Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » onsdag, 30. jan, 2019 16:33

YNWA! skrev:
bblauritzen skrev:
Bellamy_fever skrev:Pochettino er hastigt på vej til at blive min nr 2 hade manager (dog langt efter Mourinho) .. kæft han hyler (foruden hans usympatiske vrøvl om at diving er okay) .. må være fedt som spiller at blive kaldt en tørretumbler, det er jo næsten helt mourinho’sk
Det kunne være rigtig dejligt hvis sådanne skriverier blev fulgt op af en kilde så man ikke selv skal sidde og bruge tid på at støve dusinvis af nyheds sites igennem for at finde noget der minder om det du siger.



Mon det er det her klip Bellamy snakker om?

Mauricio Pochettino: “In the past couple of years, Liverpool have invested a lot of money. Due to a number of circumstances, we've tried to produce young players with great futures such as Harry Kane, Dele Alli, Eric Dier, [Kieran] Trippier or Harry Winks.
Pochettino: “We are creating players. But in this case, Liverpool need a defender, they get [Virgil] van Dijk. They need a goalkeeper, who's the best? Alisson. It's the same as Manchester City.

Pochettino: “At the moment, Spurs haven't reached that level so when we can't buy a washing machine, we get a dryer that can do the same job. Instead of a sofa, we get a chair where you can also sit. That's the difference between Tottenham and the teams that are built to win."
Men det er jo dybest set rigtigt? Jeg har lidt svært ved at se at det er problematisk. At Poch har holdninger og udtrykker dem...tjo, han hader VAR i dets nuværende form. Og så er de udtalelser om "dives" blevet godt kastet ind i den historiske drejemaskine....

Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » onsdag, 30. jan, 2019 18:50

Rafa sagde da det samme, næsten ordret, da han sad i LFC sædet. Og enig med bblauritzen, det ville være rart at vide hvad der snakkes om, til at begynde med.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af texy » onsdag, 30. jan, 2019 23:40

Thommo skrev:Rafa sagde da det samme, næsten ordret, da han sad i LFC sædet. Og enig med bblauritzen, det ville være rart at vide hvad der snakkes om, til at begynde med.
Mener nu, at det var da Rafa var i Valencia, at han sagde noget i stil med, at når han bad om et bord, fik han en lampe.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. jan, 2019 00:18

Ja det er jeg med på, andre ord, men meningen var totalt det samme. Og mener nu det var i LFC, under rædselsregimet med de to klamme yankees :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Thommo » torsdag, 31. jan, 2019 00:23

Næh det var i Valencia, men pointen var jo også at Poch kopierede Rafa totalt.....Som jeg ser det,om ikke andet
Verden er smask fuld af hyklere....

elpistolero7
Indlæg: 176
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af elpistolero7 » søndag, 10. feb, 2019 20:30


Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Fowler89 » søndag, 10. feb, 2019 23:31

elpistolero7 skrev:
Er det hans kone Ryan Giggs knaldede?

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Cynwal » mandag, 11. feb, 2019 09:12

Fowler89 skrev:
elpistolero7 skrev:
Er det hans kone Ryan Giggs knaldede?
Yet - Men det stod ikke på mere end 8 år !!!! Kan sgu godt forstå de to brødre ikke snakker sammen mere :lol:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » søndag, 17. feb, 2019 18:39

Ramos’ uge: snød sig til en karantæne. Han blev dog opdaget i bedraget. Fik rødt kort. For hvem ved hvilken gang.



Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af jørgen lk » mandag, 18. feb, 2019 18:22

Jesper skrev:Ramos’ uge: snød sig til en karantæne. Han blev dog opdaget i bedraget. Fik rødt kort. For hvem ved hvilken gang.



Sent from my iPad using Tapatalk
25 for real, 20 af dem i ligaen
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Jesper » fredag, 22. feb, 2019 11:05

Chelsea har lige fået forbud mod at handle spillere i to vinduer. Det er jo sådan set godt nok. Men jeg kan satme ikke forstå at PSG og Man City ikke kan få tilsvarende straffe for fusk med FFP og dermed finansiel doping.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » fredag, 22. feb, 2019 11:50

Jesper skrev:Chelsea har lige fået forbud mod at handle spillere i to vinduer. Det er jo sådan set godt nok. Men jeg kan satme ikke forstå at PSG og Man City ikke kan få tilsvarende straffe for fusk med FFP og dermed finansiel doping.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tænker grunden er at det omhandlede spillere under 18 år, hvilket var grunden til at Chelsea fik dette transferban.

Fik vi egentlig ikke selv et transferban af spillere under 18 fra andre engelske klubber?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af sjampen » fredag, 22. feb, 2019 12:14

YNWA! skrev:
Jesper skrev:Chelsea har lige fået forbud mod at handle spillere i to vinduer. Det er jo sådan set godt nok. Men jeg kan satme ikke forstå at PSG og Man City ikke kan få tilsvarende straffe for fusk med FFP og dermed finansiel doping.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tænker grunden er at det omhandlede spillere under 18 år, hvilket var grunden til at Chelsea fik dette transferban.

Fik vi egentlig ikke selv et transferban af spillere under 18 fra andre engelske klubber?
Chelsea er så vidt jeg kan læse mig til blevet straffet for at overtræde FIFAs - Regulations on the Status and Transfer of Players, som i øvrigt også gælder selvom det er første gang en spiller registreres og der ikke er tale om en konventionel "transfer". Der er mindreårige beskyttet i Article 19. Der er Financial Fair Play et helt andet regelsæt, allerede fordi FFP er et UEFA initiativ, og Chelsea er straffet af FIFA.

Man kan læse regelsættet her: https://www.fifa.com/mm/document/affede ... _33410.pdf

Og jo, vi er blevet straffet for noget lignende, og du må ikke hænge mig op på det, men det mener jeg var af FA, og ikke hverken FIFA eller UEFA. Så vidt jeg ved var det derfor det også kun handlede om ungdomsspillere fra UK. Så vi har nok brudt nogle regler fastsat af FA angående mindreårige spillere, men ikke de overordnede FIFA regler.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af YNWA! » fredag, 22. feb, 2019 13:07

sjampen skrev:
YNWA! skrev:
Jesper skrev: Og jo, vi er blevet straffet for noget lignende, og du må ikke hænge mig op på det, men det mener jeg var af FA, og ikke hverken FIFA eller UEFA. Så vidt jeg ved var det derfor det også kun handlede om ungdomsspillere fra UK. Så vi har nok brudt nogle regler fastsat af FA angående mindreårige spillere, men ikke de overordnede FIFA regler.

Korrekt googlede det lige. Troede faktisk det var FIFA der gav os det ban. Det må vel udløbe denne sommer.

- https://www.theguardian.com/football/20 ... ined-stoke
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 23. feb, 2019 07:36

Chelsea appellerer vel dommen og trækker sagen ud indtil september så de får liv at købe til sommer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar