Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » mandag, 04. feb, 2013 20:46

Mhm, jeg synes Kolarov er mere end god nok som trupspiller. Han ville være en gevaldig forstærkning for os. Tænk bare på, at en skade til Enrique ikke ville betyde Wisdom på højre og Johnson på venstre, men Johnson på højre og Kolarov til venstre. Desuden kan Kolarov udføre et mindst ligeså godt arbejde på kanten som Downing mod de store hold. Og så har han et bedre spark udefra end de fleste i vores trup. Til indadskuede frispark fra højre side har vi vel ingen bedre.

Lescott er selvfølgelig ikke et optimalt valg, men der er akut brug for konkurrence i vores forsvar, og så ville det heller ikke skade at kunne stille med en venstrebenet derned når Agger er ude. Derudover er Lescott farlig i modstanderens felt, og endelig viste han i sin Everton tid at han også kan spille back.

Dzeko er garant for mål, hvilket ikke er at kimse af. Ja, vi har Suarez og Sturridge, men Man Utd har også både RvP, Rooney, Hernandez og Welbeck. Det er vigtigt med en bred trup. Det med at han ikke passer umiddelbart ind i spillestilen mener jeg nu nok vi kan overkomme. Bl.a. fordi stilen meget vel kan justeres fra kamp til kamp. Jeg synes sæson har vist, at der ikke er noget fast koncept. Det afhænger bl.a modstanderen og af hvem der er til rådighed.

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af kristiank » mandag, 04. feb, 2013 21:58

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/pa ... aener-igen

Palermo har netop fyret deres træner. Det er 25. gang på 10 år at de gør det :o
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af mig_der » tirsdag, 05. feb, 2013 06:55

kristiank skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/pa ... aener-igen

Palermo har netop fyret deres træner. Det er 25. gang på 10 år at de gør det :o
De deler nok bestyrelsen med B&O.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af thefugle » torsdag, 07. feb, 2013 19:48

@AJ

Wellbeck? Hva er det folk ser i ham, synes seriøst ikke han kan andet end løbe hurtigt. Elendig dribler og afslutter, og en garant for mål er han langt fra.

On another note;

Premier League clubs facing points deduction if they breach new spending controls

http://www1.skysports.com/football/news/11669/8478278/


- Of the 20 clubs in the top flight, only Manchester City, Chelsea and Liverpool have reported losses of more than £105m over the last three years, according to the most up-to-date published accounts.

Det ville da ikke lige være hvad vi havde brug for på noget tidspunkt i vores opbygningsfase
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » torsdag, 07. feb, 2013 20:03

@ thefugle

Nu nævner jeg sådan set intet om Welbecks evner. Jeg skriver bare, at han er en del af Man Utd's besætning af angrebet. Han har 10 starter i PL plus 9 indskiftninger. Derudover har han startet 2 Liga Cup kampe, 1 FA Cup kamp og 3 CL kampe. Ergo må man betragte ham som et aktivt medlem af truppen.

Men nu du spørger, så scorede han i sidste sæson 12 mål i 39 kampe, hvilket burde være godt nok for et tredje/fjerdevalg. I år har han så ikke kunnet ramme målet, hvilket har været ligegyldigt når de har tre andre der godt kan

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » torsdag, 07. feb, 2013 22:05

https://www.facebook.com/photo.php?v=12 ... =2&theater Er jeg den eneste der tænker av ved den sidste takling? :shock:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 09. feb, 2013 01:25

YNWA! skrev:https://www.facebook.com/photo.php?v=12 ... =2&theater Er jeg den eneste der tænker av ved den sidste takling? :shock:
Høhø. Tja, man kan da sige de tager sloganet bogstaveligt.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » lørdag, 09. feb, 2013 21:06

ThunderZtorm skrev:
YNWA! skrev:https://www.facebook.com/photo.php?v=12 ... =2&theater Er jeg den eneste der tænker av ved den sidste takling? :shock:
Høhø. Tja, man kan da sige de tager sloganet bogstaveligt.

Det må siges. Ikke en pæn behandling han fik :lol:
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af nrg » onsdag, 13. feb, 2013 08:56

Frank Lampard som børnebogsfofatter....

http://sporten.tv2.dk/2013-02-13-chelse ... børnebøger

I min barndom, var der en børnebog, der hed 'Tykke Niels'. Gad vide, om Lampard på et tidspunkt laver en engelsk udgave, der hedder 'Fat Frank'.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af TomViolence » fredag, 15. feb, 2013 16:55

http://www.givemefootball.com/331829-mo ... rd-hotseat

"Moyes and Rodgers contenders for Old Trafford hot-seat?
Manchester United should turn to Everton's David Moyes or Liverpool's Brendan Rodgers in the search for mr. ferguson Ferguson's successor"

Forstår ikke helt hvorfor BR skulle være en kandidat, men hvad mener I om Moyes? Det ville være rart nok at man ikke skulle begynde at 'hade' en ny træner. :lol:

Men for at tale kompetencer, synes jeg egentlig ikke han er en United træner værdigt.
Scouser by heart.

Siden 2009.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » fredag, 15. feb, 2013 17:23

TomViolence skrev:Men for at tale kompetencer, synes jeg egentlig ikke han er en United træner værdigt.
Hvorfor? I lang tid har det været Guardiola, Mourinho og Moyes, der har været diverse mediers kandidater til at overtager fra Ferguson, og jeg ville heller ikke græde mig selv i søvn hvis det nu viste sig, at han var manden, der skulle være erstatningen. Ferguson selv har også et rigtig godt forhold til ham, og har flere gange udtalt sig i rosende vendinger om ham, og eftersom han selv skal være med til at udpege den næste manager, så er det i hvert fald noget, der taler for, at Moyes er med i overvejelserne. Jeg synes han har gjort det rigtig godt i Everton, især hvis man tager klubbens budget med i overvejelserne, hvor en spiller som Darron Gibson skulle være et af klubbens dyreste køb i en lang årrække. Det, der kan tale imod ham er, at han ikke har den store internationale erfaring, noget som selv Ferguson havde dengang han fik posten.

Til sidst, så var Moyes tæt på at blive assistenttræner for United op til sæsonen 98/99 efter et personligt møde med Ferguson.

Edit: I har simpelthen autokorrektur på nogles titler herinde? No offense, men det er simpelthen for latterligt :D
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LarsU
Indlæg: 3648
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:37

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af LarsU » fredag, 15. feb, 2013 19:16

AllanShore skrev:
TomViolence skrev:Men for at tale kompetencer, synes jeg egentlig ikke han er en United træner værdigt.
Hvorfor? I lang tid har det været Guardiola, Mourinho og Moyes, der har været diverse mediers kandidater til at overtager fra Ferguson, og jeg ville heller ikke græde mig selv i søvn hvis det nu viste sig, at han var manden, der skulle være erstatningen. Ferguson selv har også et rigtig godt forhold til ham, og har flere gange udtalt sig i rosende vendinger om ham, og eftersom han selv skal være med til at udpege den næste manager, så er det i hvert fald noget, der taler for, at Moyes er med i overvejelserne. Jeg synes han har gjort det rigtig godt i Everton, især hvis man tager klubbens budget med i overvejelserne, hvor en spiller som Darron Gibson skulle være et af klubbens dyreste køb i en lang årrække. Det, der kan tale imod ham er, at han ikke har den store internationale erfaring, noget som selv Ferguson havde dengang han fik posten.

Til sidst, så var Moyes tæt på at blive assistenttræner for United op til sæsonen 98/99 efter et personligt møde med Ferguson.

Edit: I har simpelthen autokorrektur på nogles titler herinde? No offense, men det er simpelthen for latterligt :D
Tværtimod, så er det da kanon-humor, i hvert fald hvis det handler om, at Ferguson ikke omtales som 'sir'. Det er nok vores lille protest mod, at de helt fantastiske managere, vi har haft før Fergie, ikke blev adlede. Ikke, at de ville have ønsket at blive det.

Derimod er det blodig alvor når den engelske 'avis', der på dansk ville hedde 'Solen' (oh, the irony), ikke kan kaldes ved rette navn.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Aarde » fredag, 15. feb, 2013 19:31

AllanShore skrev:Edit: I har simpelthen autokorrektur på nogles titler herinde? No offense, men det er simpelthen for latterligt :D
Hvad præcist er det, autokorrekturen har rettet? Vi kan jo kun se, hvad der står i det endelige indlæg, ikke hvad du oprindeligt havde skrevet - og nu er jeg blevet nysgerrig :D

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AJ » fredag, 15. feb, 2013 19:46

Hvis man skriver 'xelA riS' bag fra, så bliver det til 'mr. ferguson'.

:D

Vidste det heller ikke før nu.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Indlæg: 2342
Tilmeldt: onsdag, 20. jun, 2007 07:57
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Arturo Bandini » fredag, 15. feb, 2013 20:18

Det prøver jeg sgu lige
mr. ferguson

Edit: Hehe
good stuff mugge.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Besvar