeren lavede en gigantisk brøler og muligvis bevidst (han snød i hvert fald AAB i flere omgange i slutminutterne). Men det havde intet med racisme at gøre, og det er jo fuldkommen det samme som racisme, når okore kaster den slags beskyldninger af sted. Han ville jo aldrig have beskyldt en sort dommer for racisme...
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Emmy » tirsdag, 24. apr, 2018 18:24

Okore er en snotskovl
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 26. apr, 2018 21:48

Mads T. skrev:
Thommo skrev:Andre der så interviewet med skvattet okore, i onside XL(han blev interviewet pga racisme kortet han trak overfor dommeren :wall: ) jeg mener godt nok han er ynkelig og dybt pinlig ud over alle grænser. Jeg var også efter ham da han i et interview for nogen tid siden, sagde at han faktisk ikke havde lyst til livet i sin tid, bare pga korsbåndet var smuttet sig en tur. Kylling og tøsedreng ud over alle grænser. At man kan være så stort et offer, på et par minutter er imponerende. Jeg har også haft skader i bentøjet der var værre end korsbåndet, jeg glæder mig bare over velfærden i dette land, da jeg stadig har brug for hjælp af og til nu her 18 år senere.
Af ren nysgerrighed, hvad er så værre end korsbånd?
Brækket knæskal, smadret skinneben, nerveskader og korsbåndet der smuttede sig en tur, efter et møde med en af de lorte chikaner der er placeret åndsvagt overalt i Randers. Og synes stadig okore i den grad er dybt pinlig, af uhørte dimensioner, og det mener jeg. Han skulle jo prøve det virkelige liv, istedet for den boble han render rundt i.....
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 26. apr, 2018 22:05

Thommo skrev:efter et møde med en af de lorte chikaner der er placeret åndsvagt overalt i Randers.
Du må have været stang Bacardi, Thommo :D
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 27. apr, 2018 18:09

Der kommer gang i træner karrusellen til sommer. Arsenal, PSG, Barca, Bayern og sikkert også Chelsea skal have ny træner. Gad vide hvordan brikkerne falder på plads.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af MP » fredag, 27. apr, 2018 18:21

Moyes til Arsenal og Brendan til Chelsea


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oomph242
Indlæg: 5650
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Oomph242 » fredag, 27. apr, 2018 20:40

MP skrev:Moyes til Arsenal og Brendan til Chelsea Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så er top 4 sikret de næste par år frem:)

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » fredag, 27. apr, 2018 22:11

Hr. Drejer skrev:
Thommo skrev:efter et møde med en af de lorte chikaner der er placeret åndsvagt overalt i Randers.
Du må have været stang Bacardi, Thommo :D
Njah, mener der blev taget alko test( er reelt ikke sikker), men hørte ikke mere. For havde fået et par stykker, inden jeg hoppede på scooteren, i sin tid.
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » lørdag, 28. apr, 2018 11:32

Hr. Drejer skrev:Der kommer gang i træner karrusellen til sommer. Arsenal, PSG, Barca, Bayern og sikkert også Chelsea skal have ny træner. Gad vide hvordan brikkerne falder på plads.
Er Barca sikker?

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 28. apr, 2018 12:09

Kovac er også bekræftet i Bayern, så dem kan vi godt tage ud af ligningen.

Wenger i Paris kunne godt være et sandsynligt scenarie. En legendarisk fransk manager i spidsen for det franske fodboldflagskib.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. apr, 2018 12:12

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Der kommer gang i træner karrusellen til sommer. Arsenal, PSG, Barca, Bayern og sikkert også Chelsea skal have ny træner. Gad vide hvordan brikkerne falder på plads.
Er Barca sikker?
Valverde og ledelsen er røget i totterne på hinanden. Valverde har udtalt at han ikke fortsætter. Men helt sikkert er det vel aldrig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » lørdag, 28. apr, 2018 20:06

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Der kommer gang i træner karrusellen til sommer. Arsenal, PSG, Barca, Bayern og sikkert også Chelsea skal have ny træner. Gad vide hvordan brikkerne falder på plads.
Er Barca sikker?
Valverde og ledelsen er røget i totterne på hinanden. Valverde har udtalt at han ikke fortsætter. Men helt sikkert er det vel aldrig.
Man kan da heller ikke være væk fra civilisationen et øjeblik. Det havde jeg slet ikke hørt.
Er det den armenske kioskejer? ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. apr, 2018 21:36

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Der kommer gang i træner karrusellen til sommer. Arsenal, PSG, Barca, Bayern og sikkert også Chelsea skal have ny træner. Gad vide hvordan brikkerne falder på plads.
Er Barca sikker?
Valverde og ledelsen er røget i totterne på hinanden. Valverde har udtalt at han ikke fortsætter. Men helt sikkert er det vel aldrig.
Man kan da heller ikke være væk fra civilisationen et øjeblik. Det havde jeg slet ikke hørt.
Er det den armenske kioskejer? ;)
Ikke denne gang :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. maj, 2018 23:52

Harry Kane is being named in a #metoo case. The women claim he did absolutely nothing, but Kane claims to have touched ALL of them. More to follow.

:lol:

http://www.football365.com/news/mails-t ... as-to-stop
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar